1963 beoordelingen
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

1963 Reviews

Hugo

Mail kwam aan in ongewenst (spam) appart vond ik dat.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goede service.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur heeft nog geholpen met een koof verwijderen wat mij zelf niet lukte.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Martin Haafkes

De offerte communicatie ging iets stroef, maar jullie adviseur werkt niet meer bij Geas. Ben toch erg tevreden.

Kort en deskundig advies. Technische begrippen kunnen goed uitgelegd worden.

Wat viel u in positieve zin op?

Kort en zakelijk goed advies

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Youp

Geas keurt een ketel (warmtewisselaar) af die volgens de fabrikant (Intergas) nog prima in orde is. Bij navraag lijkt niemand van Geas van iets te weten, en wordt de keuze gegeven het dan maar eerst... Geas keurt een ketel (warmtewisselaar) af die volgens de fabrikant (Intergas) nog prima in orde is. Bij navraag lijkt niemand van Geas van iets te weten, en wordt de keuze gegeven het dan maar eerst te laten repareren (€800) en af te wachten of er sprake is van garantie. Of te kiezen voor een nieuwe ketel à €2100 „want het is toch al wel een oude ketel met 12 jaar“.
E.e.a. hangt waarschijnlijk samen met het feit dat Geas geld ruikt door een ketel vlak voor het weekend af te sluiten en dan te weten dat mensen toch snel een nieuwe ketel nodig hebben.
Vervolgens belooft de monteur er een spoedgeval van te maken, zodat de installatie al op maandag zou gebeuren. Bij navraag bij de verkoop blijkt dat dit op zijn vroegst pas woensdag kan (en uiteindelijk donderdag geworden is).

G.Verbeten

Goede info en een uitstekende montage.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur waren keurig in omgang en hadden ervaring.

Beste Mevrouw Verbeten
Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Bedankt voor het plaatsen van de review.

L.J.J. Gravesteijn

Hou dit zeer goede niveau vol !

Goede ervaringen bij onderhoud oude cv-installatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede communicatie gedurende het hele traject. Stipt nakomen van afspraken. Creatief alternatief voor de toegankelijkheid van het dak.

Beste Meneer Gravesteijn
Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

T.v.d.scheur

Zo doorgaan ???

Altijd netjes en correct en goed advies.

De snelheid en correct

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Van de Scheur. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn en u tevreden bent over onze manier van werken. Veel wooncomfort... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Van de Scheur. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn en u tevreden bent over onze manier van werken. Veel wooncomfort gewenst van de nieuwe CV-ketel.

Ga zo door

goede vlotte levering en supersnelle montage

Wat viel u in positieve zin op?

vlotte installatie en schoon werk geleverd

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar... Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Doorgaan met deze man

Gekoppeld aan service / onderhoud

Wat viel u in positieve zin op?

Gert - Jan is een bekwame monteur.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het compliment naar de monteur geven we intern door. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst van de... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het compliment naar de monteur geven we intern door. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst van de nieuwe CV-ketel.

Brunnekreef

Vertrouwd adres

Wat viel u in positieve zin op?

Motivatie, werklust, plezier, kennis van zaken

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw positieve review, meneer Brunnekreef. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Hartelijk dank voor uw trouwe klandizie en veel wooncomfort toegewenst... Bedankt voor uw positieve review, meneer Brunnekreef. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Hartelijk dank voor uw trouwe klandizie en veel wooncomfort toegewenst van uw nieuwe CV-ketel.

Kemerink op Schiphorst

Goede service

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Kemerink Op Schiphorst. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en snelle levering. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Kemerink Op Schiphorst. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en snelle levering. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.