Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Wilterdink

Ben heel blij er mee

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Aan meer mensen door geven

Heel goed werk gedaan

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie, mevrouw Wilterdink. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst van de nieuwe CV-ketel.

J Heijnen

Vanwege de prima service.

Wat viel u in positieve zin op?

Deskundigheid en vriendelijkheid van de 2 monteurs.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Heijnen. Het compliment naar de monteurs geven we intern door. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Heijnen. Het compliment naar de monteurs geven we intern door. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst van de nieuwe CV-ketel.

Van der Meer

Neen

Correcte afhandeling

Keurig gewerkt

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling, meneer Van der Meer. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

Jolanda

duidelijke offerte en prima aflevering

Wat viel u in positieve zin op?

afspraken worden nagekomen en monteurs met goede kennis

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, Jolanda. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

erna van den berg

Geen tips

prima advies

snelheid van de installatie

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Yalcin

De adviseur adviseerde ons een CW4 toestel. Dit is op basis van het oude toestel. In onze nieuwe situatie (aanleg vloerverwarming, uitbreiding woning, 2 vloerverwarmingspompen etc.) is een CW5... De adviseur adviseerde ons een CW4 toestel. Dit is op basis van het oude toestel. In onze nieuwe situatie (aanleg vloerverwarming, uitbreiding woning, 2 vloerverwarmingspompen etc.) is een CW5 toestel beter volgens de loodgieter. Zodoende hebben wij zelf voor een CW 5 gekozen uiteindelijk.

Het is nu nog zomer....het zou beter zijn om te beoordelen in te winter, maar voor zover voorziet het ons prima van warm water.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid en accuraatheid. Het was zo geregeld.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review en veel... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review en veel woonplezier gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Overbeeke

NVT

goede service

NVT

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

I Nienhuis

Dat het zo blijft.

Goed advies voor type ketel. Snel en net werk geleverd .

goede vakmensen

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Nienhuis. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Nienhuis. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren. Veel woonplezier gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Corinne Bakker

betrouwbare service

Wat viel u in positieve zin op?

duidelijke info omtrent ketel etc.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn en wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Marco Slag

Zo door gaan

Nog geen ervaring met deze ketel

Waarop ?

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.