Lohuis

N.v.t.

Reactie Geas Energiewacht:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review en wij... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review en wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Jeroen

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Hermes

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Oosterwijk

Zou niet weten

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

X

Meneer zei niets.

Reactie Geas Energiewacht:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.

angela pigge

Betere afstemming/persoonlijke begeleiding bij keuze ketel

Reactie Geas Energiewacht:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review en veel... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review en veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Langelaar

Boutkan

D. Schipper

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u 20 jaar goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV ketel.

Geas almelo

—-

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw reactie, wij stellen uw reactie zeer op prijs.