harr pakkert

De volgende dag , toen de monteur de bsu er tussen plaatste. Deze monteur had geen haast en deed het netjes

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, meneer Pakkert. Wat vervelend dat er wat dingen mis zijn gelopen met het plaatsen van de thermostaat, hiervoor uiteraard onze excuses. Ik geef uw punten intern door zodat hier lering uit getrokken kan worden.

Aanname dat dit bedrijf alle expertise heeft tegen betaalbare prijs met goede service

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn!

eva szekeres

Contact leggen, afspraken, overleg etc. wat niet goed gin: een monteur moet terugkomen omdat de nieuwe aansluiting lekt.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, mevrouw Szekeres. Wat fijn dat u tevreden bent over onze communicatie. Wel zal ik uw verbeterpunten doorgeven, zodat hier lering uit getrokken kan worden. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel!

Ketel is niet geplaatst door monteurs van Geas.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel!

Geen toelichting

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn!

JosW

Doen wat ze moeten doen.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw feedback, fijn om te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review. Wij nemen uw verbeterpunten ter harte. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Verkoop gesprek.

Arend Jan Mellink

Alles

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review meneer Mellink. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de Geas. Wij wensen u erg veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel!