Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Tom

Een eindafrekening per mail zou mooi zijn.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goeie service, vriendelijke monteur.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was erg vriendelijk. Geas had ook nog garantie afgedwongen op een onderdeel van onze ketel dat stuk was. Dat was een prettige bijkomstigheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar... Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.

Poelman

Betrouwbaar bedrijf

Nette jongen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Salar

Op dit moment niet

Ik vind goede service bezorgt

Ik vind prima service

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas en wensen u een prettig weekend.

Voorde ten

Iets goedkoper abonnement

Bevalt goed

Vriendelijke monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen zo'n positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en wensen u een goed weekend.

Ter avest

Ga zo door

Prima service goede voorlichting over service en nette monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg en meedenkend naar klant toe

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, mevrouw Ter Avest. Fijn dat u tevreden bent over onze manier van werken. Het compliment naar de monteur geven we intern door.

J.A Pierweijer

Flikker die vent er meteen uit

Wat een arrogantie, flutmonteur

Helemaal niks

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw reactie. Wat vervelend dat het niet naar wens is verlopen en onze excuses dat de uitleg niet voldoende is geweest. Inmiddels bent u opnieuw bezocht en is een en ander met u... Dank u wel voor uw reactie. Wat vervelend dat het niet naar wens is verlopen en onze excuses dat de uitleg niet voldoende is geweest. Inmiddels bent u opnieuw bezocht en is een en ander met u besproken.

Johan Lukkassen

Vakbekwame monteur.

Alles

Marieke Blom

Nvt

Goed bereikbaar, goed advies, vriendelijke en vakbekwame monteurs

Vriendelijkheid monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan

Bas

Op de website staat een onderhoudsbeurt voor de MV voor 99 euro. Bij het maken van de afspraak zei de telefoniste dat dit ook op basis van uurloon kan omdat een onderhoudsbeurt voor een MV slechts... Op de website staat een onderhoudsbeurt voor de MV voor 99 euro. Bij het maken van de afspraak zei de telefoniste dat dit ook op basis van uurloon kan omdat een onderhoudsbeurt voor een MV slechts 15 minuten kost. Goed dat er wordt meegedacht maar waarom staat er dan een prijs van 99 op de website? Verander dit gewoon in of uurloon of een combinatie met een CV beurt.

Aardige monteur en prima werk

Monteur was erg aardig

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw reactie, fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Voor wat betreft de kosten voor het éénmalig onderhoud gaat het meestal om een gecombineerde afspraak voor zowel... Dank u wel voor uw reactie, fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Voor wat betreft de kosten voor het éénmalig onderhoud gaat het meestal om een gecombineerde afspraak voor zowel de CV ketel als de Mechanische Ventilatie zoals ook in uw geval plaatsgevonden heeft.

Rob Scargo

Ja monteur straalde geen Geas als bedrijf uit, maar Essent dacht ik. Hij wist ook niet waar jullie kantoor in Enschede zat. Het was net alsof hij van een ander bedrijf was.

CV ketel onderhoud en controle is belangrijk ivm vuur, gas en koolmonoxide zaken

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur had goede vakkennis en wist ook veel over nieuwe cv ketels en warmtepompen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt m.b.t. de monteur zullen wij meenemen om onduidelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt m.b.t. de monteur zullen wij meenemen om onduidelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.