Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Elles Morsink

Het warme water werkte niet, dus wellicht alles testen voordat monteurs vertrekken. Nu moesten er twee keer over andere monteurs terugkomen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Mensen moeten hun eigen keuzes maken en zich niet laten beïnvloeden

Vriendelijke monteurs

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Wij begrijpen dat het vervelend voor u is dat er na het installeren van de cv-ketel een storing ontstond. Waarschijnlijk is er tijdens het bewegen van de leidingen gruis in het mengventiel van de... Wij begrijpen dat het vervelend voor u is dat er na het installeren van de cv-ketel een storing ontstond. Waarschijnlijk is er tijdens het bewegen van de leidingen gruis in het mengventiel van de zonneboiler gekomen.
Inmiddels is het mengventiel vervangen. Wij wensen u nog veel comfort van uw nieuwe cv-ketel.

Han Raas

Niets. Er hoeft niets te worden verbeterd.

Reden: vriendelijke, vakkundige en fidele vakmensen.

Vakmanschap.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de mooie beoordeling, meneer Raas, we stellen uw reactie zeer op prijs. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Wij wensen u... Bedankt voor het plaatsen van de mooie beoordeling, meneer Raas, we stellen uw reactie zeer op prijs. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

Boers

Vanwege goede ervaringen met geas in het verleden

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Boers. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

H.f.giesbert

Ga zo door

Goede voorligting, en goed geïnstalleerd

Wat viel u in positieve zin op?

Alles netjes en schoon opgelevert

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

A. Spaans

Samen met een onderhoudscontract verzekerd van een goed werkend apparaat.

Ontspannen werk

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Eeltink-Vermeulen

Goede service

De snelheid

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

B.Haage

Onduidelijkheid over "garantie van twee jaar" en "onderhoud".

goede voorlichting, kwaliteit prijsverhouding in orde en acties trokken me over de streep

Wat viel u in positieve zin op?

Kundige en de tijd nemende monteurs.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van zo"n positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Mocht u nog vragen hebben over "garantie van 2... Bedankt voor het invullen van zo"n positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Mocht u nog vragen hebben over "garantie van 2 jaar bij storingen en onderhoud" mag u ons altijd bellen of mailen. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

M.scheggetman

Wel

Goede servers

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

G.W. Kempers

Minount is dat ik niet heb getekend voor akkoord ( na installatie) omdat de monteur dit onder de noemer Covid zelf heeft gedaan. Vanwege Covid begrijp ik dit echter heeft hij mij niet laten zien... Minount is dat ik niet heb getekend voor akkoord ( na installatie) omdat de monteur dit onder de noemer Covid zelf heeft gedaan. Vanwege Covid begrijp ik dit echter heeft hij mij niet laten zien waarvoor getekend is. Ik heb niet direct gereageerd omdat ik deze akkoordverklaring wel (direct) via de mail had verwacht. Daarbij ... 1 monteur is nogal een kettingroker en wij ( mijn vrouw en ik) vonden het erg vervelend dat er her en der afval van peuken ( we hebben er 8 gevonden) in de tuin waren gegooid ( mede ook omdat er asbakken aanwezig waren). Erg slordig !!! Met name mijn vrouw was not amused !!!

Ik zou hem aanbevelen vanwege de betrouwbaarheid van Geas. Wel heb ik wat opmerkingen over de monteur

vakkundige installatie

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Kempers. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte.
Om gezondheidsrisico's voor zowel u als de monteur te voorkomen...
Om gezondheidsrisico's voor zowel u als de monteur te voorkomen i.v.m. Covid 19, wordt de tablet inderdaad niet gedeeld met de klant om af te tekenen na plaatsing van de CV-ketel, maar doet de monteur dit zelf.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat er peuken in uw tuin worden gegooid en wij zullen dit intern met de betrokken medewerker opnemen. Onze excuses voor het ongemak.
Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

Ik was niet ter plaatse

ja

ik was er niet bij

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.