Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

F.J. de Vries

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Wordt op de juiste wijze uitgevoerd en geeft uitleg op vragen

Monteur heeft zijn kennis

J Hofhuis

Goede snelle service

Wat viel u in positieve zin op?

No nonsense mentaliteit( ik maak dat netjes in orde)

Kjelt

Nope

Waren mooi optijd, kwamen eerlijk over en werd goed geholpen

Hij was precies optijd

Beste Kjelt
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

n.jurgens

Beter inlezen

snel en accuraat

goed meedenkend

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.

Backelandt

Vervang of verander niet wat nog lang niet hoeft. Volgens de monteur kon het geplaatste materiaal nog rustig een jaar blijven zitten, maar wilde het toch alvast vervangen, dan hoefde dat een... Vervang of verander niet wat nog lang niet hoeft. Volgens de monteur kon het geplaatste materiaal nog rustig een jaar blijven zitten, maar wilde het toch alvast vervangen, dan hoefde dat een volgende keer mogelijk niet..... (de ketel was ruim een jaar oud) heel erg verbaasd waren wij toen hij ook nog meldde dat de eerste servicebeurt een aanbieding was, alleen de materiaalkosten niet, we werden overbluft en deze materiaalkosten waren compleet niet nodig geweest!

Erkende installateur heeft ruim een jaar geleden deze ketel geplaatst, volgens voorschrift geplaatst en deze monteur vond het noodzakelijk aanvullende (ons inziens ook compleet overbodige) beugel er... Erkende installateur heeft ruim een jaar geleden deze ketel geplaatst, volgens voorschrift geplaatst en deze monteur vond het noodzakelijk aanvullende (ons inziens ook compleet overbodige) beugel er bij te plaatsen en kosten te maken. Ook werd een ring volgens zijn eigen zeggen zeker pas na twee winters preventief hoefde te worden vervangen. Ons inziens materiaal kosten die nu zeker niet nodig waren (ruim 100,-)

Wat viel u in positieve zin op?

Kwam precies op de afgesproken tijd

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Vervelend dat het vervangen van de onderdelen onduidelijk heeft opgeleverd. Tijdens het telefoongesprek voorafgaand aan de afspraak bent u geïnformeerd over eventuele kosten voor onderdelen. De... Vervelend dat het vervangen van de onderdelen onduidelijk heeft opgeleverd. Tijdens het telefoongesprek voorafgaand aan de afspraak bent u geïnformeerd over eventuele kosten voor onderdelen. De monteur heeft inmiddels contact met u opgenomen en uitleg gegeven over de te vervangen onderdelen waaronder bepaalde onderdelen die altijd vervangen worden bij onderhoud. Pakkingen harden uit en kunnen daarom niet worden hergebruikt.

W. Kuijper

Duurzame maatregelen adviseren/aanbieden tijdens servicebeurt

Goede uitleg, behulpzame monteur

Wat viel u in positieve zin op?

er was een losse buis en een lekke ontluchter, werd meteen verholpen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed... Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.

S

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie op prijs.

mjfa verhoeven

anderen zijn voorzien

zorg

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Wij danken u hartelijk voor uw review.

Gutmanis

Misschien is een kwartier van te voren een telefoontje, dat hij/zij er aankomt. Want tussen 8u en 13u kan je geen kant op!

Betrouwbaar en vakkundig monteurs

Wat viel u in positieve zin op?

Ze denken mee, als je een contract wil afsluiten

Beste Meneer Gutmanis
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte.

Tinneveld

Nog geen

Was voor de eerste keer

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was erg vriendelijk en mam.de tijd voor vragen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, mevrouw Tinneveld. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Het compliment naar de monteur geven we intern door.