x

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u goed is bevallen. Het compliment aan de monteur wordt intern aan hem doorgegeven.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw feedback en veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV-ketel.

Iets vriendelijke telefoniste

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Ga zo door

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service.

Geen ga zo door??

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met onze manier van werken.

Nvt

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Schippers

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de review, meneer Schippers; we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Wieferink

Niets.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Wieferink. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.