F Vos

Ga zo door

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Vos. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken en service.

Amels

Nvt

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Amels. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Hetty Thomissen

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de Geas en wens u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Geen.

Goedemiddag
Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe zonnepanelen.

Voor de installatie informeren welk installatiebedrijf is ingeschakeld.

Goedemiddag
Bedankt voor uw reactie. Helaas geeft u ook aan dat er beter gecommuniceerd had moeten worden, betreffende de betrokken installateur. Ik zal uw verbeterpunt intern doorgeven zodat hier lering uit getrokken wordt. Onze excuses voor dit ongemak.

Gerard Tenniglo

Beste Meneer Tenniglo
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Hartelijk dank voor deze positieve reactie.
Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe CV-ketel.

Goedemiddag,
Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.
Hartelijk dank voor uw reactie. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Geen suggesties

Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Edith Westra

Afspraak nakomen

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw reactie, mevrouw Westra. Onze excuses dat het rapport nog niet verstuurd was, maar inmiddels heeft u dit ontvangen. Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, aarzelt... Hartelijk dank voor uw reactie, mevrouw Westra. Onze excuses dat het rapport nog niet verstuurd was, maar inmiddels heeft u dit ontvangen. Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om nogmaals contact met ons op te nemen.

Het bedrijf komt ouderwets en traag over. Monteur weet niets over abonnement. Kan zelf geen nieuwe afspraak maken voor repareren schade gevel. Bij bellen over fout bij abbonement (moet vanuit de... Het bedrijf komt ouderwets en traag over. Monteur weet niets over abonnement. Kan zelf geen nieuwe afspraak maken voor repareren schade gevel. Bij bellen over fout bij abbonement (moet vanuit de vve) weet men niet wat te doen. Zou mail hierover ontvangen... Nog niet gebeurd.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie. U geeft hierin aan dat de communicatie niet goed is gegaan. Onze excuses voor dit ongemak. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.