Geas Energiewacht

Geas Energiewacht Ook benieuwd naar feedback over de webshop Geas Energiewacht? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company902
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Geas Energiewacht met 8.7/10. Gebaseerd op 902 ervaringen.
Reactiesnelheid aanvraag

Snelle afhandeling

Goed georganiseerd.

Particulier
Particulier

Grote kennis, deskundigheid en ervaring.

Een professionele organisatie.

Kan zo gauw niets bedenken.

Score voor Geas Energiewacht:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze ervaring is dat we hier te maken hebben met een professionele organisatie met een goede back office die weet waar het om draait. het adviesgesprek is als zeer prettig ervaren en gaf de doorslag om verder te gaan op de ingeslagen weg ook al gezien de service met betrekking tot het onderhoud over de afgelopen jaren voor de bestaande cv ketel.
het technisch personeel is ervaren en ter zake zeer kundig en voortvarend. de klus was binnen de gestelde tijd geklaard en aan de wens om de afvoer op een rechte wijze door het dak te voeren (op aanbeveling van de adviseur) werd zonder probleem gehoor gegeven..
kortom: alles was top!.

De Lang
De Lang

Helder advies
Gedegen installatie
Prettig contact

Monteur kwam 2 uur eerder (onaangekondigd). Op zich geen probleem want ik was thuis, maar had afwezig kunnen zijn

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring. prettige voorlichting en erna vakkundige installatie.

wjm pol
Voldoende (6/10)
wjm pol

uit leg kan beter

neen

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, meneer Pol. U geeft aan dat de service die u beloofd was, niet geleverd is. Dit vind ik erg jammer om te horen en ik wil u dan ook graag onze excuses aanbieden. U kunt altijd contact met ons opnemen wanneer u problemen heeft of wanneer er iets niet duidelijk is. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe zonnepanelen.

Score voor Geas Energiewacht:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Mondeling toezegging alles word geregeld maar je moet het toch.
zelf allemaal doen..
gezien dat ik weinig ervaring met comp. heb.

Kraaijvanger
Kraaijvanger

De snelheid waarmee je probleem kan worden verholpen

Te snel de diagnose ketel vervangen bij bliksem. Verzekering gaat hier niet altijd in mee

Reactie Geas Energiewacht:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review, mevrouw Kraaijvanger.

Prima en snel.

Saskia Sjaam
Saskia Sjaam

Snelle handelen

Terugkoppeling naar klanten

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw review, mevrouw Sjaam. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze snelle reactie en de manier van handelen. U noemt ook een aantal verbeterpunten waar we zeker aan moeten gaan werken. Onze excuses voor dit ongemak.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle reactie en handelen. duidelijke uitleg..
ik mis alleen de terugkoppeling van de werkzaamheden en er was afgesproken dat de oude boiler meegenomen zou worden. dit is niet gebeurd, zelfs bij het nabellen hierover is dit nog steeds niet gebeurt.

B Poelman
B Poelman

Bij storing snel verholpen

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service correct personeel.

F.Poorthuis
Voldoende (6/10)
F.Poorthuis

Goede communicatie

Betere inschatting voor de hoeveelheid werk en tijd

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie, meneer Poorthuis. U geeft hierin aan dat de planning te wensen overliet. Ik kan niet anders dan u hier gelijk in geven. Dit had absoluut beter gemoeten. Wij zullen dit opnemen met de betrokken medewerkers zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Ik wil u graag onze excuses aanbieden voor deze vervelende situatie.

Score voor Geas Energiewacht:3/5

Goed.
echter zij belen bij welk adres ze moesten zijn de ruyterstraat of torenmolen . ook waren ze verbaasd dat ik met jullie afspraak had voor s middags. .
bij aankomst kwamen constateerden ze dat ze de installatie niet op tid af zouden krijgen hierdoor moest ik een vervolg afspraak maken..
vervelend dus gevolg van verkeerde planning????.

Mnr lj smelt
Mnr lj smelt

Goede uitleg

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Score voor Geas Energiewacht:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, secuur en vriendelijk.

Berry Speek
Berry Speek

kundigheid , vriendelijk.

Positief, vriendelijk.

Bedrijfsinformatie

Geas Energiewacht is al 50 jaar een begrip in Oost-Nederland met zo'n 145.000 abonnees.

We zijn totaalaanbieder op het gebied van energie gerelateerde producten en diensten in en om de woning. Hierbij valt te denken aan CV-ketels, zonnepanelen, slimme thermostaten, isolatie, ventilatie en zonneboilers. Kortom, wij zijn vertrouwd met energie.

Ook voor advies over energiebesparing en duurzaam wonen ben je bij ons aan het goede adres.

Optimaal genieten van je eigen huis is ons motto.
Adres
Spoordijkstraat 60