Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Bonte

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Wat viel u in positieve zin op?

Ze hebben keuring gewerkt en waren erg vriendelijk

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Bonte. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

Hao

Ik bestelde de nieuwe CV-ketel en wachtte bijna 6 maanden om hem te laten bezorgen, en had nog steeds problemen na de installatie. Dit is een heel slechte ervaring. Zou het mogelijk zijn om de... Ik bestelde de nieuwe CV-ketel en wachtte bijna 6 maanden om hem te laten bezorgen, en had nog steeds problemen na de installatie. Dit is een heel slechte ervaring. Zou het mogelijk zijn om de reactiesnelheid te verhogen, zoals het bestellen van een sifon meer dan een week duurt?

Ik heb een nieuwe CV-ketel gekocht en 10 dagen geleden geïnstalleerd. Daarna had ik een probleem met het lekken van water uit sifon. De monteur kwam twee keer, maar hij lekte nog steeds. Toen... Ik heb een nieuwe CV-ketel gekocht en 10 dagen geleden geïnstalleerd. Daarna had ik een probleem met het lekken van water uit sifon. De monteur kwam twee keer, maar hij lekte nog steeds. Toen vertelden ze me dat ze een nieuwe sifon zouden bestellen. Ik wacht al een week op dit nieuwe onderdeel, maar ze komen nog steeds niet aan. Dit is echt een slechte ervaring met een nieuwe CV-ketel.

Wat viel u in positieve zin op?

Het is 7/24 bereikbaar en ook een groot bedrijf in de buurt.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Onze adviseur heeft u verteld dat levering van dit betreffende toestel langer duurt dan gebruikelijk. Een andere optie (ander toestel) is in dit geval niet mogelijk. Vervolgens bleek de leverancier... Onze adviseur heeft u verteld dat levering van dit betreffende toestel langer duurt dan gebruikelijk. Een andere optie (ander toestel) is in dit geval niet mogelijk. Vervolgens bleek de leverancier wat leveringsproblemen te hebben waardoor het nog langer duurde. Er was geen sprake van het optreden van storingen. In dat geval hadden we namelijk een noodoplossing gemaakt. Wel had er beter gecommuniceerd moeten worden. Excuses dat dit niet is gebeurd. Voor de sifon waren niet alle onderdelen bij de groothandel op voorraad. Vandaar dat dit wat langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Ook hiervoor onze excuses.

Grobben

Ga zo door

Prima in orde

Wat viel u in positieve zin op?

goeie vaklui aan het werk

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

HG Boersma

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas en wensen u veel wooncomfort met de nieuwe ketel.

Aberson

De administratie goed op orde hebben

Service en montage is goed. Bij de administratie ging er vanalles mis

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, mevrouw Aberson. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en montage. Vervelend dat de administratieve... Hartelijk dank voor uw feedback, mevrouw Aberson. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en montage. Vervelend dat de administratieve afhandeling niet helemaal naar wens is verlopen, onze excuses hiervoor. Uw verbeterpunt nemen wij zeker mee.

w.e.emsbroek

correcte servise

correctheid

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Emsbroek. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

B.v.Straten

Negatieve zin

We zaten 8 dagen zonder warm water.

Goede adviseur

Adviseur

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, meneer Van Straten; wij stellen uw reactie zeer op prijs. U geeft aan dat u 8 dagen zonder warm water heeft gezeten. Het heeft inderdaad langer geduurd dan... Hartelijk dank voor uw beoordeling, meneer Van Straten; wij stellen uw reactie zeer op prijs. U geeft aan dat u 8 dagen zonder warm water heeft gezeten. Het heeft inderdaad langer geduurd dan gebruikelijk voordat de CV-ketel is vervangen, onze welgemeende excuses hiervoor. Fijn dat u verder tevreden bent over Geas. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

E.Rijkeboer

Energielabel aanpassen

altijd goede service gehad

vakmensen

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Hartelijk bedankt voor uw review.

Mara bruijning

Beviel gewoon goed

Niets bijzonders

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

H.E.M. Steen

Snellere en betere (re-)actie op aanvraag offerte. Twee keer moeten vragen met een tussen periode van ca. 3 weken).

Is in het verleden ook goed bevallen.

Wat viel u in positieve zin op?

De plaatsing van de ketel door het installatie bedrijf.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Steen. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.