Marion Postma

Reactie Geas Energiewacht:

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling, mevrouw Postma. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

van Eizenga

Deze monteur blijven sturen

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de positieve beoordeling, meneer Van Eizenga; we stellen uw reactie zeer op prijs. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Geen tips

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de manier van plaatsen van uw nieuwe CV-ketel. U heeft inmiddels telefonisch contact met ons gehad en onze monteur... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de manier van plaatsen van uw nieuwe CV-ketel. U heeft inmiddels telefonisch contact met ons gehad en onze monteur komt vanochtend bij u langs om de situatie te beoordelen en indien mogelijk het probleem te verhelpen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

N.v.t

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie review; heel fijn om te lezen dat onze manier van werken u goed is bevallen.

C. Jorna

Nvt

Reactie Geas Energiewacht:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Hartelijk bedankt voor uw review en veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Y.L. Zwiers

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Ik probeer een contract af te sluiten. Daarvoor moet er een afspraak gemaakt worden of de ketel wel geaccepteerd wordt (tot zoverre OK). Tijdens deze afspreek wordt niet alleen de ketel beoordeeld,... Ik probeer een contract af te sluiten. Daarvoor moet er een afspraak gemaakt worden of de ketel wel geaccepteerd wordt (tot zoverre OK). Tijdens deze afspreek wordt niet alleen de ketel beoordeeld, maar ook een onderhoudsbeurt uitgevoerd.
Ik vind de situatie een beetje raar dat je een afspraak maakt voor een onderhoudsbeurt, terwijl je nog geen contract hebt. Het was me van tevoren niet helemaal duidelijk dat er een onderhoudsbeurt uitgevoerd zou worden (dat er onderhoud wordt gepleegd vind ik overigens zeker wel fijn).

Nog een suggestie: eigenlijk hoef ik geen contract, maar wilde ik een losse onderhoudsbeurt kopen. Ik heb nu een contract afgesloten omdat het onderhoud niet apart verkrijgbaar was.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw feedback. Op het moment van afsluiten van het abonnement dient het toestel naar behoren te functioneren en de situatie veilig te zijn. Daarom plannen wij voorafgaand altijd... Hartelijk dank voor uw feedback. Op het moment van afsluiten van het abonnement dient het toestel naar behoren te functioneren en de situatie veilig te zijn. Daarom plannen wij voorafgaand altijd een eerste inspectie met de klant in. U kunt ook kiezen voor eenmalig onderhoud aan uw CV-ketel zonder abonnement: https://www.geas.nl/producten/onderhoud/eenmalige-onderhoudsbeurt/
Wij hebben u inmiddels gesproken. Mocht u desondanks nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

laan

Gaarne hercontrole na plaatsing en uitleg apparatuur

Beste Meneer Laan
Goed dat u dit aangaf, daarom is er gisteren opnieuw een monteur bij u langs geweest, die alles naar tevredenheid heeft uitgelegd.
Wij bedanken u voor uw review en wensen u...
Beste Meneer Laan
Wij bedanken u voor uw review en wensen u veel plezier met uw nieuwe CV-ketel.

Alles is duidelijk

Goedemiddag
Hartelijk dank voor deze positieve feedback.
Fijn dat u onze dienst zo positief ervaart.