1933 beoordelingen
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

1933 Reviews

Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goede service

Nvt

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Zo doorgaan

Vakkundige installatie en goede service.

Wat viel u in positieve zin op?

De tijd die men er voor neemt. Tijd is geld toch?

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV-ketel.

A. Veldhuis

Neem meerdere kleuren thermostaat mee of bepaal kleur bij bezoek adviseur

Prima installateurs

Vriendelijkheid installateurs

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte.

...

Goede service

Snel en vakkundig

Rene Boumeester

NVT

Nou het is een goede CV ketel ik zal mijn familie en vrienden de ketel aanbevelen van Geas Energiewacht.

Wat viel u in positieve zin op?

Wij kregen goede informatie goede service en vriendelijke monteurs.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas en wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Kom je afspraken na.

instalatie was nietn aar wens

Wat viel u in positieve zin op?

Wanneer er een monteur geregeld was, waren die er snel.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over het nakomen van gemaakte afspraken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Er is inmiddels contact met u geweest. Onze excuses voor... Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan niet tevreden te zijn over het nakomen van gemaakte afspraken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Er is inmiddels contact met u geweest. Onze excuses voor het ongemak.

Goed op te hoogte houden wanneer bestelde onderdeel binnenkomt

Vriendelijke monteurs, goede service en goede prijs

Monteurs waren erg vriendelijk

hendrik

Vraag 1 meer opties tonen. ik heb nu zomaar iets aangevinkt, omdat het niet zonder kan

ik beveel nooit ketels aan. ben ik nu ook niet van plan. ieder mag voor zichzelf bepalen of ze een ketel in huis willen hebben of niet.

xxx

A. Vollenbroek

Ga zo door!

Goede service erbij en alles wordt geĆÆnstalleerd.

Netjes, vriendelijke monteurs.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe... Bedankt voor het plaatsen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Bij ons is alles, van aanvraag tot oplevering erg vlot en naar volle tevredenheid verlopen.

Wat viel u in positieve zin op?

Van aanvraag tot oplevering verliep alles zeer vlot. De monteurs hebben zeer netjes hun werkzaamheden uitgevoerd.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.