Geas Energiewacht

Geas Energiewacht Ook benieuwd naar feedback over de webshop Geas Energiewacht? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company965
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Geas Energiewacht met 8.6/10. Gebaseerd op 965 ervaringen.
Reactiesnelheid aanvraag
Staat van oplevering
Kennis/vakmanschap installateur

Joop Schoppers
Joop Schoppers

Kennis, kunde rondom het adviseren nieuwe CV ketel
Duidelijke offerte
Brede ketelkeuze

n.v.t.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Langer geleden lid geweest onderhoudscontract via werkgever. kende de geas dus. onlangs nieuwe cv ketel nodig. advies aangevraagd bij geas. kundige partij met veel ervaring.

T. Lubbers
T. Lubbers

Snelheid van handelen en het maken van afspraken.

Tot op dit moment: Geen

Enkel goede ervaring.

Jansen
Matig (5/10)
Jansen

Het plaatsen van de nieuwe ketel was uitstekend. Uw personeel gaf geregeld info.

Vooral het personeel van de voorbereidingen moeten leren hoe om te gaan met de klant

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, mevrouw Jansen. U geeft hierin aan dat de voorbereiding voor het plaatsen van de cv-ketel slecht was. Dit is natuurlijk niet wenselijk en ik wil u hiervoor graag onze excuses aanbieden. Wij zullen dit intern opnemen met de betrokken medewerkers.

Score voor Geas Energiewacht:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De voorbereidingen voor het plaatsen van een nieuwe ketel was slecht.

Kuipers r
Uitstekend (10/10)
Kuipers r
Score voor Geas Energiewacht:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed , nog even afwachten hoe de cv installatie het straks doet in de winter.

Randy Thio
Randy Thio
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en snelle reactie.

E Mengerink
Uitstekend (10/10)
E Mengerink

Snel op lossen van problemen

Score voor Geas Energiewacht:5/5

Goed geen klachten.

Matig (5/10)

Nu na montage zie ik geen sterk punt meer dit is te niet gedaan door meerdere oorzaken

De offertes op orde hebben gegevens moete kloppen
Meer duidelijk heid over meer werk kosten en ook benoemen dat deze er wel of niet kunnen zijn
Aan geven dat montage werk uit bested wordt en aan wie en control aan wie deze partij het uit besteed
Zorg dragen dat de instalatie korekt gemonteerd wordt
Aan geven wie het gaat monteeren welke zzp'r er het werk doent
Ook de zorgdragen dat de tijd afspraak na gekomen worden en de planning berijk baar is en niet op vakantie

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent over de gang van zaken tijdens het aanschaffen van zonnepanelen. Wij zullen dit intern oppakken en uitzoeken waar het mis is gegaan. Ik wil u graag onze excuses aanbieden voor dit ongemak.

Score voor Geas Energiewacht:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Geas gegevens van de zonnenpaneel af beeldingen mankeert vel aan de folder en webpagina geven fullblack aan wat je ook wil hebben de offerten geeft een anderen afbeelding weer vervolgens zit er een douwnloud bestand bij de offerte voor de data gegevens van het zonnenpaneel waar weer anderen gegevens op staan die niet over een komen met fullblack.

kemperman
Prima (7/10)
kemperman

snel en correct behandeld

opgeruimt staat netjes

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Kemperman. Wij nemen uw verbeterpunt ter harte.

Score voor Geas Energiewacht:3.5/5

Goed.

A.J.A. Ordelmans A ten Catestraat 5 7622 EG Borne
Onvoldoende (4/10)
A.J.A. Ordelmans A ten Catestraat 5 7622 EG Borne

Andere montageploeg zoeken Het aansluiten van het elektrische gedeelte in de schuur heb ik geen aanmerkingen

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, meneer Ordelmans. U geeft hierin aan dat de installateur van de zonnepanelen slecht werk heeft afgeleverd. Wij zullen gaan uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Onze excuses voor dit ongemak.

Score voor Geas Energiewacht:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De ervaring met geas kan ik weinig van zegen maar het bedrijf die voor hun de montage doet vind ik bar slecht. ik zou een andere firma zoeken want dit is geen reklame voor de geas werken niet volgens de afspraken die er gemaakt zijn en zijn niet bereid om te komen tot een oplossing. de montage van de panelen op het dak vind ik zo slecht, dat een schooljongen het niet slechter hat kunnen doen. die monteur is ook zonder iets te zeggen weggegaan . bij de lichtkoepel heeft hij gewoon een afdekplaat weggelaten omdat daar een uitsparing in gemaakt moest worden ik zou zo een afdekplaat geleverd krijgen zodat ik hem zelf pas kan maken en monteren. maar tot op heden nog niets ontvangen.

Bedrijfsinformatie

Geas Energiewacht is al 50 jaar een begrip in Oost-Nederland met zo'n 145.000 abonnees.

We zijn totaalaanbieder op het gebied van energie gerelateerde producten en diensten in en om de woning. Hierbij valt te denken aan CV-ketels, zonnepanelen, slimme thermostaten, isolatie, ventilatie en zonneboilers. Kortom, wij zijn vertrouwd met energie.

Ook voor advies over energiebesparing en duurzaam wonen ben je bij ons aan het goede adres.

Optimaal genieten van je eigen huis is ons motto.
Adres
Spoordijkstraat 60