Geas Energiewacht

Geas Energiewacht Ook benieuwd naar feedback over de webshop Geas Energiewacht? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company971
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Geas Energiewacht met 8.6/10. Gebaseerd op 971 ervaringen.
Reactiesnelheid aanvraag
Kennis/vakmanschap installateur

Grunder
Grunder

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs.

Prima.

Schoenmakers
Voldoende (6/10)
Schoenmakers

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dan voor uw review, meneer Schoenmakers. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf van uw nieuwe cv-ketel. Wel geeft u aan dat het financiële gedeelte te lang duurt. Onze excuses voor dit ongemak. De factuur staat klaar en is inmiddels verstuurd. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe cv-ketel.

Score voor Geas Energiewacht:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het begin met bezoek van vertegenwoordiger is prima. afspraak voor installatie werd verzet. installatie is goed verlopen. nog steeds geen financiële afhandeling gekregen. dit duurt te lang.

A. Oude Alink
Voldoende (6/10)
A. Oude Alink

Goede kennis van zaken

De plaatsing is door 1 monteur uitgevoerd. Deze heeft een voor ons, bijna fatale fout gemaakt. Als er 2 monteurs waren gestuurd was dit waarschijnlijk niet gebeurd. De rookgasafvoersyphon was niet goed geplaatst, zodat er rookgassen op de zolder en de bovenverdieping zijn gekomen. we hebben geluk gehad, dat de rookgas / co-melder goed functioneerde. Na melding kwamen er snel twee monteurs, die het probleem goed hebben opgelost.

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw review, meneer Oude Alink. Hierin geeft u aan over het eerste gedeelte van het proces tevreden te zijn. De plaatsing liet echter te wensen over. Gezien uw verhaal begrijp ik u helemaal. Dit had zeker niet zo mogen gebeuren. Wij gaan dit met de betrokken medewerker(s) bespreken zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Ik wil u onze excuses aanbieden voor dit ongemak.

Score voor Geas Energiewacht:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Koppadvies en offerte prima. over de plaatsing ben ik minder tevreden.

Degenaar
Degenaar

Prima.

Mirjam Epema
Uitstekend (10/10)
Mirjam Epema

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Score voor Geas Energiewacht:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super bedrijf, hebben ons top en snel geholpen.

Gerard
Uitstekend (10/10)
Gerard

kennis

Score voor Geas Energiewacht:5/5

Goed.

Joop Schoppers
Joop Schoppers

Kennis, kunde rondom het adviseren nieuwe CV ketel
Duidelijke offerte
Brede ketelkeuze

n.v.t.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, meneer Schoppers. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe cv-ketel.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Langer geleden lid geweest onderhoudscontract via werkgever. kende de geas dus. onlangs nieuwe cv ketel nodig. advies aangevraagd bij geas. kundige partij met veel ervaring.

T. Lubbers
T. Lubbers

Snelheid van handelen en het maken van afspraken.

Tot op dit moment: Geen

Enkel goede ervaring.

Jansen
Matig (5/10)
Jansen

Het plaatsen van de nieuwe ketel was uitstekend. Uw personeel gaf geregeld info.

Vooral het personeel van de voorbereidingen moeten leren hoe om te gaan met de klant

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor uw review, mevrouw Jansen. U geeft hierin aan dat de voorbereiding voor het plaatsen van de cv-ketel slecht was. Dit is natuurlijk niet wenselijk en ik wil u hiervoor graag onze excuses aanbieden. Wij zullen dit intern opnemen met de betrokken medewerkers.

Score voor Geas Energiewacht:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De voorbereidingen voor het plaatsen van een nieuwe ketel was slecht.

Bedrijfsinformatie

Geas Energiewacht is al 50 jaar een begrip in Oost-Nederland met zo'n 145.000 abonnees.

We zijn totaalaanbieder op het gebied van energie gerelateerde producten en diensten in en om de woning. Hierbij valt te denken aan CV-ketels, zonnepanelen, slimme thermostaten, isolatie, ventilatie en zonneboilers. Kortom, wij zijn vertrouwd met energie.

Ook voor advies over energiebesparing en duurzaam wonen ben je bij ons aan het goede adres.

Optimaal genieten van je eigen huis is ons motto.
Adres
Spoordijkstraat 60