Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Thomas

Misschien wat minder snel een toestel afkeuren

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Wouden geen onderhoud plegen omdat de aan en afvoer buizen niet vast zaten aan de muur.

NVT

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank voor uw beoordeling, Thomas. Voor elke cv-ketel waar een nieuw onderhoudscontract voor is gewenst, plannen we met onze klanten eerst een instapcheck. Hierbij worden diverse zaken gecontroleerd,... Dank voor uw beoordeling, Thomas. Voor elke cv-ketel waar een nieuw onderhoudscontract voor is gewenst, plannen we met onze klanten eerst een instapcheck. Hierbij worden diverse zaken gecontroleerd, waaronder een heel belangrijke: de rookgasafvoer. Tijdens de instapcheck op uw adres constateerde de monteur helaas dat de rookgasafvoer niet voldeed aan de wettelijke voorschriften. De situatie is dan niet veilig en we kunnen de cv-ketel dan niet in contract nemen. Er is door de monteur met u afgesproken dat dit aangepast wordt en er daarna een nieuwe afspraak wordt gemaakt. Als alles dan in orde is, helpen we u graag verder. Mochten er hierover nog vragen zijn, belt u ons dan gerust.

A.m.Hell

Goed concern

Advies

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Hell. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over Geas Energiewacht.

H

Zij moeten dit soort invulvelden niet verplicht stellen

V

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de positieve review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent over onze kennis en vakmanschap. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte.

Geert Memelink

Op tijd, duidelijke toelichting

Prettig contact

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, meneer Memelink. Fijn om te lezen dat u tevreden ben over onze manier van werken.

P.Q. Afman

betrouwbaar en zeer punctueel.

correcte benadering en duidelijkheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie review, meneer Afman. Heel fijn om te lezen dat onze service en manier van werken u goed zijn bevallen.

Stienissen

Ga zo door

Deskundigheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Stienissen. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze manier van werken.

Tom Jansen

Monteur informatie over CV-ketels meegeven die ze kunnen achterlaten bij mensen zodat zij die rustig kunnen lezen en eventueel een keuze kunnen maken bij GEAS om een ketel aan te schaffen (wanneer... Monteur informatie over CV-ketels meegeven die ze kunnen achterlaten bij mensen zodat zij die rustig kunnen lezen en eventueel een keuze kunnen maken bij GEAS om een ketel aan te schaffen (wanneer relevant uiteraard)

Voor mijn idee hebben wij een goed advies ontvangen om onze oude ketel (14jr) te laten veravnegn en gen geld te besteden om de ketel volleig te demonteren en repareren.

Dat de monteur vroeg in het tijdsraam van 2 uur aanwezig was

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, meneer Jansen. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn en nemen uw verbeterpunt zeker ter harte.

J. Hueskes

afgesproken tijd aanwezig!

Service gerichtheid.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Hueskes. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Kleinsman

Doorgaan

Beleefd netjes rustig

Alles is goed

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Kleinsman. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

M.G. Bremmer

Ga zo door.

Goede en vlotte service

Vriendelijkeheid en vakmanschap

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de mooie review, meneer Bremmer. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.