Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Van Veen

Afspraken nakomen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

De voorgestelde ketel kon niet geplaatst worden rn lekte binnen een paar dagen. Slechte communicatie met adviseur.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Jammer dat u niet geheel tevreden bent. Er is inderdaad achteraf een andere cv-ketel geplaatst. Hiervoor heeft onze adviseur excuses aangeboden. Wij hebben de meerprijs van deze duurdere cv-ketel... Jammer dat u niet geheel tevreden bent. Er is inderdaad achteraf een andere cv-ketel geplaatst. Hiervoor heeft onze adviseur excuses aangeboden. Wij hebben de meerprijs van deze duurdere cv-ketel voor onze rekening genomen. Van een lekkage is ons niets bekend. Deze is niet bij ons gemeld.

Jgm schiphorst

Hij doet het prima, snel goed geplaatst.

Vriendelijk, rustig, goede uitleg

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Marcel vd Plas

Ga zo door

Alles is goed geregeld en natuurlijk prima prijs-kwaliteit verhoudng

Alles goed geregeld

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer v.d. Plas. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Kruger

Bedrading buiten de ketel netter afwerken,mn de zender van de thermostaat

Zeer vakkundig geĆÆnstalleerd en netjes afgewerkt voor een redelijke prijs.

Direct de juiste handelingen

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Kupers

Prima service

Netjes geinstalleerd

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV ketel.

B.Dam Wichers

Mailen op bellen.

Nette monteurs met goede uitleg en een geluidsarme ketel die supersnel warm water geeft

Snelle installatie netjes opgeruimd

N. Wijnen

Ga zo door.

Tevreden met aankoop en installeren

vriendelijkheid, snelheid en advisering

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Wijnen. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

A.J. Wolf

Nette ketel. Perfect geplaatst. Goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie binnen 3 uur gerealiseerd door een vakkundige en aardige monteur. Netjes gemonteerd. Alle oude spullen netjes meegenomen.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Henry de Kouwer

Een goed gesprek gaan voeren met installatiebedrijf Langendonk over de kwaliteit en servicegerichtheid

De installatie verliep verre van vlekkeloos. De installateur wou geen uitleg geven. Na contact met Detlef belde de eigenaar van het installatiebedrijf met een excuus en dat hij zou langs komen voor... De installatie verliep verre van vlekkeloos. De installateur wou geen uitleg geven. Na contact met Detlef belde de eigenaar van het installatiebedrijf met een excuus en dat hij zou langs komen voor een uitleg. Ondertussen hadden we ook al een storing in de ketel. De eigenaar heeft toen alles ontlucht en de storing was verholpen maar vertelde daarbij wel dat de monteur niet verplicht was om te doen inverband met de corona. Hij vertelde wel dat het eigenlijk ook wel makkelijk kon maar zal het wel met zijn monteur bespreken want het is goeie jongen en hoorde nooit klachten want ze plaatsen al 22 jaar ketels voor de GEAS.
U begrijpt dat de indruk die ik heb gekregen van het installatiebedrijf alles behalve goed kan noemen.
Complimenten voor Detlef voor het snelle schakelen en Helga voor de registratie van de storing.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle schakeling van Detlef nadat ik hem had gebeld over dat er geen uitleg werd gegeven.

Beste Meneer De Kouwer
Beste Meneer De Kouwer
Vervelend dat het installatiebedrijf het werk niet naar behoren heeft uitgevoerd, dit is niet wenselijk. Fijn dat onze adviseur goed geschakeld heeft in deze. Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel woonplezier van uw nieuwe cv.

J.W.A. Mars

Beter en sneller communiceren via de mail. Het duurde soms enkele dagen voordat ik antwoord had op gestelde vragen. Op een vraag van een verrekening van kosten heb ik geen antwoord gekregen maar de... Beter en sneller communiceren via de mail. Het duurde soms enkele dagen voordat ik antwoord had op gestelde vragen. Op een vraag van een verrekening van kosten heb ik geen antwoord gekregen maar de verrekening waar ik om gevraagd had kreeg ik wel.

Ze komen de afspraken redelijk na.

xx

Beste Meneer Mars
U geeft aan niet helemaal tevreden te zijn met name het geven van goede informatie,
Beste Meneer Mars
dat is voor ons een verbeterpunt. Bedankt voor uw beoordeling en wij wensen u veel woongenot van uw nieuwe cv.