Breukers

Wij moesten de gasmeter laten vervangen. Na 4 bezoeken van de monteurs eindelijk de conventionele gasmeter bij zich.
Bij het derde bezoek is er een nieuwe conventionele stroommeter door de...

Zorg dat de gevraagde onderdelen op voorraad liggen en luister naar de mensen.

Drs.G.J.N. Schunselaar

Zie verder boven; geen klachten

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie, meneer Schunselaar! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

R.Tipker

We hebben een afspraak gemaakt over onze ventilatie. Deze zouden afgelopen vrijdag komen.
Ze zouden voor 15.00 komen aangezien ze ongeveer 2 uur hier mee bezig zijn. Ze kwamen pas om 15.45...

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, meneer Tipker. Wat vervelend dat we te laat waren afgelopen vrijdag, hier voor uiteraard onze excuses. We zullen contact met u opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel!

C.M.M. Sschaper

Bijna alles, behalve dat het na de installatie naar gas rook, is later verholpen door degene die de thermostaat installeerde

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie, mevrouw Schaper! Goed om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf van uw nieuwe CV-ketel. Wij wensen u veel wooncomfort.

Geas is een constante speler op de energiemarkt, terwijl veel leveranciers gebruik maken van deze hype.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf van uw nieuwe zonnepanelen. Uw verbeterpunten ga ik intern doorgeven.

Duidelijke afspraken ,en zeer snelle levering

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie! Goed om te lezen dat de aanschaf van uw nieuwe CV-ketel naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel wooncomfort.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw nieuwe CV-ketel. Wij wensen u veel wooncomfort.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie! Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Het is nog te vroeg om nu al een uiteindelijk oordeel te geven. De panelen zijn pas 5 dagen geleden geplaatst, de Omnik-app werkt niet en dat probleem is door mij wel aangemeld maar( nog) niet...

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review. We zullen nog contact met u opnemen om te zien of het probleem met de Omnik-app inmiddels is opgelost.