Troost

We zijn nog steeds wachtende op de gemaakte beloftes en cv ketel

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie, meneer Troost. U geeft aan niet tevreden te zijn over het nakomen van de gemaakte afspraken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij bieden onze excuses aan voor het... Bedankt voor uw reactie, meneer Troost. U geeft aan niet tevreden te zijn over het nakomen van de gemaakte afspraken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Inmiddels is er contact met u geweest en hopelijk is alles duidelijk zo. Mocht u desondanks nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Beter overleg tussen verschillende partijen (GEAS, ENERGIECONTROL)

Reactie Geas Energiewacht:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review. Wij wensen... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe zonnepanelen.

loomans

Geen tips, want alles was goed en correct verlopen, zodat wij met een gerust gevoel met onze cv ketel de winter iin kunnen.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Loomans. Het compliment naar de monteur geven we intern door. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Bloemendaal

Telefonische bereikbaarheid kan stukken beter. 20 minuten wachttijd komt niet professioneel en klantgericht over

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Bloemendaal. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte. Wij zijn er ons van bewust dat er verbeteringen aan onze bereikbaarheid moet plaatsvinden. Hier... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Bloemendaal. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte. Wij zijn er ons van bewust dat er verbeteringen aan onze bereikbaarheid moet plaatsvinden. Hier zijn wij op dit moment dan ook actief mee bezig. U kunt ons naast telefonisch ook per e-mail, sociale media of per contactformulier op onze site bereiken. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Ugur

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie review, Ugur. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Heel veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV-ketel.

kroon

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw mooie beoordeling, mevrouw Kroon. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

wispels

Ga zo door

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de mooie review, meneer Wispels. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Graag verkopers met reële info, zonder verkooppraatjes.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over de informatie die u van onze adviseur heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen dit intern met de... Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over de informatie die u van onze adviseur heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen dit intern met de betrokken medewerker opnemen. Fijn dat u wel tevreden bent met uw nieuwe CV-ketel en wij wensen u veel wooncomfort hiervan toe.

Sneller en duidelijker reageren op offerte

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte.

Geef de klanten duidelijkheid over het kostenplaatje. Dat installatie meer dan €750 kost.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat u de kosten voor de nieuwe CV-ketel en installatie niet duidelijk vond; dit is natuurlijk niet de bedoeling. Voorafgaand aan de... Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat u de kosten voor de nieuwe CV-ketel en installatie niet duidelijk vond; dit is natuurlijk niet de bedoeling. Voorafgaand aan de installatie heeft u een gespecificeerde offerte ontvangen, waarin het te betalen bedrag wordt genoemd. Deze heeft u ondertekend ter goedkeuring, waarna de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Mocht u desondanks toch nog vragen hebben over de kosten, neemt u dan gerust contact met ons op.