Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

R.Oostindie

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Veel kennis in huis.

Klantvriendelijk en kennis

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Ik wens u een prettig weekend.

Nvt

Netjes en zorgvuldig en betaalbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Overleg vooraf aan daadwerkelijk iets vervangen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas.

Al jaren lang in volle tevredenheid klant

Alles

Ga zo door

monteur was deskundig en gaf goed advies

beleefdheid van de monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Katgert

Klantgerichter denken

De wijze waarop de monteur dde geinstalleerde ketel benaderde was zeer ongenuanceerd. Er blekenont 2 beugels te ontbreken wat als "Prutswerk" werd beschouwd en hij niet de ketel kon keuren. De wijze waarop de monteur dde geinstalleerde ketel benaderde was zeer ongenuanceerd. Er blekenont 2 beugels te ontbreken wat als "Prutswerk" werd beschouwd en hij niet de ketel kon keuren.
Tevens was er een kraan met groene aanslag die vlgs monteur vervangen had moeten worden. Ik maakte de opmerking dat GEAS jaren deze situatie had goedgekeurd, waarna de monteur over de kraan bijdraaide. Al met al geen prettige ervaring en intimiderend.

Niets

Beste Meneer Katgert
Vervelend dat u het bezoek als onprettig heeft ervaren.
Wij zullen dit met onze medewerker bespreken.
Volgens de opmerking in de service order is er niet gebeugeld...
Beste Meneer Katgert
Vervelend dat u het bezoek als onprettig heeft ervaren.
Wij zullen dit met onze medewerker bespreken.
Volgens de opmerking in de service order is er niet gebeugeld volgens de wettelijke richtlijnen.
Aangezien de cv-ketel recent is geplaatst,
heeft onze medewerker u verwezen naar uw installateur.

Waren het tijden huurhuis dat wij hiervoor hadden gewend dat de monteur als hij op weg naar ons was even een belletje deed. ook zij werkten met tijdblokken maar was wel fijn dat er even gebeld werd.... Waren het tijden huurhuis dat wij hiervoor hadden gewend dat de monteur als hij op weg naar ons was even een belletje deed. ook zij werkten met tijdblokken maar was wel fijn dat er even gebeld werd. Hadden daar andere aanbieder

vooral afspraken die ik kende uit verleden bij mijn ouders en zelf tijdens vorige huis jaren via de bouw Geas gehad en bij beide wareb vooral als er eens wat was het allemaal supersnel verholpen werd

Wat viel u in positieve zin op?

was voor ons eerste controle omdat wij in nieuw appartement wonen en dus na twee jaar zelf onderhoud moesten inkopen, de Monteur(vrouwelijk) was overal duidelijk in

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Er is een mogelijkheid om 10 minuten van te voren te bellen u dient dit dan zelf even aan te geven.... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Er is een mogelijkheid om 10 minuten van te voren te bellen u dient dit dan zelf even aan te geven. Tijdsblokken met storingen zijn niet mogelijk omdat je nooit weet hoelang het gaat duren maar bij onderhoud is dit wel mogelijk omdat de tijd dan al is bekend. Uiteraard wordt dit niet gepromoot omdat de monteur dan misschien in 1 straat niet achter elkaar kan werken en het teveel reistijd kost. U kunt er altijd naar vragen of het mogelijk is.

Tot nu nog niet, eerst moet service worden uitgevoerd. dan een mening

U monteur (461) was zeer vriendelijk en terzake kundig ondanks dat hij op dat moment geen service kon verlenen. De installatie moet eerst ge-update.(wat leidingwerk vastzetten). Goed advies... U monteur (461) was zeer vriendelijk en terzake kundig ondanks dat hij op dat moment geen service kon verlenen. De installatie moet eerst ge-update.(wat leidingwerk vastzetten). Goed advies gekregen. Zodra dit in orde is zal er een nieuwe afspraak worden gemaakt.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk benadering en ter-zake kundig

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Ik wens u een prettig weekend.

Polman

Ik wacht op een mail met info over wat niet voldoet 0m een service contract aan te gaan.

Vriendelijke man, maar heb nog geen mail ontvangen over hoe nu verder wat hij wel aangaf

Vriendelijke ma

Beste Mevrouw Polman
Zoals net met u telefonisch te hebben besproken, heb ik de offerte voor u aangevraagd.
Met vriendelijke groet.

H.Huizinga

We hadden vandaag een afspraak voor onderhoud. Monteur zou dan tussen 12.30 en 17.00 langskomen. Hier speciaal vrij voor genomen. Helaas hebben ze ond in de kou laten staan. Ook niet geen contact... We hadden vandaag een afspraak voor onderhoud. Monteur zou dan tussen 12.30 en 17.00 langskomen. Hier speciaal vrij voor genomen. Helaas hebben ze ond in de kou laten staan. Ook niet geen contact met ons opgenomen waarom ze niet kwamen. Ben van plan om mijn jaren lange contract te beƫindigen. Zeer slechte zaak.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Ik begreep dat er inmiddels telefonisch contact met een collega is geweest en er door een systeemfout geen monteur is... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Ik begreep dat er inmiddels telefonisch contact met een collega is geweest en er door een systeemfout geen monteur is geweest. Onze excuses hiervoor. U ziet verder af van een nieuwe afspraak. Ik wens u een prettig weekend.

goed en eerlijk

goede voorlichting