1963 beoordelingen
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

1963 Reviews

Brouwer

Een radio meenemen vind ik wel een beetje raar aangezien ik zelf ook gewoon aan het werk was

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Afspraak kon snel worden gemaakt en de ketel is zeer netjes geĆÆnstalleerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze lieten de plek netjes achter

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review en veel... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review en veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe Cv ketel.

Bolscher

Vriendelijk personeel, denkt mee met onze wensen

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk Nederlands sprekend personeel, die hun mening geeft.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV ketel, mevrouw Bolscher.

Eerdere is beter

Betrouwbaar

Goed werk

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

tukker

Ga zo door!

prima ketels

alles

Jos Welles

Mensen een goeie voorlichting geven wat hen te doen staat tijdens de installatie vd ketel
Want hier schiet Geas behoorlijk tekort

Niet aanbevelen door de slechte voorlichting van Geas
Dit is niet door Geas ingebouwd maar door firma Langendonk
De vragen gaan over Geas monteurs

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Welles. U geeft aan niet tevreden te zijn over een aantal punten, met name het geven van goede informatie. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen... Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Welles. U geeft aan niet tevreden te zijn over een aantal punten, met name het geven van goede informatie. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen dit intern met de betrokken medewerkers opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u desalniettemin veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Wij zijn tevreden over de behandeling door Geas.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke benadering door betrokken medewerkers.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Er moet nog een kapje geplaatst worden op het dak en de thermostaat moet nog ingeregeld worden. Daarvoor zou de monteur nog terugkomen. Tot nu toe nog niet gebeurd (1 week geleden).

Snelle service.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs de leidingen netjes hebben veranderd.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze manier van werken. De betreffende afdeling neemt vanmiddag nog contact met u op voor het maken van een vervolgafspraak.... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze manier van werken. De betreffende afdeling neemt vanmiddag nog contact met u op voor het maken van een vervolgafspraak. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Niet alleen uitleg over de ketel maar ook over de thermostaat

Vriendelijk en snel en accuraat werken

Vriendelijkheid

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte. Hartelijk dank voor uw positieve review en veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel... Heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte. Hartelijk dank voor uw positieve review en veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel toegewenst.

Opdracht is nog niet afgehandeld. Planning moet klant direct voor vervolgafspraak bellen, nog niet gebeurd.

snelle service

kompetente advies

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wat betreft de vervolgafspraak is dit intern opgepakt. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Ja, het plaatsen van de ketel werd 1 week verschonen, echter de facturering e.d. werd niet een week opgeschoven met als gevolg dat ik vervelende aanmaningen kreeg.

Geen klachten gehad

snelheid

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Wel vervelend dat u de factuur een week eerder ontvangen heeft dan dat de installatiewerkzaamheden hebben plaatsgevonden. Onze excuses... Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Wel vervelend dat u de factuur een week eerder ontvangen heeft dan dat de installatiewerkzaamheden hebben plaatsgevonden. Onze excuses voor dit ongemak. Herinneringen echter worden pas verstuurd als er meerdere weken zijn verstreken. Wij danken u hartelijk voor uw review en wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.