R. Belga

Levering

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk bedankt voor uw feedback meneer Belga. Helaas geeft u ook aan dat u niet tevreden was over de kennis en bekwaamheid van de monteurs. Ik zal uw verbeterpunten intern doorgeven zodat hier lering uit getrokken wordt. Onze excuses voor het ongemak.

Van der veen

Was gewoon perfect

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Alles was goed geregeld

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie! Wat fijn om te lezen dat de aanschaf en installatie van uw nieuwe zonnepanelen naar tevredenheid is verlopen.

Reactie Geas Energiewacht:

Afspraken worden altijd nagekomen door Geas.

Was nel klaar

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie, wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf van uw nieuwe CV-ketel!

Installatie. Contact van de monteur avond ervoor ivm zieke collega

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf van uw nieuwe CV-ketel. Uw verbeterpunt nemen wij te harte.

Vriendelijk, gehoord worden. Ondersteuning krijgen bij het installeren van de app + thermostaat. Vlot en hard werken. afstemmen van informatie met mij om de kwaliteit te waarborgen.
Geen...

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat de aanschaf van uw nieuwe CV-ketel u positief is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.