Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Morssink

Stuur een monteur die iets vriendelijker is.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

zeer slechte ervaring met monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Ben jaren bij de geas geweest, maar sinds verhuizing een monteur die weigert een onderhoudscontract te geven dat heb ik nog nooit meegemaakt. Te gek voor woorden!

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor het invullen van de review, meneer Morssink. De rookgasafvoer bleek niet te voldoen en onze medewerker had u onvoldoende geïnformeerd over de te nemen stappen. Onze excuses... Hartelijk dank voor het invullen van de review, meneer Morssink. De rookgasafvoer bleek niet te voldoen en onze medewerker had u onvoldoende geïnformeerd over de te nemen stappen. Onze excuses hiervoor. U bent inmiddels opnieuw bezocht en er is u uitleg gegeven. Wij zullen uw feedback gebruiken voor de verbetering van onze service.

Ans IJland

Makkelijk

Duidelijke uitleg

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling, mevrouw IJland. Wij vinden het fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service.

C.Teerlink

Goede en snelle service

Vriendelijkheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Teerlink. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over onze service.

Johan Besselink

Ga zo door

stukje zekerheid dat je bij storing snel wordt geholpen

Wat viel u in positieve zin op?

corona vriendelijke manier van werken

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Janny Epping-Pals

goede voorlichting, vriendelijk, denkt mee

eerlijkheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service.

Hogt

Zo doorgaan

goede service, vriendelijk contact

goede informatie

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn

Twenhaar

betrouwbare organisatie, goede handling

Goede handling

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Hartelijk bedankt voor uw review.

P.W. Robers

deskundige service

deskundigheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u goed is bevallen.

Oosterom

Enquete liever anoniem

Goed onderhoud is beter dan repareren.

Wat viel u in positieve zin op?

De grondigheid waarmee de monteur te werk ging

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

\\\\\\\\\\\\\

Luister naar de mensen

administratie is een chaos bij jullie

vriendelijk

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review. Er is blijkbaar wat miscommunicatie ontstaan over het (afwijkende) factuuradres. Op het bezoekadres zat nog geen contract. Bij het aannemen van de instap is factuuradres... Bedankt voor uw review. Er is blijkbaar wat miscommunicatie ontstaan over het (afwijkende) factuuradres. Op het bezoekadres zat nog geen contract. Bij het aannemen van de instap is factuuradres waarschijnlijk niet (goed) genoteerd. Onze excuses hiervoor.