Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

L. Pot

Doorgaan op dezelfde voet.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Geas is een gespecialiseerd bedrijf en hebben alles onder één dak.

Wat viel u in positieve zin op?

Vakkundige monteur die weet waar hij het over had.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Pot. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.

Meer duidelijkheid geven betreffende garantietermijn nieuwe ketel en de service die hierbij hoort. Nieuwe ketel, geen onderhoudscontract, dus ook geen service?

Contract nu afgesloten; nog geen ervaring met de service.
Kan er niets over zeggen.
Contract nu afgesloten; nog geen ervaring met de service.
Kan er niets over zeggen.
Twee jaar geleden een nieuwe cv ketel via Geas, nu de eerste onderhoudsbeurt ( viel nog onder de garantie).

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerker. Op website reeds info betreffende onderhoudscontract opgezocht dus veel info reeds bekend.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Wat betreft de service tijdens de fabrieksgarantie is dit door de adviseur destijds met u... Bedankt voor het plaatsen van de review, we zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Wat betreft de service tijdens de fabrieksgarantie is dit door de adviseur destijds met u besproken, en staat in het aanmeldformulier omschreven dat u gedurende de garantieperiode gebruik kan maken van onze service bij storing. Tevens staat vermeld dat de eerste onderhoudsbeurt plaatsvindt aan het einde van de garantieperiode, en wat u zelf ook al aangeeft heeft dit inmiddels plaatsgevonden.

Dam

Wel: telefonisch werd er duidelijk aangegeven over wat wel en niet kan in het contract.

Wat viel u in positieve zin op?

De netheid waarin gewerkt werd door de monteur maar ook de afspraak qua tijd met verzoek om als eerste aan de beurt te kunnen zijn.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Dam. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Dam. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.

Administratie

Administratie niet overzichtelijk

Snelheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte.

Ronny

Voorlopig geen.

vriendelijk en meedenkend

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk, Meedenkend, nam de tijd om vragen te beantwoorden.

Beste Meneer van Laar
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Bert van der Kous

Zekerheid van professioneel groot bedrijf

Vriendelijke monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve review, meneer Van der Kous, wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf.

Walter Borgerink

Goede serves

Goede kwalitijd

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling, meneer Borgerink. Wij vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en kwaliteit.

Cursus bij Brink en Daalderop aanvragen.

Hij kende de apparatuur van Itho daalderop niet in deze vorm, hij adviseerde een jaar te wachten tot er bij hen ook de kennis was van deze nw. app. hij zit nog in de garantie bij v.Dam Rijssen.

Wat viel u in positieve zin op?

eerlijkheid omtrent de kennis van de aanwezige warmtepomp

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte.

Conform afspraak en had de tijd om mijn vragen te kunnen beantwoorden

Vakkundigheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze vakkundigheid en manier van werken. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Kelly

N

N

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor je positieve review, Kelly. We stellen je reactie zeer op prijs.