De installateur meer achter de broek aan zitten vwb leverdata terugbellen afspraken maken , als ik zelf niet had gebeld met hemmes had ik de panelen nog niet geleverd gehad.
offerte prijs is...

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over meerdere punten, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen dit intern met de betrokken medewerkers opnemen en later nog contact met u opnemen.

Guus

Niets specifieks

Alles klopte!

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf en wensen u veel plezier van uw nieuwe zonnepanelen.

Fam. Krone

Ga vooral zo door. Bedankt. 👍😎

Wat viel u in positieve zin op?

Het positieve is dat ik totaal geen negatieve punten heb. Ben zeer teveden.👍😎

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie, meneer Krone! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf en wensen u veel plezier van uw nieuwe zonnepanelen.

EH

Ga zo door.

Wat viel u in positieve zin op?

Het advies en plaatsing van de zonnepanelen.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent en wij wensen u veel plezier van uw nieuwe zonnepanelen!

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Th. van Huet

Vooral zo doorgaan!!

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er zo netjes en nauwkeurig gewerkt wordt van begin tot eind.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Marieke

Niets

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de jongeman die stage liep ook zeer gemotiveerd aan het werk was. Belofte voor de toekomst

Geen domme lijstjes vragen

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe zonnepanelen!

Zie eerste punt

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie door de monteur(s) als zeer prettig ervaren.

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf en installatie van uw zonnepanelen. Hartelijk dank voor uw reactie!

Administratie kan nauwkeuriger

Wat viel u in positieve zin op?

De elektricien was zeer bekwaam en gaf duidelijk uitleg

Reactie Geas Energiewacht Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie. Onze excuses voor de rommelige gang van zaken. Wij zullen dit intern oppakken om dit in de toekomst te voorkomen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe zonnepanelen!