J.Tolkamp

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Tolkamp. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en snelheid. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

W.B. Somhorst

Betere voorlichting bij clienten over Halfcel techniek. i.v.m opbrengst van panelen.

Beste Meneer Somhorst
Beste Meneer Somhorst
Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen en uw verbeterpuntje nemen wij ter harte. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe zonnepanelen.

M. Knipmeijer

Inmeten in beter overleg met montage bedrijf en personeel uit de praktijk.

Reactie Geas Energiewacht:

Vervelend dat het niet naar wens is verlopen. Wij gaan dit intern oppakken.

Harbers

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Jammer dat enkele punten niet aan de verwachting voldeden. Wij nemen dit ter harte. Wens u verder veel wooncomfort van... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Jammer dat enkele punten niet aan de verwachting voldeden. Wij nemen dit ter harte. Wens u verder veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Mulder

Sow

Ebbers

Soms wat geduldiger en vriendelijker richting klant.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

E. Warlich

Factureren als alle werkzaamheden zijn verricht (kanaalreiniging was reeds gefactureerd maar nog niet uitgevoerd)

Beste Meneer Warlich
Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen. Hartelijk bedankt voor uw review.