Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

E.Br.

Overzicht wat er gedaan is/ waar je voor betaalt, melden van achterlaten zooi (er werd geboord).

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Kun je op vertrouwen.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk, vakkundig, vooraf goede communicatie.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.

X

Meneer zei niets.

Prima service

Druk aan het werk

Langelaar

Tevreden over het werk

Vriendelijke monteurs

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Geas almelo

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie, wij stellen uw reactie zeer op prijs.

A

Nvt

Heel vriendelijke monteur!

Nvt

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Krabbenborg

Betere inschatting van kosten vooraf.

Ieder mag zelf kiezen

Wat viel u in positieve zin op?

Mee denken van de monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Wouter Bleumink

Geen bijzonderheden

Kan het nog niet echt beoordelen, het contract is nog niet eens ingegaan

Geen bijzonderheden

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs.

Peter Schipper

Laat aan de monteur weten dat hij voor Essent werkt, dus 1 maal per jaar onderhoud in tegenstelling tot wat de monteur zei, eens in de twee jaar.

Ik heb een onderhoudscontract bij Essent, en deze huurt jullie in.

vriendelijk snel en efficiënt

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. En onze excuses voor het misverstand. U bent middels een actie van Essent bij de Geas aangemeld. Geas is een onderdeel... Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. En onze excuses voor het misverstand. U bent middels een actie van Essent bij de Geas aangemeld. Geas is een onderdeel van Essent. Het onderhoud zal jaarlijks plaatsvinden zoals in de actie vermeld.

Bakker

Besteed wat aandacht aan de administratie en automatisering. Ik 3x mijn gegevens versterkt bij aanmelding via de website, na zelf bellen omdat er geen reactie van jullie kwam en aan de monteur. Dat... Besteed wat aandacht aan de administratie en automatisering. Ik 3x mijn gegevens versterkt bij aanmelding via de website, na zelf bellen omdat er geen reactie van jullie kwam en aan de monteur. Dat is net iets te vaak.

betrouwbare organisatie

vriendelijke en goede monteur

Veldhuis

Duidelijk aangegeven wat de kosten zullen zijn.

Niet echt spannend.

Stiptheid.

Beste meneer Veldhuis
Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Erg fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.