Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Aardige medewerkers. Goede communicatie. Goede adviezen.

Positieve medewerkers.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Bereikbaarheid kantoor na normale werktijden, te traditioneel.

Goede service

Communicatie goed!

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

van Holland

Niets we zij tevreden

Omdat het belangrijk is om onderhoud te plegen, geeft een veilig gevoel

Vakkundige medewerker

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de positieve review, meneer Van Holland. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Vriendelijk geholpen en man kwam deskundig over.

Persoonlijke advies

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw mooie review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen

Meijer

Twee maanden wachten op een afspraak is wel erg lang.

Zeer prettige en ervaren monteur. Vriendelijke benaderd, duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren en werkt netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis van zaken, netheid van werken. Op zulke monteurs moeten jullie zuinig zijn.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, mevrouw Meijer. Het compliment naar de monteur geven we intern door. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Uw verbeterpunt... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, mevrouw Meijer. Het compliment naar de monteur geven we intern door. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Jan Mensinga

Ga zo door

Deskundigheid en betrouwbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle planning afspraak en zeer vriendelijke en deskundige monteur voor de controle van de ketel

Beste Meneer Mensinga
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Om betrouwbaarheid en prettige medewerkers

Mogelijkheid om te plannen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij wensen u verder een prettige dag toe.

Gewoon op deze manier door blijven gaan. Wij zijn, in ieder geval, heel blij met jullie

Altijd goede service en vakmanschapen, bovendien hele vriendelijke mensen bij de klantenservice

Wat viel u in positieve zin op?

Bereidwilligheid, geduld en hele duidelijke informatie

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas. Ik wens u een prettige dag toe.

Afspraak maken ging snel.

Wat viel u in positieve zin op?

monteur was duidelijk in uitleg.

Goedemiddag
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij communiceren.