Bij ons hebben ze gezegd hoeveel panelen er geplaatst konden worden maar op t moment dat t ertoe deed toen hadden we al opdracht gegeven werd er pas gekeken of en hoe de aanleg gerealiseerd kon...

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Goedemorgen Meneer/Mevrouw, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de voorbereiding bij de installatie van de zonnepanelen. Ik heb uw klacht intern doorgezet naar de juiste afdeling hiervoor.

Geas is een constante speler op de energiemarkt, terwijl veel leveranciers gebruik maken van deze hype.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf van uw nieuwe zonnepanelen. Uw verbeterpunten ga ik intern doorgeven.

Het is nog te vroeg om nu al een uiteindelijk oordeel te geven. De panelen zijn pas 5 dagen geleden geplaatst, de Omnik-app werkt niet en dat probleem is door mij wel aangemeld maar( nog) niet...

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review. We zullen nog contact met u opnemen om te zien of het probleem met de Omnik-app inmiddels is opgelost.

Eef Baakman

Over de panelen heb ik nog geen helder oordeel; wel lijken ze prima te werken. Ik ben in ieder geval zeer positief over de contacten met en de service van Geas. Ook de monteurs die de installatie...

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs dachten heel sterk mee in een oplossing die tot minimale overlast zou leiden.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review, meneer Baakman. Wat fijn dat u tevreden bent over de Geas! Wel zal ik uw verbeterpunt over de schouwers doorgeven zodat hier lering uit getrokken kan worden.

Alles goed gegaan

alles naar wens

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe zonnepanelen.

Panelen zelf worden niet door Geas gemaakt. Geas zou ik aanbevelen omdat het een goede partner is.

Contact met Geas, snelheid offerte , nakomen afspraak installatie

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de Geas!

Maakt betrouwbare indruk, alles wordt voor je geregeld.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review, wat fijn dat u tevreden bent over de Geas! Ik zal uw verbeterpunt over de dakpannen doorgeven, zodat dit soort situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Ellen Molenaar

Verkoop en installatie prima maar aanmelding bij Enexis veel te laat waardoor opbrengst misgelopen.

Wat viel u in positieve zin op?

Tijdens de "schouw" is niet beoordeeld of mijn meter geschikt was voor teruglevering. Slimme meter is door Enexis, i.v.m. late aanmelding zonnepanelen, pas 2 maanden na oplevering van de panelen, geplaatst. Ben daardoor over 2 maanden de teruglevering misgelopen.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over meerdere punten, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen dit intern met de betrokken medewerkers opnemen en later nog contact met u opnemen. Onze excuses voor het ongemak.

henk ter haar

Admin.nazorg onvoldoende. wordt in offerte aangeboden dat hulp wordt geboden bij btw teruggave. bij storing in de aanvraag werd ik na telef. kontakt met jullie naar -zonnepanelen-btw- gestuurd....

Wat viel u in positieve zin op?

nazorg onvoldoende. levering en installatie goed.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie, meneer ter Haar. Wat vervelend om te lezen dat u tevreden bent over de gang van zaken na de plaatsing van uw zonnepanelen. Ik heb uw klacht hierover doorgezet naar de betrokken medewerkers zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe zonnepanelen.

Dick Schlüter

Beter een grote `partij' voor dit doel inschakelen dan een klein bedrijfje.

Wat viel u in positieve zin op?

De informatie die werd verstrekt was helder en duidelijk.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review, meneer Schlüter! Ik zal uw verbeterpunten intern doorgeven zodat hier lering uit getrokken kan worden.