Ga zo door

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Katgert

Klantgerichter denken

Beste Meneer Katgert
Vervelend dat u het bezoek als onprettig heeft ervaren.
Wij zullen dit met onze medewerker bespreken.
Volgens de opmerking in de service order is er niet gebeugeld...
Beste Meneer Katgert
Vervelend dat u het bezoek als onprettig heeft ervaren.
Wij zullen dit met onze medewerker bespreken.
Volgens de opmerking in de service order is er niet gebeugeld volgens de wettelijke richtlijnen.
Aangezien de cv-ketel recent is geplaatst,
heeft onze medewerker u verwezen naar uw installateur.

Waren het tijden huurhuis dat wij hiervoor hadden gewend dat de monteur als hij op weg naar ons was even een belletje deed. ook zij werkten met tijdblokken maar was wel fijn dat er even gebeld werd.... Waren het tijden huurhuis dat wij hiervoor hadden gewend dat de monteur als hij op weg naar ons was even een belletje deed. ook zij werkten met tijdblokken maar was wel fijn dat er even gebeld werd. Hadden daar andere aanbieder

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Er is een mogelijkheid om 10 minuten van te voren te bellen u dient dit dan zelf even aan te geven.... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Er is een mogelijkheid om 10 minuten van te voren te bellen u dient dit dan zelf even aan te geven. Tijdsblokken met storingen zijn niet mogelijk omdat je nooit weet hoelang het gaat duren maar bij onderhoud is dit wel mogelijk omdat de tijd dan al is bekend. Uiteraard wordt dit niet gepromoot omdat de monteur dan misschien in 1 straat niet achter elkaar kan werken en het teveel reistijd kost. U kunt er altijd naar vragen of het mogelijk is.

Tot nu nog niet, eerst moet service worden uitgevoerd. dan een mening

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Ik wens u een prettig weekend.

Polman

Ik wacht op een mail met info over wat niet voldoet 0m een service contract aan te gaan.

Beste Mevrouw Polman
Zoals net met u telefonisch te hebben besproken, heb ik de offerte voor u aangevraagd.
Met vriendelijke groet.

H.Huizinga

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Ik begreep dat er inmiddels telefonisch contact met een collega is geweest en er door een systeemfout geen monteur is... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Ik begreep dat er inmiddels telefonisch contact met een collega is geweest en er door een systeemfout geen monteur is geweest. Onze excuses hiervoor. U ziet verder af van een nieuwe afspraak. Ik wens u een prettig weekend.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Ik wens u een prettig weekend.

A. Vollenbroek

Ga zo door!

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe... Bedankt voor het plaatsen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Reactie Geas Energiewacht:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

W. Horvath

Ga zo door, spec. Uw servicemedewerker D Vos

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.