Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Alfons Meijerink

Handhaaf adviseurschap en totaalpakket (aanschaf en installatie)!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

vanwege de klantvriendelijkheid en deskundigheid van de adviseur resp. de kundigheid van de installatiemonteurs.

zie boven

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. En ja, uiteraard is ook ons uitgangspunt om dit serviceniveau naar onze klanten hoog... Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. En ja, uiteraard is ook ons uitgangspunt om dit serviceniveau naar onze klanten hoog te houden, waar mogelijk nog meer te verbeteren en nemen uw aandachtspunt daarin mee. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

D. Wikkerink

Geef door met welke installatie bedrijf jullie samenwerken

Eerlijke info , vlotte levering, goede en vlotte installatie

Wat viel u in positieve zin op?

Vlotte levering, snelle en schone installatie

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Th. Teunissen

Goede service, goed afgewerkt tijdens installatie

niets extra opvallends

Beste Meneer Teunissen
Beste Meneer Teunissen
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt voor wat betreft de informatie mee. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

M. Brummelhuis

Geen tips.

Duidelijke uitleg en offerte van de Geas zelf.

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijkheid tot de plaatsing. Minder te spreken over de monteur die het installeerde. Was heel stug en zou ik niet aanbevelen. Korte antwoorden en geen uitleg over de hoe de thermostaat werkte.... Duidelijkheid tot de plaatsing. Minder te spreken over de monteur die het installeerde. Was heel stug en zou ik niet aanbevelen. Korte antwoorden en geen uitleg over de hoe de thermostaat werkte. Ook niet over de ketel zelf.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, mevrouw Brummelhuis. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de uitleg en offerte van Geas. U geeft aan minder tevreden te zijn over het geven van uitleg over de... Hartelijk dank voor uw feedback, mevrouw Brummelhuis. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de uitleg en offerte van Geas. U geeft aan minder tevreden te zijn over het geven van uitleg over de CV-ketel en de thermostaat door de monteur. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen dit intern met de betrokken medewerker opnemen. Onze excuses voor het ongemak.

Frank de Haan

Uiteindelijk goed advies en een snelle levering

Kalme nuchterheid

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling, meneer De Haan. Heel fijn om te horen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

w. Klinkhamer

goede service door vriendelijke mensen.

betrouwbaarheid en kennis.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling, mevrouw Klinkhamer. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken en service. Veel wooncomfort toegewenst van uw nieuwe CV-ketel!

Edwin Lozeman

Tot nu toe prima service

Wat viel u in positieve zin op?

Alles netjes volgens afspraak geregeld

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Lozeman. Wat fijn dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

Ten Haken

Momenteel geen.

Goede voorlichting, snelle plaatsing.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van levering en plaatsing, binnen 2 dagen!
Correcte bejegening medewerkers.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Fred van Harten

snelle levering,goede en keurige installatie duidelijke offerte

Wat viel u in positieve zin op?

prettige manier van werken ook richting klant

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor de positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Bonte

Goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Ze hebben keuring gewerkt en waren erg vriendelijk

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Bonte. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.