Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.1/10
Nakomen van afspraken
Kennis en professionaliteit
8.3/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.9/10

Eigenlijk alles wat eerder benoemd is

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u CV-Ketels van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Persoonlijk advies en snelle levering. Vakmanschap en service waren top.

Kunt u dit toelichten?

Tussen de vrijblijvende offerte en besluit om te kopen en installatie zat 4 dagen. Zeer snel. Top.

Geen.

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe cv-ketel.

Snel en netjes.

Goede service en advies. Leuke prijs.

Kunt u dit toelichten?

Afspraak met adviseur en die regelt het verder

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

De plastic kraan er niet meer tussen. Deze is is niet duurzaam. Deze zeer zeker niet plaatsen als er al een kraan is. Overleg met huiseigenaar is daarbij handig.

Nvt

Goede service .

Levertijd bedroeg viertien dagen

Nvt

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe cv-ketel.

knol

Het werk van de monteurs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Geas Energiewacht?

De monteurs kwamen een uur later dan gepland. Dit werd niet gecommuniceerd. De monteurs zeiden dat de planner had kunnen weten dat ze niet eerder konden.
Degene die ik aan de lijn toen ze niet kwamen had het over onderdelen die nog opgehaald moesten worden. De monteurs vertelden een verhaal dat één van hen altijd zijn kind naar school bracht op de woensdag en dat ze daarom niet eerder er waren en dat dit ook bekend is bij de planners.
Zegt u het maar....

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw reactie, meneer Knol. Wat vervelend dat onze monteurs een uur later dan gepland bij u waren, onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Verwijdering oude toedtrl en plaatsing nieuwe.

client vriendelijk. vak bekwaam.

Kunt u dit toelichten?

alles ging zoals verwacht.

Alles

goede service en volgens afspraak

W Leenders

Snelle levering en installatie

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Van afspraak tot monteur en afwerking , goed.. alleen de tussen persoon had een fout gemaakt waardoor de 1e afspraak kwam te vervallen

Snel, makkelijk goeie service

Snel en direct contact

ah visser

Prima installatie en communicatie .

F Cauli

Alles