Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
8.3/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht CV ketels
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht CV ketels
8.5/10

Drs.G.J.N. Schunselaar

Zie verder boven; geen klachten

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht CV ketels wel/niet aanbevelen?

De afgelopen jaren was GEAS energiewacht kundig en betrouwbaar.

Zo doorgaan!

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw reactie, meneer Schunselaar! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel!

C.M.M. Sschaper

Bijna alles, behalve dat het na de installatie naar gas rook, is later verholpen door degene die de thermostaat installeerde

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw reactie, mevrouw Schaper! Goed om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf van uw nieuwe CV-ketel. Wij wensen u veel wooncomfort.

Duidelijke afspraken ,en zeer snelle levering

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw reactie! Goed om te lezen dat de aanschaf van uw nieuwe CV-ketel naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel wooncomfort.

Omdat hij het goed doet

Heb geen tips

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw nieuwe CV-ketel. Wij wensen u veel wooncomfort.

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw reactie! Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

W Kalsbeek

Bijna alles

laat ieder voor zich uitzoeken wat het beste voor hem/ haar is

Wat viel u in positieve zin op?

na plaatsing nieuwe cv problemen met waterslag,daarvoor nooit gehad.
komt dit door het nieuwe systeem dat er geen drieweg klep meer inzit
of voldoet de inlaat combinatie in deze niet

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw review, meneer Kalsbeek. Wat fijn dat de installatie van de CV-ketel naar wens is verlopen. We zullen contact met u opnemen voor de problemen die u ervaart met de waterslag.

x

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw reactie! Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Alles wel

Al een keer lid van de geas dus mooi makkelijk

X

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat de installatie van de CV-ketel naar wens is verlopen. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel!

Alles is in goed overleg geregeld

prima ervaringen met overleg en advisering

nvt

Reactie Geas Energiewacht CV ketels:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe cv-ketel.