Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

H Nijhof - van der Wel

Betere communicatie over onderhoudscontract

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Ik vind dit een beslissing van degene zelf, als ze me vragen of ik goede ervaringen heb wil ik deze wel delen.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze werken snel en efficiënt

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw reactie. Het onderhoudscontract is getekend. Wij gaan ervan uit dat e.e.a. nu duidelijk is. Mocht u nog vragen hebben mag u natuurlijk altijd bellen.

L. Janssen

Ik beveel Geas Energiewacht aan. Proffesionele kennis, begeleiding en plaatsing. Aanbod was concurrend.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel geplaatst en netjes.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

van Otterlo, Enny

Ze mogen de volgende keer wel zeggen dat de verwarming aan staat terwijl het buiten erg warm was!

goede service

Wat viel u in positieve zin op?

er werd snel en netjes werk geleverd

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.We wensen u... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Cornelissen

Heb geen tip

Voor mijn gevoel betrouwbaar

Vriendelijk en deskundig

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

J.C. de Heer

Het uitstekende personeel is de drijvende kracht: houd dat zo!

Uitstekende, snelle service!

Wat viel u in positieve zin op?

Bij alle organisatie-onderdelen: professioneel en snel. Echt top!

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, mnr. de Heer. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en waar... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, mnr. de Heer. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en waar nodig te verbeteren zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Tonny Butterhoff

Vooral doorgaan zo.

Perfecte installatie en medewerkers beantwoorden alle vragen.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles was gewoon perfect.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Butterhoff. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

Koen Veldboer

Advies en instalkatie zijn uitsekend verlopen

Wat viel u in positieve zin op?

Zowel adviseur als ook de installateur waren zeer kundig

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Bart Groot

Geen verbeterpunten.

correcte manier van handelen, bij de aanvraag evenals bij het plaatsen. en voor de service die we nu hebben

Wat viel u in positieve zin op?

nette manier van installatie, meedenken over de manier van plaatsen

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Frieling

Ga zo door

Prettige installeteurs en goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Niets is te veel. Prettig contact

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Brouwer

Het totale plaatje klopte,van aanvraag tot plaatsing

Wat viel u in positieve zin op?

Alles bij elkaar een goede er

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.