Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goed advies en goede service

Professionele en vriendelijke medewerkers

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review,;. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas. Ik wens u een goede jaarwisseling een een... Bedankt voor het invullen van de review,;. Wij stellen uw positieve reactie uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas. Ik wens u een goede jaarwisseling een een gezond 2021.

Paula Serrarens

Hahah wat een lawaai maakt dat eigenlijk, z'n cv ketel plaatsen. Misschien een deken onder de materialen zodat het niet zo hard op de grond valt kwa geluid.

Er werd geluisterd naar mijn wensen. Omdat ik uit de nachtdienst kwam, wou ik graag naar bed. De jongens gingen hier mee akkoord en zijn netjes weg gegaan toen ze klaar waren.

Wat viel u in positieve zin op?

Meegaand, voelde me begrepen.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review,;. Wij stellen uw reactie uiteraard zeer op prijs. Uw aandachtspunt qua geluid gaan we doorgeven. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas. Wij... Bedankt voor het invullen van de review,;. Wij stellen uw reactie uiteraard zeer op prijs. Uw aandachtspunt qua geluid gaan we doorgeven. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Geas. Wij wensen u een goede jaarwisseling een een gezond 2021.

E.Knol

Ga zo door

goede ervaring met service

Wat viel u in positieve zin op?

klantvriendelijkheid, snelle levering. Leenkacheltjes omdat ik in de kou zat

Knol ab

Beter luisteren naar de klant, alternatieven goed doornemen en dan op tijd installeren

ik heb hem nog steeds niet

Wat viel u in positieve zin op?

prijs -offerte, maar na te veel tussenoverleg

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat u lang moest wachten op uw nieuwe ketel omdat de installateur ziek was geworden. Volgens onze gegevens komen ze vanmiddag de nieuwe ketel bij u plaatsen en ik hoop dat dit naar tevredenheid zal zijn. Ik wens u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

L.Snijders

Afspraak naar aanleiding van rekening nakomen,en niet aan de telefoon zeggen dat de afdeling die over de rekeningen gaat veel achterstand heeft en de rekening gewoon betaald moet worden.

Goed advies

Advies aan tafel

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uw verbeterpunten nemen wij ter harte.

Johan M. Ophuis

Geen ongebreidelde tariefsverhoging meer omdat ESSENT dat voorschrijft

Onderhouds-abonnementstarief = 27,8% verhoogd.

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid van leveren en de installatie

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Ophuis. De afgelopen jaren zijn de (materiaal-)kosten gestegen. Om de kwaliteit te kunnen blijven bieden die de klant van ons gewenst is, is een... Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Ophuis. De afgelopen jaren zijn de (materiaal-)kosten gestegen. Om de kwaliteit te kunnen blijven bieden die de klant van ons gewenst is, is een prijscorrectie noodzakelijk. Zo kunnen wij de klant optimaal blijven bedienen en de veiligheid van zijn toestel blijven garanderen.
Fijn te lezen dat u tevreden bent over de installatie van uw nieuwe CV-ketel. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe ketel toe.

Nijhof

goede service

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Nijhof, wij stellen uw reactie zeer op prijs en zullen uw verbeterpunten meenemen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

R. van Keulen

Prima montage, vriendelijk personeel.

Kennis en klantvriendelijkheid

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling, meneer Van Keulen. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service en klantvriendelijkheid. Veel wooncomfort toegewenst van uw nieuwe CV-ketel.

Assink

Nvt

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve review, meneer Assink. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent over Geas Energiewacht. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Banning

Vanwege de goede ervaringen in het verleden wat betreft de service beurten van de ketel.

Installatie is netjes afgeleverd

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Banning. Fijn om te horen dat u goede ervaringen heeft met Geas Energiewacht en ook nu de installatie naar wens is verlopen. Wij wensen u veel... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Banning. Fijn om te horen dat u goede ervaringen heeft met Geas Energiewacht en ook nu de installatie naar wens is verlopen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.