Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Platenkamp

Geen. is goed

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

goede service

kennis en vakmanschap

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Ik wens u een goed uiteinde en een gezond 2021.

Keizer

Goede voorbereiding nemen

Monteur is 15 min aanwezig en heeft het over afspraak verplaatsen naar volgende jaar .
Ivm Corona en materialen.

Niets

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u om te lezen dat de Geas niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze excuses hiervoor. Omdat het team van... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u om te lezen dat de Geas niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze excuses hiervoor. Omdat het team van Enschede die dag 7 ziekte monteur had is er een monteur naar u toe gestuurd die geen onderdelen had in de auto. Jammer voor u dat we het onderhoud niet konden uitvoeren. Ik wens u een goed uiteinde en een gezond 2021.

Lieselotte Potgieter

De beloofde €80 die ons teveel gefactureerd is, eindelijk terug betalen!
We hebben al 10 keer hierover gebeld, gemaild en klacht ingediend.

Zonder contract is vreemd genoeg goedkoper als met

Naamsbekendheid

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Jammer dat onze dienst te wensen overliet. Onze excuses voor de late reactie. Inmiddels is er op 22-12-2020 een creditnota aangemaakt en die wordt z.s.m. aan u uitbetaald. Ik wens u verder een goed uiteinde en een gezond 2021.

Robin Tjonk

Graag voor dat er materialen worden gebruikt melden. Niet tijdens een factuur

Service was goed, alleen moest ik opeens materialen betalen terwijl ik dat niet wist. Had alleen een onderhoudsbeurt voor een CV van 3 jaar oud

Onderhoudsbeurt is snel uitgevoerd

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat de nagekomen afspraken niet aan de verwachting voldeed. Wij nemen dit punt ter harte. Wij wensen u... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat de nagekomen afspraken niet aan de verwachting voldeed. Wij nemen dit punt ter harte. Wij wensen u een prettig uiteinde en een gezond 2021.

Engelbertink

Aanmelding nakomen

Een keer wil nog niet zeggen dat het altijd goed zal gaan

Nog geen ervaring

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat de Geas niet aan de verwachtingen voldeed. Wij nemen uw verbeterpunten ten harte en wensen u een... Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat de Geas niet aan de verwachtingen voldeed. Wij nemen uw verbeterpunten ten harte en wensen u een prettig uiteinde en een gezond 2021.

van Coeverden

Blijven werken aan die zaken waar GEAS goed in is.:
Service en Onderhoud

Prijs/Kwaliteit is prima

ervaren medewerkers

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas. Wij wensen u een goed uiteinde en een gezond 2021.

J.van oijen

Nvt

nvt

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u een goed uiteinde en een gezond 2021.

W. Kruijer

Vertrouw op uitvoer van onderhoudsbeurten op of binnen de afgesproken termijn

Nieuwe klant. Wacht eerst af hoe het e.e.a. Zich in de toekomst manifesteert

Vriendelijk en vakkundig

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij wensen u
een goed uiteinde en een gezond 2021.

Ali Cakir

Voor nu: geen

Snelle actie en vakbekwaam

Vakbekwaamheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de mooie review, meneer Cakir. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Meijer

Afspraak is netjes nagekomen en kundige monteur.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was erg vriendelijk

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Meijer. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Het compliment naar de monteur geven we intern door.