Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Tonny Evering

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Altijd goed en snel geholpen . Professionele monteurs . Vriendelijk en correct.

Vriendelijk

Beste Meneer Evering
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

F.G.H. Kersten

Communicatie verbeteren

tot nu toe geen bericht ontvangen betreffende ingaan contract

xxx

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding van het bezoek van onze monteur heeft u een mailbevestiging ontvangen dat er een offerte voor het vervangen van de rookgasafvoer naar u onderweg is.... Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding van het bezoek van onze monteur heeft u een mailbevestiging ontvangen dat er een offerte voor het vervangen van de rookgasafvoer naar u onderweg is. Nadat de werkzaamheden hebben plaatsgevonden neemt u contact met ons op voor een 2de check waarna het contract kan ingaan.

Derksen

1/2 vantevoren aangeven dat je komt. Tijdspanne is te lang

Afspraken nakomen, betrouwbaar, communicatie

Eerlijk, duidelijk

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Jammer dat u niet tevreden was met het tijdsblok tussen 9.45.uur en 11.45 uur als aankomsttijd. Helaas kunnen wij u... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Jammer dat u niet tevreden was met het tijdsblok tussen 9.45.uur en 11.45 uur als aankomsttijd. Helaas kunnen wij u geen exacte tijd doorgeven omdat een afspraak altijd kan uitlopen of de monteur in de file kan komen te staan. Wij lezen dat u verder wel tevreden was met de Geas en zijn daar zeer blij mee.

Hardeman

Ben tevreden over jullie

Werd goed geholpen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van zo"n positieve review. Wij stellen uw reactie uiteraard zeer op prijs en zijn blij dat u zo tevreden bent met de Geas. Wij wensen u verder een fijne dag.

Albert van Rangelrooij (Baston Wonen)

Goede partner die betrouwbaar en vakkundig is

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er onderdelen onder garantie van Remeha vielen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Wij wensen u een fijne dag.

Anne

Het contact via een formulier op de site kan sneller/effectiever.

Service zeker: vriendelijke monteur, doen wat ze moeten doen!

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en no-nonsense aanpak.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Wij wensen u verder een fijne dag toe.

Bertus Egging

Tijdstip van de monteur korter plannen indien mogelijk

Vakkundig en netjes

Klantvriendelijk

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Egging. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken en klantvriendelijkheid.

H Aoulad

Geen commentaar

Ik weet niet beter dan Geas

Geen commentaar

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service, meneer Aoulad. Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling.

RK

all inn pakket goede service en kennis

klantvriendelijke benadering

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de positieve review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Beril Sirmacek

Please enter with clean shoes to the houses, please leave a paper which explains what things are changed/repaired and why. I paid the money but, I have no idea what happened. I assume that bad parts... Please enter with clean shoes to the houses, please leave a paper which explains what things are changed/repaired and why. I paid the money but, I have no idea what happened. I assume that bad parts are changed, but I wish to know how urgent/important and what they were.

It would be nice if the technician entered to the house with clean shoes. I also wish that he left a paper which writes what things are changed/done.

Wat viel u in positieve zin op?

timely service, costs are informed before hand.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Thank you for your feedback, Mrs. Sirmacek, we appreciate your response. We have been in contact with you regarding the invoice and explanation of the costs involved. We hope to have informed you... Thank you for your feedback, Mrs. Sirmacek, we appreciate your response. We have been in contact with you regarding the invoice and explanation of the costs involved. We hope to have informed you properly. However, if you have any questions left, please do not hesitate to contact us again.