Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Stroomer

Je afspraak nakomen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Geen vertrouwen ze bellen niet terug over een offerte

Toon Raatgerink

Neem snel contact met mij op

Pas een monteur gehad voor een onderhoudsbeurt. Constateerde dat boiler lek was. Er lekte water onder uit.
Nieuwe boiler zou ca € 800,- kosten. Advies was om nieuwe cv aan te schaffen. Onderhoudsbeurt niet uitgevoerd. Monteur vertrokken. Zelf cv nagekeken, bleek sifon lek te zijn en niet boiler. Nieuwe sifon besteld en zelf vervangen. Probleem opgelost.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur, had kennelijk off day

J ter Reehorst

Precies wat we nodig hebben

Doorpakken denken in oplossingen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

GJ Boonstra

Service is prima

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg en netjes werken

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service, mevrouw Boonstra. Hartelijk bedankt voor uw review.

Lammertink

Netjes en vlot gewerkt

Geen bijzonderheden

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.

De Transporters

Goede service

Vakbekwaamheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Suzan van der Sloot

Het tijdszone waarin de monteur komt verkleinen. Wanneer de planning bekend is bij de monteur, dit ook bij de (in ieder geval eerste en laatste) klant alvast doorgeven. Van 8.00 uur tot 12.20 uur... Het tijdszone waarin de monteur komt verkleinen. Wanneer de planning bekend is bij de monteur, dit ook bij de (in ieder geval eerste en laatste) klant alvast doorgeven. Van 8.00 uur tot 12.20 uur vind ik te ruim.

Kwaliteit, professionaliteit, transparant, communicatie, kundig.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur heeft verstand van zaken, hard gewerkt en duidelijke uitleg en advies gegeven.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Wat betreft de planning is het mogelijk dat de monteur u ca. 10 min. tot een kwartier voor het... Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Wat betreft de planning is het mogelijk dat de monteur u ca. 10 min. tot een kwartier voor het bezoek belt. Om zoveel mogelijk klanten van dienst te zijn krijgt de monteur die het dichtst het adres van de klant nadert het betreffende adres toegewezen. Dit heeft als consequentie dat van te voren niet bekend is welke monteur naar welk adres toegaat. Tevens kan er in de planning onvoldoende rekening gehouden worden hoelang een bezoek duurt. Bijvoorbeeld als er een of twee onderdelen vervangen moeten worden. Om de klant tegemoet te komen bieden wij daarom de optie dat de monteur van te voren belt zodat u als klant daar rekening mee kan houden. Geeft u dit in ieder geval ook even aan bij een volgende afspraak.

Snippert

Prima service en vakbekwaamheid

Vakbekwaamheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, meneer Snippert, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

C. Smit

Ga zo door, dik tevreden!

Uitstekende eerste check van de ketel, na aanvankelijk jaren bij Eneco-ketelservice te hebben gezeten.

Wat viel u in positieve zin op?

De grote vriendelijkheid en kennis van de monteur ????

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Smit. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Smit. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.

mij naam is niet van belang, check de AVG

Ga zo door

betrouwbaar, op tijd en kennis op niveau

Wat viel u in positieve zin op?

efficient werk tempo van de monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt ten aanzien van de naam zullen wij intern oppakken. Wij zijn ons echter bewust van de... Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt ten aanzien van de naam zullen wij intern oppakken. Wij zijn ons echter bewust van de AVG regels, een naam invullen is dan ook geheel vrijblijvend en herleid niet naar een herkenning door derden.