Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

J.Knip

Als je een mail stuurt en er wordt gezegd; we nemen contact op, moet je dat ook doen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Prima mensen die het onderhoud doen.

Bekwame monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Knip. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte. Fijn dat u verder tevreden bent over Geas.

Mieke Gubbels

Eigenlijk niet.

Prima onderhoudsmonteur!

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke uitleg van een uitstekende monteur!

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, mevrouw Gubbels. Het compliment naar de monteur geven we intern door. Fijn dat u tevreden bent over de manier waarop wij te werk gaan.

Tjeerd Sijtema

Behoud deze service

aanbevelen i.v.m betrouwbaarheid

duidelijkheid in alles

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, meneer Sijtema. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

J. Reitsma

Goede service en kwaliteit

Duidelijkheid

Beste Meneer Reitsma
Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan en bedankt voor het plaatsen van uw review.

M. Kappert

Komen afspraken na en klantvriendelijke monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

goede uitleg van monteur wat hij ging doen of gedaan had

Beste Meneer Kappert
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Paul Maathuis

Correct, deskundig en betrouwbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Openheid over het onmiddellijk afsluiten van een nieuw contract of daarmee nog even wachten. In ons geval is even wachten zinvol omdat we op onze nieuwe apparatuur nog een jaar garantie hebben en de... Openheid over het onmiddellijk afsluiten van een nieuw contract of daarmee nog even wachten. In ons geval is even wachten zinvol omdat we op onze nieuwe apparatuur nog een jaar garantie hebben en de installateur dus verantwoordelijk is voor eventuele mankementen.

Beste Meneer Maathuis

Bonke Financieel Advies

Minder grote Tijdsblokken voor afspraken

veiligheid

Vriendelijke man

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Roelofs

Leid je monteurs op

Eerste x voor niets gekomen de monteur deed deze ketel niet
En gaf vast een schot voor de boeg de ketel is oud en er komen vast kosten bij( net nagekeken door een monteur alleen geen bon Eerste x voor niets gekomen de monteur deed deze ketel niet
Dus resumé verbazingwekkend van een monteur

Niets

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, mevrouw Roelofs. Het lijkt erop dat het om een type cv-ketel gaat dat minder vaak voorkomt en waar deze monteur niet voldoende kennis van had. Omdat merk, type en... Hartelijk dank voor uw feedback, mevrouw Roelofs. Het lijkt erop dat het om een type cv-ketel gaat dat minder vaak voorkomt en waar deze monteur niet voldoende kennis van had. Omdat merk, type en bouwjaar bij het maken van de afspraak ook niet door u genoemd konden worden, was niet te voorkomen dat dit pas bij het bezoek naar voren kwam. Beter was geweest dat hij dan verder ook geen opmerkingen over het toestel had gemaakt. U wordt 7 mei opnieuw bezocht.

Matthijs

Als er een probleem is ook een oplossing daarvoor faciliteren

De monteur kwam kijken en zag in 1 seconde dat onze ketel niet in onderhoud genomen kon worden en ook dat er geen mogelijkheid was dat zei het probleem (afvoerbuis op een andere manier bevestigen)... De monteur kwam kijken en zag in 1 seconde dat onze ketel niet in onderhoud genomen kon worden en ook dat er geen mogelijkheid was dat zei het probleem (afvoerbuis op een andere manier bevestigen) zouden kunnen oplossen. Dus onverrichter zake is hij weer vertrokken en zou laten weten als het toch via hun gerepareerd zou kunnen worden. Tot nog toe niets gehoord

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle afspraak en op tijd aanwezig

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank voor uw beoordeling, Matthijs. Voor elke cv-ketel waar een nieuw onderhoudscontract is gewenst, plannen we met onze klanten eerst een instapcheck in. Hierbij worden diverse zaken gecontroleerd,... Dank voor uw beoordeling, Matthijs. Voor elke cv-ketel waar een nieuw onderhoudscontract is gewenst, plannen we met onze klanten eerst een instapcheck in. Hierbij worden diverse zaken gecontroleerd, waaronder een heel belangrijke: de rookgasafvoer. Tijdens de instapcheck op uw adres constateerde de monteur helaas dat de rookgasafvoer niet voldeed aan de wettelijke voorschriften. De situatie is dan niet veilig en we kunnen de cv-ketel dan niet in contract nemen. Er is door de monteur met u afgesproken dat u een prijsopgave van ons ontvangt voor het aanpassen van de rookgasafvoer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u hierover op, onze excuses dat dit door grote drukte nog niet is gebeurd.

Bosman

2 jaar geleden een nieuwe ketel gekocht. Voor het einde van de gratis contractperiode zou er een controle komen. En konden we een nieuw contract sluiten. Die controle is er niet geweest, moesten we... 2 jaar geleden een nieuwe ketel gekocht. Voor het einde van de gratis contractperiode zou er een controle komen. En konden we een nieuw contract sluiten. Die controle is er niet geweest, moesten we zelf achteraan. Vervolgens is monteur geweest, we hebben een all-in (duurste) contract afgesloten. Maar krijgen dan vervolgens toch een factuur van de afspraak. Daar zijn we zeer ontevreden over.

Monteuren zijn kundig.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel een monteur, in Corona tijd. kwam mooi vroeg en is ongeveer een drie kwartier met de ketel aan het repareren geweest.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, mevrouw Bosman. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte. Wij zullen uw factuur crediteren en bieden onze excuses aan dat u vanwege... Hartelijk dank voor uw feedback, mevrouw Bosman. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte. Wij zullen uw factuur crediteren en bieden onze excuses aan dat u vanwege grote drukte zelf contact met ons moest opnemen voor de controle en het afsluiten van een abonnement.