Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Marieke Blom

Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goed bereikbaar, goed advies, vriendelijke en vakbekwame monteurs

Vriendelijkheid monteur

Bas

Op de website staat een onderhoudsbeurt voor de MV voor 99 euro. Bij het maken van de afspraak zei de telefoniste dat dit ook op basis van uurloon kan omdat een onderhoudsbeurt voor een MV slechts... Op de website staat een onderhoudsbeurt voor de MV voor 99 euro. Bij het maken van de afspraak zei de telefoniste dat dit ook op basis van uurloon kan omdat een onderhoudsbeurt voor een MV slechts 15 minuten kost. Goed dat er wordt meegedacht maar waarom staat er dan een prijs van 99 op de website? Verander dit gewoon in of uurloon of een combinatie met een CV beurt.

Aardige monteur en prima werk

Monteur was erg aardig

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw reactie, fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Voor wat betreft de kosten voor het éénmalig onderhoud gaat het meestal om een gecombineerde afspraak voor zowel... Dank u wel voor uw reactie, fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Voor wat betreft de kosten voor het éénmalig onderhoud gaat het meestal om een gecombineerde afspraak voor zowel de CV ketel als de Mechanische Ventilatie zoals ook in uw geval plaatsgevonden heeft.

Rob Scargo

Ja monteur straalde geen Geas als bedrijf uit, maar Essent dacht ik. Hij wist ook niet waar jullie kantoor in Enschede zat. Het was net alsof hij van een ander bedrijf was.

CV ketel onderhoud en controle is belangrijk ivm vuur, gas en koolmonoxide zaken

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur had goede vakkennis en wist ook veel over nieuwe cv ketels en warmtepompen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt m.b.t. de monteur zullen wij meenemen om onduidelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt m.b.t. de monteur zullen wij meenemen om onduidelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.

Sylvia Kocsis

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, mevrouw Kocsis. Fijn dat u tevreden bent over onze manier van werken.

Munnik

Goede service

Vriendelijke vakkundige monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, mevrouw Munnink, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent over onze service.

Anne

Ik zou het prettig vinden dat er een sticker oid op de ketel geplakt zou worden met de datum en een handtekening, zodat ik weer dat en wanneer de ketel is goed gekeurd.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Normaal gesproken worden er wel stickers geplakt met datum en meetgegevens .Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.

K.marjan

Nette service

Ik werd gebeld voordat de monteur kwam en heeft snel gewerkt

Vooraf bellen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, mevrouw Marjan. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Dick

Wijs klant ook op andere diensten

Duidelijke spelregels

Uitleg en eerlijkheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, Dick. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Agten

Ga zo door

Goede service

Vriendelijke monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u goed is bevallen.

Anne Marie

Zeer tevreden over de service en kennis bij de Geas

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerker die van zijn vak houdt

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.