Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

P.W. Robers

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

deskundige service

deskundigheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u goed is bevallen.

Oosterom

Enquete liever anoniem

Goed onderhoud is beter dan repareren.

Wat viel u in positieve zin op?

De grondigheid waarmee de monteur te werk ging

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

\\\\\\\\\\\\\

Luister naar de mensen

administratie is een chaos bij jullie

vriendelijk

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review. Er is blijkbaar wat miscommunicatie ontstaan over het (afwijkende) factuuradres. Op het bezoekadres zat nog geen contract. Bij het aannemen van de instap is factuuradres... Bedankt voor uw review. Er is blijkbaar wat miscommunicatie ontstaan over het (afwijkende) factuuradres. Op het bezoekadres zat nog geen contract. Bij het aannemen van de instap is factuuradres waarschijnlijk niet (goed) genoteerd. Onze excuses hiervoor.

E.Br.

Overzicht wat er gedaan is/ waar je voor betaalt, melden van achterlaten zooi (er werd geboord).

Kun je op vertrouwen.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk, vakkundig, vooraf goede communicatie.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.

X

Meneer zei niets.

Prima service

Druk aan het werk

Langelaar

Tevreden over het werk

Vriendelijke monteurs

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Geas almelo

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie, wij stellen uw reactie zeer op prijs.

A

Nvt

Heel vriendelijke monteur!

Nvt

Krabbenborg

Betere inschatting van kosten vooraf.

Ieder mag zelf kiezen

Wat viel u in positieve zin op?

Mee denken van de monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Wouter Bleumink

Geen bijzonderheden

Kan het nog niet echt beoordelen, het contract is nog niet eens ingegaan

Geen bijzonderheden

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs.