Jan Kock

De voorbereidingen en het plaatsen verliep zonder problemen, maar de facturatie was niet juist. Er kwam een factuur in de bus van een andere offerte, dit is niet erg professioneel. hier komt nog een... De voorbereidingen en het plaatsen verliep zonder problemen, maar de facturatie was niet juist. Er kwam een factuur in de bus van een andere offerte, dit is niet erg professioneel. hier komt nog een correctie op.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Kock. U geeft hierin aan dat de communicatie niet goed is gegaan. Dit is slordig en dient intern besproken te worden om dergelijke gevallen in de toekomst te... Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Kock. U geeft hierin aan dat de communicatie niet goed is gegaan. Dit is slordig en dient intern besproken te worden om dergelijke gevallen in de toekomst te vermijden. Onze excuses voor dit ongemak. Wij vinden het fijn om te horen dat u verder wel tevreden bent over onze manier van werken en wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe zonnepanelen.

FAM. NIJENHUIS

Toch iets meer uitleg voor de thermostaat ging toch wat te vlug misschien nog een keer uitleg , beschrijving vinden we ook niet helemaal duidelijk. Voor de monteurs is dat gesneden koek maar voor... Toch iets meer uitleg voor de thermostaat ging toch wat te vlug misschien nog een keer uitleg , beschrijving vinden we ook niet helemaal duidelijk. Voor de monteurs is dat gesneden koek maar voor een leek dus niet zo .

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Nijenhuis. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en manier van werken. Tijdens ons bezoek aan u van 20 september zal onze monteur u opnieuw... Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Nijenhuis. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en manier van werken. Tijdens ons bezoek aan u van 20 september zal onze monteur u opnieuw uitleg geven over de thermostaat. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Maas

Geen idee

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, mevrouw Maas. Wij zijn heel blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Heel veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV-ketel.

NVT

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte en wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

P. Mansveld

Op 11 juni heb ik de zonnepanelen geïnstalleerd gekregen Ik heb 3 keer contact gezocht om mijn factuur te mogen ontvangen zodat ik de aanschaf kon afhandelen. Uiteindelijk heb ik op 16 augustus mijn... Op 11 juni heb ik de zonnepanelen geïnstalleerd gekregen Ik heb 3 keer contact gezocht om mijn factuur te mogen ontvangen zodat ik de aanschaf kon afhandelen. Uiteindelijk heb ik op 16 augustus mijn factuur ontvangen. Elke keer als ik belde met GEAS dan kreeg ik te horen, de factuur staat klaar dus hij komt eraan. Dit heeft in totaal 2 maanden geduurd, iets wat ik niet normaal vindt. Ik zou ook een factuur per post ontvangen, deze heb ik nooit ontvangen.
Daarna ook geen enkele reactie van sorry dat het zolang geduurd heeft met uitleg waarom het nu zolang geduurd heeft. Hierdoor is de BTW terugvraag ook met 2 maanden vertraagd. Dit had wel op een andere manier opgelost moeten worden.

Goedemorgen Meneer Mansveld
Goedemorgen Meneer Mansveld
Bedankt voor uw reactie. U geeft hierin aan dat het administratief niet goed is gegaan. Erg vervelend dat u hiervan hinder hebt ondervonden, dit dient intern besproken te worden om dergelijke gevallen in de toekomst te vermijden. Onze excuses voor dit ongemak.

Nvt

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en vinden het fijn dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Goedemorgen
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Armin Krien

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw positieve review, meneer Krien. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken.

Geen.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Ga zo door.

Reactie Geas Energiewacht:

Heel erg bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze manier van werken en communiceren. Wij wensen u heel veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel toe.