Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Peter Schipper

Laat aan de monteur weten dat hij voor Essent werkt, dus 1 maal per jaar onderhoud in tegenstelling tot wat de monteur zei, eens in de twee jaar.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Ik heb een onderhoudscontract bij Essent, en deze huurt jullie in.

vriendelijk snel en efficiënt

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. En onze excuses voor het misverstand. U bent middels een actie van Essent bij de Geas aangemeld. Geas is een onderdeel... Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. En onze excuses voor het misverstand. U bent middels een actie van Essent bij de Geas aangemeld. Geas is een onderdeel van Essent. Het onderhoud zal jaarlijks plaatsvinden zoals in de actie vermeld.

Bakker

Besteed wat aandacht aan de administratie en automatisering. Ik 3x mijn gegevens versterkt bij aanmelding via de website, na zelf bellen omdat er geen reactie van jullie kwam en aan de monteur. Dat... Besteed wat aandacht aan de administratie en automatisering. Ik 3x mijn gegevens versterkt bij aanmelding via de website, na zelf bellen omdat er geen reactie van jullie kwam en aan de monteur. Dat is net iets te vaak.

betrouwbare organisatie

vriendelijke en goede monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Veldhuis

Duidelijk aangegeven wat de kosten zullen zijn.

Niet echt spannend.

Stiptheid.

Beste meneer Veldhuis
Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Erg fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Landman

We zijn al jaren tevreden. Vanaf het eerste huis, tot nu ons derde huis. We hebben daardoor ook verschillende ketels gehad en de monteurs waren altijd erg kundig en goed op de hoogte van al het... We zijn al jaren tevreden. Vanaf het eerste huis, tot nu ons derde huis. We hebben daardoor ook verschillende ketels gehad en de monteurs waren altijd erg kundig en goed op de hoogte van al het onderhoud.

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes op tijd en gaf uitleg wat er gedaan moest worden en hoe de staat van de ketel is

Beste mevrouw Landman
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wat fijn dat u tevreden bent op de manier waarop wij te werk gaan, erg mooi om te horen.

Sophie

Online aangeschafte abonnementen registreren. Dit moesten we nogmaals doen bij de monteur en toen wisten we niet meer welk abonnement we hadden bedacht.

Duidelijke communicatie, vriendelijke mensen.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de tijd genomen werd voor het onderhoud.

Beste Sophie
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

E. Kouwer-Niyongere

Reparatiekaart op de ketel ophangen

Vriendelijkheid, expertise

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijkheid over wat van Geas kan verwachten

Beste Mevrouw Kouwer-Niyongere
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte.

Te lintum

Ga zo door

Wij hadden nog garantie op de cv

Vriendelijke meneer

Beste Meneer Te Lintum
We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan en bedankt voor het plaatsen van de review,

Tang

Ga zo door

Prima service, duidelijk en snel

Enthousiasme van monteur

Beste Mevrouw Tang
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop onze enthousiaste monteur te werk is gaan.

Maudie

Niets

Beleefd en goede kwaliteit

Netjes en vriendelijk

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas

A.J. Schepers

Correcte en snelle service

Keurige en snelle controle

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Schepers. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.