Ik zou niet weten.

Goedemiddag
Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe zonnepanelen.

Fijn zou zijn geweest uitleg over de werking van de app te krijgen. Voor mij is namelijk nu niet helder waar ik mijn verbruik elektra kan volgen dat nu via mijn zonnepanelen gaat.

Beste Meneer/Mevrouw
Bedankt voor uw review. Jammer dat de uitleg niet goed is gegaan.
Beste Meneer/Mevrouw
Bedankt voor uw review. Jammer dat de uitleg niet goed is gegaan.
Voor de uitleg van de app zouden wij graag alsnog telefonisch contact met u op willen nemen (op een ochtend) zou u daarvoor uw adres en telefoonnummer aan ons door kunnen mailen, met de bijbehorende vraag naar; informatie@geas.nl.
Dan gaan wij ervoor zorgen dat u daarover door ons gebeld wordt
Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe zonnepanelen.

Goedemorgen
Begrijpelijk dat alles eerst in orde moet zijn.
Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.
Bedankt voor uw feedback.

H. Ruijter

De bovenste vragen (sterren) zijn voor mij niet positief te beantwoorden omdat ik geen monteur van GEAS heb gehad

Geen bijzonderheden

Goedemorgen
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Goedemorgen
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Girjasing

Betere, vrolijker personeel naar klanten sturen! Wederom het is een inspectie voor een nieuwe ketel

Beste Meneer Girjasing
Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor dit ongemak, dit had niet mogen gebeuren. Wij zullen uw feedback gebruiken voor de verbetering van onze service.

Goedemiddag Meneer/ Mevrouw

Forkink

Uitleg over de teruggave van de btw moet beter

Reactie Geas Energiewacht:

Hartelijk dank voor uw mooie review, mevrouw Forkink. Goed om te horen dat u tevreden bent over de installatie. Wij nemen uw verbeterpunt ter harte en zullen dit intern doorsturen ter verbetering.... Hartelijk dank voor uw mooie review, mevrouw Forkink. Goed om te horen dat u tevreden bent over de installatie. Wij nemen uw verbeterpunt ter harte en zullen dit intern doorsturen ter verbetering. Veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe zonnepanelen.