Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.3/10
Uitleg die u kreeg over het onderhoud
Reactiesnelheid bij storing
7.7/10
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

R.Tipker

We hebben een afspraak gemaakt over onze ventilatie. Deze zouden afgelopen vrijdag komen.
Ze zouden voor 15.00 komen aangezien ze ongeveer 2 uur hier mee bezig zijn. Ze kwamen pas om 15.45...

Komen afspraak niet naar

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, meneer Tipker. Wat vervelend dat we te laat waren afgelopen vrijdag, hier voor uiteraard onze excuses. We zullen contact met u opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen.

Fred Stomps

Omdat servicemonteur zijn werk in onze ogen niet goed heeft gedaan. Ik realiseerde me dat later pas. Ons luchtbehandelingssysteem werk niet naar behoren. Deze heeft drie standen, maar alleen stand 1...

Kunt u dit toelichten?

Ben benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen. Of er nog een reactie van jullie kant komt.
mvg Fred Stomps 0652116900
Vanaf 10/09 ben ik drie weken niet bereikbaar ivm vakantie.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw feedback, meneer Stomps. Wat vervelend dat u ontevreden bent. We zullen nog contact met u opnemen.

Na een aanloop van 1,5 jaar is het dan toch gelukt om mijn warmtepomp in onderhoud te krijgen na eerdere afwijzingen om mij onverklaarbare redenen. De installatie is nu zonder verdere aanpassingen...

Kunt u dit toelichten?

Onderhoud van de warmtepomp kan nu gelijktijdig plaatsvinden met onderhoud aan de ketel en een aanspreekpunt voor de ketel (al jaren door jullie onderhouden) en de warmtepomp

Lijkt mij duidelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

Ik wil graag nog horen wat het abonnement nu gaat kosten ivm het gelijktijdig onderhouden van beide apparaten, dit zou nog nagevraagd worden maar ik heb nog niets vernomen.

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het zo lang heeft geduurd voordat er duidelijkheid kon worden verschaft m.b.t. de warmtepomp. We zullen contact met u opnemen over de kosten van het abonnement.

Het is dat je een keus moet maken in wel of niet, ik maak nooit zoveel reclame, maar ik ben wel positief over de service die door de monteur geleverd wordt. Echter wat betreft de "klantenservice"...

Kunt u dit toelichten?

het is fijn om te weten dat je apparatuur goed wordt onderhouden en als er een storing is dat er snel iemand komt om dat op te lossen en de monteur geeft advies en denkt met je mee

komt betrouwbaar over

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service van onze monteur. Uw opmerking over de klantenservice ga ik intern doorzetten zodat wij hier lering uit kunnen trekken.

Tapifloor Beheer bv

Korrekte manier van afhandelen

Kunt u dit toelichten?

bekendheid met het bedrijf en de manier van werken

geen ga zo door

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Wat fijn dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn! Bedankt voor uw review.

Damveld

Ze hebben goede service ben in almelo jaren mijn cv onderhouden

Kunt u dit toelichten?

Wil ze allemaal aan vinken

Wat vind u hier goed aan?

Alles tot nu toe hopen dat het blijft

Zo doorgaan

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, meneer Damveld. Wat fijn om te horen dat we u zo goed van dienst kunnen zijn!

Vakkundig, eerlijk en direct

Kunt u dit toelichten?

Degene die bij ons langs kwam legde uit waarom hij onze ketel niet in service kon nemen. Hij liet dit ook zien.

Wat vind u hier goed aan?

Ik wacht nog wel op een offerte voor het vervangen van de afvoerpijpen, maar daar is degene die de inspectie uitvoerde niet verantwoordelijk voor

Zie bovenstaande opmerking

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de monteur die bij u de instapcheck heeft uitgevoerd. Het klopt dat er nog geen offerte naar u verstuurd is, deze kunt u binnenkort van ons verwachten.

Nette en vriendelijke monteur

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze service!

Gerard de Jong

Goed en deskundig eerlijk advies

Kunt u dit toelichten?

Al vele jaren hier mijn onderhoud ondergebracht

Goed en deskundig

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, meneer de Jong. Wat fijn dat we u al jaren goed van dienst kunnen zijn!

Vriendelijke monteur

Kunt u dit toelichten?

Er zijn meer dingen mis en ben goed geholpen en geadviseerd

Reactie Geas Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn!