Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht Service en Onderhoud
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.1/10
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht Service en Onderhoud
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over het gedane onderhoud
8.5/10

Geen.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, goed om te lezen dat u tevreden bent over de Geas!

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review! We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over de Geas.

Vgeen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een een service en onderhoudscontract van Geas Energiewacht Service en Onderhoud wel/niet aanbevelen?

het oogt in eerste oogopslag gedegen

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw feedback, fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf!

Stuur een sms met melding naar klant en niet onbekend bellen .
Er zijn mensen die onbekend bellen niet beantwoorden.

De tijd is te kort voor deze oordeling
Maar tot op heden nog geen klagen over de ketel

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze bellen van we komen er zo aan.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank voor uw review, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de Geas! Wij nemen uw verbeterpunt ter harte.

Geen tips

Wat viel u in positieve zin op?

Erg klantgerichte en deskundige monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, goed om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf en onze monteur!

Marloes

Dat de offerte als dit nodig is sneller wordt geleverd. Nu moeten we eerst hier op wachten en dan pas kan de ketel opnieuw nagekeken worden en in het onderhoudscontract.

Vriendelijke man, gaf duidelijke uitleg. Er zou een offerte aangevraagd worden deze helaas nog steeds niet mogen ontvangen. Service verder was heel goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Was mooi op tijd, vriendelijk en gaf hele duidelijke uitleg

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Bedankt voor uw reactie, uw verbeterpunt gaan wij intern doorgeven.

Ga vooral zo door! Jullie klantvriendelijke aanpak werkt echt!

Goede, snelle en betrouwbare service met eerlijk advies.

Wat viel u in positieve zin op?

Algehele service en vriendelijkheid van de monteur. Duidelijke uitleg en passend advies. Ook even de tijd nemen voor de klant.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf, we hopen u nog lang van dienst te mogen zijn!

Jolanda Heck

NIET

OM KLACHTEN TE VOORKOMEN

NETJES

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie, mevrouw Heck! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service.

Wel aanbevelen o.a. Door gratis in check aanbieding en goede contract soorten

Snelle en goede analyse

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw reactie! Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geboden service. Wij hopen u nog lang van dienst te mogen zijn.