Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Gerrie van der Pluijm

Geen opmerkingen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Vertrouwen in het nakomen van de afspraken

Geen opmerkingen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Van der Pluijm. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en betrouwbaarheid.

Particulier

Momenteel geen.

Ben tot nu toe behoorlijk tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

Goed en eerlijk advies. Kundig.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. De verbeterpunten nemen wij ter harte.

Bultje

Schriftelijke beschrijving van de gevonden mankementen. Zodat deze nogmaals gelezen kunnen worden, kun je het niet vergeten.

Netjes op tijd. Professioneel in omgang en uitleg. Duidelijke taal.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle en nette manier van werken

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs en zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas

Stein

Ga zo door!

Betrouwbaar

Net personeel

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent met Geas.

Martine van der Werf

Nvt

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke en kundige servicemonteur. Mag ook eens gezegd worden!

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas.

Monteurs beter instrueren over Corona maatregelen.

Ik had niet het idee dat de monteur moeite deed om 1,5 meter afstand te bewaren. Vervelend.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over een aantal punten, met name het gebrek aan afstand houden door onze monteur. Geas vindt het zeer belangrijk om de verspreiding... Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over een aantal punten, met name het gebrek aan afstand houden door onze monteur. Geas vindt het zeer belangrijk om de verspreiding van het COVID-19 zoveel mogelijk te beperken en gaat daarom mee in de maatregelen die door het RIVM zijn opgesteld. Dat u dit niet zo heeft ervaren, is zeker niet de bedoeling en wij zullen dit intern met de betrokken medewerker opnemen.

Doldersum

Ga zo dooor

Zeer toe toegangkelijk en goed uitleggen wat nodig is

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer beschaafde medewerker en zeer goede uitleg

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Doldersum. Het compliment naar de monteur geven we intern door. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

berenschot

Geen tips

Ik vind een contract niet nodig. Heb net een nieuwe ketel. Betaal wel per keer.

Geduld en zorgvuldigheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wat een positieve reactie. Dit stellen wij uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas. Ik wens u een prettige dag.

A.R.Veldhuizen

Top zo

wel aanbevelen, omdat we nog nooit in de kou hebben gezeten

Wat viel u in positieve zin op?

snel , netjes, en alles opgeruimd en meegenomen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Veldhuizen. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Geas en over onze manier van werken.

J.A. Jagt

Blijf zo doorgaan :-).

Geweldig snelle service en hulp bij het oplossen van de problemen.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid. Binnen anderhalve week zit de nieuwe ketel erin inclusief oplossingen van de problemen.

Beste Mevrouw Jagt
We stellen uw reactie zeer op prijs, fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Bedankt voor het plaatsen van de review,