Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

E de Jng

Niks eigenlijk want alles klopte

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Ze bieden vlotte en goede nette hulp

Wat viel u in positieve zin op?

De jonge mannen die geïnstalleerd hebben waren heel netjes en werkten vlot en bekwaam. Perfect team die twee

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, mevrouw De Jong. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

L. Tigchelaar

Zorg er voor dat iedere monteur zijn eigen gevulde gereedschapskist heeft zeker in deze Corona tijd !!! Voorkomt frustratie onderling.

Goed en deskundig advies. Goede voorbereiding door Geas. Prettige en meedenkende mensen bij installatie nieuwe ketel. Een bedrijf om vertrouwen in te hebben.

Wat viel u in positieve zin op?

Prettige sfeer van de medewerkers. Klantvriendelijk.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie, meneer Tigchelaar. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn en nemen uw verbeterpunt ter harte. Veel wooncomfort gewenst van de... Hartelijk dank voor uw positieve reactie, meneer Tigchelaar. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn en nemen uw verbeterpunt ter harte. Veel wooncomfort gewenst van de nieuwe CV-ketel.

Schepers

Kwa service dag delen van 2uur. Voorbeeld van 8.00 tot 10.00 uur of 10 tot 12.00uur. 13.00 tot 15.00 uur enz.hoef je geen 4.uur thuis te zijn.(onderhouds beurt.)

Prima voorlichting plus goede aflevering.

Wat viel u in positieve zin op?

wordt netjes tewoord gestaan.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Schepers. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte. Heel fijn om te lezen dat u verder tevreden bent over onze service. Wij... Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Schepers. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte. Heel fijn om te lezen dat u verder tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

B.Gervink

Ga zo door

Service

Vakmanschap

Beste Meneer Gervink
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

A.H. olink

Niet beginnen met de vraag of e de GEAS aanbeveelt. Deze vraag staat in iedere enquête die je invult. Heel irritant.

Ik beveel nooit iemand aan, hoe goed deze het misschien ook gedaan heeft.
Dit is een principe kwestie. Als er bij iemand anders iets fout gaat en wil ik daar niet de schuld van krijgen.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat hetgeen je van de Geas verwacht ook is uitgekomen.
Afspraken nakomen. Net werk leveren. Kwaliteit van de apparatuur zal de komende jaren blijken.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij nemen uw verbeterpunt mee.

Bisschops

Goede service

Vriendelijke monteurs

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van zo"n positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas. Ik wens u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

E.H. Schutte

Betrouwbaar en goede prijs

Snelheid

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Schutte. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

Martin van Zetten

communicatie via mail was snel en correct

Wat viel u in positieve zin op?

de ervaring en vakmanschap van installateur. De snelheid via mail met medewerker GEAS

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Van Zetten. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie en vakmanschap. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

Jan Huis in 't Veld

Vanwege professionele organisatie

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie reactie, meneer Huis in 't Veld. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze organisatie. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

M Abbas

...

......

...

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. De uitleg die u kreeg over de installatie blijkt niet te voldoen aan uw eisen. Wij gaan dit doorgeven aan de... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. De uitleg die u kreeg over de installatie blijkt niet te voldoen aan uw eisen. Wij gaan dit doorgeven aan de betreffende afdeling. Mocht u verdere uitleg willen over de installatie dan kunt u contact opnemen met de Geas. Dit kan via een email naar informatie@geas.nl of bellen met 053-8528500. Ik wens u verder veel wooncomfort van de nieuwe ketel.