Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Morshuis

Zo doorgaan

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

deskundig-vriendelijk

is al gezegd

Beste Meneer Morshuis
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij communiceren en te werk gaan.

Fraterman

Onderhoud en veiligheid.

Sociaal

Beste Meneer Fraterman
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service.
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

M.Ravenek

Ga zo door,met kennis en vakbekwaamheid

Goede service.

Ervaring met Geas

Beste Mevrouw Ravenek
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Rinus Meulenbeek

Goede en snelle informatie geven over afspraken. Dat de klant er niet steeds achteraan moet bellen.

slechte informatie

nvt

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Meulenbeek. Wat vervelend dat de communicatie niet goed is geweest, dit is uiteraard niet de bedoeling. Door een fout in het systeem is uw aanvraag niet goed... Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Meulenbeek. Wat vervelend dat de communicatie niet goed is geweest, dit is uiteraard niet de bedoeling. Door een fout in het systeem is uw aanvraag niet goed bij de betreffende afdeling terecht gekomen. Wij nemen vandaag nog contact met u op voor het maken van een afspraak en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Bijl

Na instalatie van nieuwe ketel beter controlleren of alles wel klopt.

Wel aan bevelen, omdat meestal deskundig onderhoud wordt gepleegd

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid en deskundigheid bij onderhoud

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Bijl. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte.

J. P. Meijer

Zorg dat ze goed opgeleid worden. Ze zijn niet op dikte met de verschillende merken, en de installatie is te duur om dit te laten ontregelen door.monteurs die nog geen kennis van zaken hebben.

Voorlopig niet Voorde houders van een Warmtepomp, de kennis is nog niet op dikte bij de monteurs die hem moeten onderhouden. Het was duidelijk dat deze monteur niet in de gaten had dat onze... Voorlopig niet Voorde houders van een Warmtepomp, de kennis is nog niet op dikte bij de monteurs die hem moeten onderhouden. Het was duidelijk dat deze monteur niet in de gaten had dat onze warmtepomp met gewoon leidingwater gevuld kan worden ipv Brine water. Dat is voor mij ook de reden dat GEAS voorlopig niet een onderhoudscontract krijgt voor onze warmtepomp.

Wat viel u in positieve zin op?

Eigenlijk niets, de bron was niet op druk, en als het bijgevuld moest worden door u monteur dan koste mij dat gelijk 200 euro

Hans Visser

Prima service van de monteur en goede uitleg ivm vragen van mijn kant. Top!

Zie vraag 1

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de uitleg en service van onze monteur, meneer Visser. Wij zullen het compliment intern doorgeven. Bedankt voor de mooie beoordeling.

H.P. van Amerongen

Zo doorgaan

goede service correcte monteurs en vriendelijk

vriendelijk duidelijk en correct

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer van Amerongen. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service.

Colette

Zoals telefonisch toegelicht; laat het zo achter als je het aantreft, zonder storing en met de gas kraan open

De monteur heeft er een zooitje van gemaakt, ook telefonisch al toegelicht

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was keurig op tijd

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Onze excuses voor dit ongemak, dit had niet mogen gebeuren. Dit is intern opgepakt, en zoals u zelf ook aangeeft is er al contact met u geweest.

van der Zwan

Weinig

Komen gemaakte afspraken goed na.

Weinig

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer van der Zwan, wij stellen uw reactie zeer op prijs.