Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht Service en Onderhoud
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht Service en Onderhoud
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.3/10
Uitleg die u kreeg over het gedane onderhoud
8.3/10

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht Service en Onderhoud wel/niet aanbevelen?

Ik beveel zelden producten aan

Vriendelijke monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Zoals boven omschreven.
In dit geval zeg ik direct het vermeende contract op.! Dus het kan zo niet geaccepteerd worden door de klant!

Hoi,
Omdat ik geen ervaring heb met geas energiewacht kan ik geen beoordeling geven. Om reden daarvan kan en ga ik geen aanbevelingen doen.
Ik moet eerst de benodigde informatie en overeenkomt van de eventuele contracten toegestuurd krijgen! Dit lijkt mij toch voor de hand liggend, vind U ook niet !?

Wat viel u in positieve zin op?

Uitleg van de heer K. Tanke adviseur voor het onderhoud was goed maar ik heb geen afschrift papier noch digitaal
gekregen , dit is onontbeerlijk bij een onderhouds-contract!! Moet altijd gegeven worden. Zomaar even een tablet voor houden en de klant daarop laten signeren is onvoldoende, slecht, geeft geen vertrouwen hetgeen wel zou moeten!

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

slordig is dat ze me een keer vergeten zijn. Wel abonnement geld teruggekregen maar toch.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur maar ik moest wel vragen wat hij heeft gedaan

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij zullen uw verbeterpunten intern communiceren.

E.H. den Boef

Correcteid afspraken

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Kan zo niets bedenken gewoon zo door gaan

Ik ben zeer tevreden omdat alles alles netjes volgens afspraak gebeurt.
En de monteurs zijn allemaal zeer vakkundig en vriendelijk.
Heb in alle tijd die ik nu de ketel bij geas in onderhoud heb gehad geen problemen gehad en anders zijn ze snel opgelost.
Mijn volgende ketel gaat zeker weer bij jullie in onderhoud en daarom zou ik jullie ook zeker aanbevelen.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het een ervaren monteur was met goed kennis van zaken die precies wist hoe het probleem op te lossen.
Bovendien een zeer vriendelijke man .

A. Slebos- Boers

prima service

Wat viel u in positieve zin op?

alles zeer vriendelijk en netjes

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

De tijd tussen de onderhoudsbeurten zou wel wat korter mogen zijn

Hardwerkend en vooral beleefd iemand

zie antwoorden boven

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Duidelijke tijdstip dat monteur komt nu neem je een hele dag vrij voor dit anders een halve dag

Nvt

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur gaf duidelijk tekst en uitleg wat er extra vervangen moest worden. Super dat ook door hem gedaan is spaarde ons tijd uit.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. De afspraken voor het onderhoud vinden plaats in de ochtend tussen 8:00 uur en 12:30 uur of tussen 12:30 uur en 17:00 uur.