1963 beoordelingen
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

1963 Reviews

Eduard Olive

Geen. Zo doorgaan

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Lijkt betrouwbaar bedrijf

Alles was goed

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Olive. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Olive. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Wilbers

Betere kundige monteurs

Slechte montage oa een gaslek en waterschade geconstateerd nadat monteur vertrokken was. Uiteindelijk eenbtekhening ontvangen die niet overeen komt met overeenkomst.

Mark Heijt

Tijdsblok van 5 uur afschaffen. In zee gaan met betere installateurs

Zwaar teleurgesteld in de plaatsing van de nieuwe CV. Veel rotzooi achtergelaten. Thermostaat werkte niet. Kap niet vastgezet. Factuur ontvangen inclusief meerwerk, welke niet hebben plaatsgevonden.... Zwaar teleurgesteld in de plaatsing van de nieuwe CV. Veel rotzooi achtergelaten. Thermostaat werkte niet. Kap niet vastgezet. Factuur ontvangen inclusief meerwerk, welke niet hebben plaatsgevonden. Duurt 2 dagen voordat de onderhoudsmonteur de thermostaat weer heeft laten werken.

niks

Schurink

Ik heb de smart thermostaat erbij gekocht. Daar hadden ze wel iets meer over kunne vertellen. Ben er nu zelf uitgekomen.

uiteindelijk goedkoper en prima service.

Wat viel u in positieve zin op?

ze weten waarover ze praten. ontluchten de boel gaan niet weg totdat alles werkt.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.

R Klieverik

Goede service en zeker een rustige cv ketel

Wat viel u in positieve zin op?

Nette monteurs en netjes achter gelaten

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service en uw nieuwe CV-ketel, meneer Klieverik. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen. Hartelijk bedankt voor uw review.

A.Engels

De interne communicatie kan beter. Heb 3 maal contact gehad en tot driemaal toe kon mijn vraag niet beantwoord worden.

aanbevelen. de installatie verliep perfect. de twee monteurs hadden gouden handjes! de oude ketel werd meegenomen ,alles opgeruimd echt perfect. Alle lof voor die twee jongens!!! Het beoordelen van... aanbevelen. de installatie verliep perfect. de twee monteurs hadden gouden handjes! de oude ketel werd meegenomen ,alles opgeruimd echt perfect. Alle lof voor die twee jongens!!! Het beoordelen van de ketel is nog wat lastig omdat de echte kou nu ontbreekt. Maar.....de ketel verwarmd en geeft warm water. Ik denk dat het wel een goede ketel is.

Wat viel u in positieve zin op?

Wat opviel was het werkplezier van de twee installateurs.Hun vakmanschap en humor.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Engels. Het compliment naar de monteurs geven we intern door. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte. Onze excuses dat de communicatie niet helemaal... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Engels. Het compliment naar de monteurs geven we intern door. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte. Onze excuses dat de communicatie niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Veel wooncomfort gewenst van de nieuwe CV-ketel.

Goede afspraken

Afwerking

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Negatieve recensies ook kenbaar maken?

Als je iets aanschaft ook op advies van jullie is het ook fijn om te weten dat de er al we negatieve geluiden zijn over de software...honeywel. je betaalt immers ook voor het apparaat om het op... Als je iets aanschaft ook op advies van jullie is het ook fijn om te weten dat de er al we negatieve geluiden zijn over de software...honeywel. je betaalt immers ook voor het apparaat om het op afstand te kunnen bedienen. En nu wordt je als klant aan je lot over gelaten om zelf achter de Honeywel aan te gaan...die service hoort toch ook bij jullie....jullie verkopen dit toch? Als ik dit eerder geweten had, had ik de keus toch op de andere cv ketel gemaakt. Ook als de werklieden negatief over het merk praten achteraf!
Verder ben ik tevreden.

Plaatsen verliep goed

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback.
Hartelijk dank voor uw feedback.
Er zijn over het algemeen geen problemen met het koppelen van de lyric, maar soms lukt het niet en dan moet Honeywell worden ingeschakeld. Excuses; dit hadden wij voor u kunnen regelen i.p.v. u zelf contact op te laten nemen.

J.H. van der Geest.

Beter uitleg hoe de installatie samen werkt en uitleg!

Combinatie met service contract is het handig!

vriendelijk

Beste Meneer van der Geest
Hartelijk dank voor uw feedback, wij nemen uw verbeterpunt mee.
wij stellen uw reactie zeer op prijs.

We hebben nu een weer kleinere ketel dan de vorige met bete.re specificaties. Hoe het bevalt weet ik nu nog niet.

Meedenken van de installateur

Goedemiddag
Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.