Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Stemerding

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Deskundige en vriendelijke monteurs

Deskundigheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling, meneer Stemerding. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en deskundigheid.

Marlijn Benus

Nvt

Snelle en vriendelijke service

Snelle service

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, mevrouw Benus. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Haydar

Zorg dat er automatisch een (of meedere) bericht wordt gestuurd, 2 kaar na het plaatsten van een ketel, zodat jet onderhoudscontract verlengd kan worden. Daar was iets in mijn geval mis gegaan.

Probleem snel opgelost, ben vriendelijk te woord gestaan, monteur zeer capabel.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur die zijn vak verstaat.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Haydar. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij zullen uw compliment... Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Haydar. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij zullen uw compliment intern doorgeven.

Morssink

Stuur een monteur die iets vriendelijker is.

zeer slechte ervaring met monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Ben jaren bij de geas geweest, maar sinds verhuizing een monteur die weigert een onderhoudscontract te geven dat heb ik nog nooit meegemaakt. Te gek voor woorden!

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor het invullen van de review, meneer Morssink. De rookgasafvoer bleek niet te voldoen en onze medewerker had u onvoldoende geïnformeerd over de te nemen stappen. Onze excuses... Hartelijk dank voor het invullen van de review, meneer Morssink. De rookgasafvoer bleek niet te voldoen en onze medewerker had u onvoldoende geïnformeerd over de te nemen stappen. Onze excuses hiervoor. U bent inmiddels opnieuw bezocht en er is u uitleg gegeven. Wij zullen uw feedback gebruiken voor de verbetering van onze service.

Ans IJland

Makkelijk

Duidelijke uitleg

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling, mevrouw IJland. Wij vinden het fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service.

C.Teerlink

Goede en snelle service

Vriendelijkheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Teerlink. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over onze service.

Johan Besselink

Ga zo door

stukje zekerheid dat je bij storing snel wordt geholpen

Wat viel u in positieve zin op?

corona vriendelijke manier van werken

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Janny Epping-Pals

goede voorlichting, vriendelijk, denkt mee

eerlijkheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service.

Hogt

Zo doorgaan

goede service, vriendelijk contact

goede informatie

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn

Twenhaar

betrouwbare organisatie, goede handling

Goede handling

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Hartelijk bedankt voor uw review.