Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht Service en Onderhoud
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.9/10
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht Service en Onderhoud
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.3/10
Uitleg die u kreeg over het gedane onderhoud
8.3/10

anonymous

Gezien de toename van vloerverwarming misschien wat meer kennis hiervan bij de monteurs

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht Service en Onderhoud wel/niet aanbevelen?

Staat al lang goed bekend in Enschede en omstreken

Wat viel u in positieve zin op?

Heldere afspraken, snel contact, deskundige monteur, goede adviezen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw positieve review, wat fijn om te horen dat onze service u goed bevalt.

Geert Bakker

Laat uw monteurs geen grotere werkdruk ervaren dan nu het geval is!

Wel: omdat je zonder contract vaak op momenten dat het slecht uit komt dure reparaties hebt.

Vriendelijkheid vd monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Bakker. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte.

anonymous

Afspraak op kortere termijn kunnen plannen.

Prima gedaan, alleen de afspraak kon niet op korte termijn. Zat 2 maanden tussen.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur die goede uitleg gaf en rustig zijn gang ging.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Frank

Neem ook de moeite om daadwerkelijk een eerlijk oordeel te vellen.

Omdat er niet eens naar de ketel werd gekeken en gewoon aangegeven dat we maar een nieuwe moesten kopen.

Niks

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Vervelend dat u het bezoek niet als positief heeft ervaren. Onze medewerker constateerde dat de rookgasafvoer niet voldeed, de ventilator veel lawaai maakte en het expansievat defect was. Zonder... Vervelend dat u het bezoek niet als positief heeft ervaren. Onze medewerker constateerde dat de rookgasafvoer niet voldeed, de ventilator veel lawaai maakte en het expansievat defect was. Zonder een deugdelijke rookgasafvoer mogen wij een cv-ketel niet in contract nemen; vandaar dat hij u heeft geadviseerd eerst contact op te nemen met een installateur. Hij had wel wat meer tijd mogen nemen om u beter te informeren hierover. Onze excuses. Wij zullen dit met hem bespreken.

museum-electro- radio-nostalgie

Zo doorgaan

om storingen te voorkomen

alles volgens afspraak verlopen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar... Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.

Enthony weijsenfeld

Vriendelijk, verstand van zaken en goed advies

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijlheid en het advies

Beste Meneer Weijsenfeld
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Graag zou ik...
Graag zou ik ook nog een onderhuodscontract willen zien inclusief onderdelen. Net als bij de agsketels, die is er nu nog niet.

Vriendelijke monteur. Wel moet de kennis over de door u geleverde warmtepomp nog groeien. Geen kritiek op de monteur die met behulp van de boekjes zijn uiterste best deed om mijn vragen te beantwoorden.

vriendelijkheid

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Ontwikkeling warmtepomp gaat nu heel snel. Nog niet iedere monteur heeft ervaring met alle typen warmtepompen. Er zijn wel een aantal monteurs die specialistische kennis hebben voor het geval zich... Ontwikkeling warmtepomp gaat nu heel snel. Nog niet iedere monteur heeft ervaring met alle typen warmtepompen. Er zijn wel een aantal monteurs die specialistische kennis hebben voor het geval zich complexe storingen voordoen. Daar kan iedere monteur op terug vallen. Contract inclusief onderdelen zal er de komende jaren mogelijk komen, maar er moet eerst meer ervaring worden opgedaan.

Conny Westerveld-Giesen

Nee alles is perfect

omdat Geas uitstekende service bied

Wat viel u in positieve zin op?

dat de monteur uiterst vriendelijk wa en alles goed uitlegde

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij zijn blij met deze positieve reactie en vinden het fijn dat u tevreden bent met Geas

AURORA HEGHES

NIETS

ALLES OK

ALLES OK

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de zeer positieve review. U bent zeer blij met de Geas en uiteraard zijn wij zeer blij met uw reactie.

Klumpers

Specifieker mededelen wanneer monteur komt

Betrouwbaar

Netjes werken

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en zijn blij dat u tevreden bent met de Geas