Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
7.6/10
Uitleg over de installatie
7.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht
Reactiesnelheid op mijn aanvraag

Geas is een constante speler op de energiemarkt, terwijl veel leveranciers gebruik maken van deze hype.

Meer peofessioneel handelen

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf van uw nieuwe zonnepanelen. Uw verbeterpunten ga ik intern doorgeven.

Het is nog te vroeg om nu al een uiteindelijk oordeel te geven. De panelen zijn pas 5 dagen geleden geplaatst, de Omnik-app werkt niet en dat probleem is door mij wel aangemeld maar( nog) niet...

Kunt u dit toelichten?

Alles werd door GEAS verzorgd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

Zowel de Omnik app als de gebruiksaanwijzing van de Omnik omvormer is in het Engels. Zou veel gebruiksvriendelijker zijn in het Nederlands.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review. We zullen nog contact met u opnemen om te zien of het probleem met de Omnik-app inmiddels is opgelost.

Eef Baakman

Over de panelen heb ik nog geen helder oordeel; wel lijken ze prima te werken. Ik ben in ieder geval zeer positief over de contacten met en de service van Geas. Ook de monteurs die de installatie...

Kunt u dit toelichten?

Het hele traject, inclusief oriëntatie was best een heel karwei, evenals het aanvragen van de stimuleringsregeling. De verdere afhandeling na de beslissing verliep soepel.

Wat vond u goed gaan?

De monteurs dachten heel sterk mee in een oplossing die tot minimale overlast zou leiden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

Toen na twee schouwen de panelen geïnstalleerd zouden worden, bleken onze panlatten niet stabiel genoeg te zijn. Aangezien dit bij oudere huizen vaker het geval schijnt te zijn, vind ik het een minpunt dat geen van beide 'schouwers' de technische staat van het dak heeft bekeken.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review, meneer Baakman. Wat fijn dat u tevreden bent over de Geas! Wel zal ik uw verbeterpunt over de schouwers doorgeven zodat hier lering uit getrokken kan worden.

Alles goed gegaan

nee is goed zo

alles naar wens

nee

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe zonnepanelen.

Panelen zelf worden niet door Geas gemaakt. Geas zou ik aanbevelen omdat het een goede partner is.

Contact met Geas, snelheid offerte , nakomen afspraak installatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

In eerste instantie is Geas met een kleinere installatie als aanbod gekomen als mogelijk. (13 ipv 18 panelen). Tevens kan Geas op het aanvraag formulier al een vraag opnemen of een deel vh dak sommige tijd(en) in de schaduw ligt van bomen , palen etc. Dit om meteen de juiste omvormer te kunnen aanbieden (of micro omvormer per paneel of 1 omvormer voor de gehele string van panelen.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de Geas!

Maakt betrouwbare indruk, alles wordt voor je geregeld.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

Er zijn een paar dakpannen gesneuveld. Dit is blijkbaar niet altijd te vermijden. Nu hadden wij nog reservepannen, dus voor ons was het geen probleem.
Het is misschien beter om van tevoren te melden dat zoiets kan gebeuren, dan kun je daar rekening mee houden.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review, wat fijn dat u tevreden bent over de Geas! Ik zal uw verbeterpunt over de dakpannen doorgeven, zodat dit soort situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Ellen Molenaar

Verkoop en installatie prima maar aanmelding bij Enexis veel te laat waardoor opbrengst misgelopen.

Verkoop ging snel.

Wat vond u goed gaan?

Tijdens de "schouw" is niet beoordeeld of mijn meter geschikt was voor teruglevering. Slimme meter is door Enexis, i.v.m. late aanmelding zonnepanelen, pas 2 maanden na oplevering van de panelen, geplaatst. Ben daardoor over 2 maanden de teruglevering misgelopen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

Tijdens de "schouw" ook beoordeling meter meenemen en direct na bestelling panelen, dus ruim voor de plaatsing, aanmelding Enexis verzorgen en de klant informeren over dit traject. Nu moest ik hier zelf achter komen en is de afhandeling en compensatie voor misglopen teruglevering allerminst soepel gegaan.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over meerdere punten, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen dit intern met de betrokken medewerkers opnemen en later nog contact met u opnemen. Onze excuses voor het ongemak.

henk ter haar

Admin.nazorg onvoldoende. wordt in offerte aangeboden dat hulp wordt geboden bij btw teruggave. bij storing in de aanvraag werd ik na telef. kontakt met jullie naar -zonnepanelen-btw- gestuurd....

Wat vond u goed gaan?

nazorg onvoldoende. levering en installatie goed.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

doen wat jullie in de offerte aanbieden

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie, meneer ter Haar. Wat vervelend om te lezen dat u tevreden bent over de gang van zaken na de plaatsing van uw zonnepanelen. Ik heb uw klacht hierover doorgezet naar de betrokken medewerkers zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe zonnepanelen.

Dick Schlüter

Beter een grote `partij' voor dit doel inschakelen dan een klein bedrijfje.

Kunt u dit toelichten?

Moest af en toe bellen om de voortgang erin te houden.

Wat vond u goed gaan?

De informatie die werd verstrekt was helder en duidelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

Aangeven dat het tijd kost dat alles voor elkaar komt omdat er gewerkt wordt met een onderaannemer (firma Suncatch) die ook weer een eigen (drukke) agenda heeft.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review, meneer Schlüter! Ik zal uw verbeterpunten intern doorgeven zodat hier lering uit getrokken kan worden.

Snelle correcte afhandeling van het hele proces

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

aan klanten vertellen dat Geas niet zelf de uitvoering doet , maar dit uitbesteed.
Dit kwam voor mij als een verrassing

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe zonnepanelen.