Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

I Nienhuis

Dat het zo blijft.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goed advies voor type ketel. Snel en net werk geleverd .

goede vakmensen

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Nienhuis. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Nienhuis. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren. Veel woonplezier gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Corinne Bakker

betrouwbare service

Wat viel u in positieve zin op?

duidelijke info omtrent ketel etc.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn en wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Marco Slag

Zo door gaan

Nog geen ervaring met deze ketel

Waarop ?

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

De Jonge

Levering prima,alles keurig afgehandeld.

Netjes gewerkt

Beste Mevrouw De Jonge
Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Peter

Sneller met probleemafwikkeling en creditnota's

Redelijke service

Wat viel u in positieve zin op?

dat de monteurs de tijd namen en netjes werken.

Beste Peter
Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen. Hartelijk bedankt voor uw review en veel wooncomfort van uw nieuwe
CV ketel...
Beste Peter
CV ketel gewenst.

Veltkamp

Prima service en snelle installatie van de nieuwe cv ketel

Goed advies gesprek

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling, mevrouw Veltkamp. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

Dennis Harmsen

Facturering via email

full service, incl loodgieter, zonneboiler pakket,

snelheid van installatie

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Kok

Ga zo door

Goede en snelle service

Meedenken en service

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, mevrouw Kok. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

A. Veenstra

Prima informatie

Vriendelijk advies

Beste Meneer Veenstra
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, daar zijn we erg blij mee.
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs
en wensen u nog...
Beste Meneer Veenstra
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, daar zijn we erg blij mee.
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs
en wensen u nog veel wooncomfort met de nieuwe CV ketel.

A.de Boer

Wel aanbevelen de service is heel goed

Alles ging volgens afspraak

Beste Mevrouw De Boer
Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV ketel.