Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Landman

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

We zijn al jaren tevreden. Vanaf het eerste huis, tot nu ons derde huis. We hebben daardoor ook verschillende ketels gehad en de monteurs waren altijd erg kundig en goed op de hoogte van al het... We zijn al jaren tevreden. Vanaf het eerste huis, tot nu ons derde huis. We hebben daardoor ook verschillende ketels gehad en de monteurs waren altijd erg kundig en goed op de hoogte van al het onderhoud.

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes op tijd en gaf uitleg wat er gedaan moest worden en hoe de staat van de ketel is

Beste mevrouw Landman
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wat fijn dat u tevreden bent op de manier waarop wij te werk gaan, erg mooi om te horen.

Sophie

Online aangeschafte abonnementen registreren. Dit moesten we nogmaals doen bij de monteur en toen wisten we niet meer welk abonnement we hadden bedacht.

Duidelijke communicatie, vriendelijke mensen.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de tijd genomen werd voor het onderhoud.

Beste Sophie
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

E. Kouwer-Niyongere

Reparatiekaart op de ketel ophangen

Vriendelijkheid, expertise

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijkheid over wat van Geas kan verwachten

Beste Mevrouw Kouwer-Niyongere
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte.

Te lintum

Ga zo door

Wij hadden nog garantie op de cv

Vriendelijke meneer

Beste Meneer Te Lintum
We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan en bedankt voor het plaatsen van de review,

Tang

Ga zo door

Prima service, duidelijk en snel

Enthousiasme van monteur

Beste Mevrouw Tang
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop onze enthousiaste monteur te werk is gaan.

Maudie

Niets

Beleefd en goede kwaliteit

Netjes en vriendelijk

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas

A.J. Schepers

Correcte en snelle service

Keurige en snelle controle

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Schepers. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

J.Knip

Als je een mail stuurt en er wordt gezegd; we nemen contact op, moet je dat ook doen.

Prima mensen die het onderhoud doen.

Bekwame monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Knip. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte. Fijn dat u verder tevreden bent over Geas.

Mieke Gubbels

Eigenlijk niet.

Prima onderhoudsmonteur!

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke uitleg van een uitstekende monteur!

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, mevrouw Gubbels. Het compliment naar de monteur geven we intern door. Fijn dat u tevreden bent over de manier waarop wij te werk gaan.

Tjeerd Sijtema

Behoud deze service

aanbevelen i.v.m betrouwbaarheid

duidelijkheid in alles

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, meneer Sijtema. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.