Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Ehbel

Ga zo door

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

al jaren lid

klantvriendelijk

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uiteraard zo'n positieve reactie erg op prijs. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas. Wij wensen u een prettig weekend.

Tim kamphuis

Geen bijzonderheden

Grondige check en duidelijk

Wat viel u in positieve zin op?

De goede en duidelijke uitleg

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Kamphuis, we stellen uw reactie zeer op prijs. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken.

Vreeling

Nvt

Bij storing word je meteen geholpen.

Wat viel u in positieve zin op?

Begrip voor de situatie en duidelijke uitleg

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback mw. Vreeling. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te... Hartelijk dank voor deze positieve feedback mw. Vreeling. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.

Lex Saathof

Duidelijker wat te verwachten wanneer er we of geen contract wordt afgegeven.

De monteur was vanaf het eerste moment erg negatief en begon over alles te klagen. Er was van alles mis en uiteindelijk moest alles we goed zijn.

Snelle afhandeling

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank voor uw beoordeling, meneer Saathof. Voor elke cv-ketel waar een nieuw onderhoudscontract voor is gewenst, plannen we met onze klanten eerst een instapcheck in. Hierbij worden diverse zaken... Dank voor uw beoordeling, meneer Saathof. Voor elke cv-ketel waar een nieuw onderhoudscontract voor is gewenst, plannen we met onze klanten eerst een instapcheck in. Hierbij worden diverse zaken gecontroleerd, waaronder een heel belangrijke: de rookgasafvoer. Tijdens de instapcheck op uw adres constateerde de monteur helaas dat de rookgasafvoer niet voldeed aan de wettelijke voorschriften. De situatie is dan niet veilig en we kunnen de cv-ketel dan niet in contract nemen. Mochten er hierover verder nog vragen zijn, belt u ons dan gerust.

Faas

Correct en netjes. Komen afspraken goed na. Vriendelijke monteurs.

Flexibel en meedenkend

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling, meneer Faas. Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken.

Rein Hesselink

Ga zo door

Zit in de buurt

Aardige monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Hesselink. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service.

Mulder

Ik ben nog steeds in afwachting van de offerte n.a.v. het servicebezoek.

GEAS werkt zeer omslachtig en niet efficiënt.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw reactie. Er staat inderdaad genoteerd dat de rookgasafvoer niet voldoet maar dat hier overleg voor nodig is omdat het om een appartementencomplex gaat. Het kan niet individueel... Dank u wel voor uw reactie. Er staat inderdaad genoteerd dat de rookgasafvoer niet voldoet maar dat hier overleg voor nodig is omdat het om een appartementencomplex gaat. Het kan niet individueel worden opgepakt. Er wordt contact met u opgenomen.

H

goede service en vriendelijke mensen

vriendelijk

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de positieve review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Borkent

Voor storingsdienst zorg voor goede communicatie

De afspraken overdag zijn prima maar ik had zaterdag nacht toch moeite om een monteur te krijgen

Is wel oké

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Trudy wuchgers

Doorgaan op de ongeslagen weg

wordt als klant. Correct behandeld

Altijd bereikbaar

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.