Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Vd Wal

Prima monteur

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Vlotte service volgens afspraak

Prima monteur

Beste Meneer Van De Wal
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Marc Hafkamp

Aanbieden van verschillende modellen om uit te kiezen. Ik had zelf wellicht een ander model gekozen.

Goed advies en goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Snel en goed aanbod, snelle afspraak voor installatie

Beste Marc Hafkamp
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpuntje voor wat betreft het aanbieden van de verschillende modellen mee.
Verder...
Beste Marc Hafkamp
Verder gaf u aan zeer tevreden te zijn, wat we erg fijn vinden en we wensen u nog veel wooncomfort van uw nieuwe cv-ketel toe.

Stoeten

Ga zo door.

Goede prijs en snelheid van levering.

Een bijzonderheden

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

J. Bruinewoud

Nvt

Goede voorlichting en prima inbouwservice

Wat viel u in positieve zin op?

De betrokkenheid van alle contacten.

Beste Meneer Bruinewoud
Beste Meneer Bruinewoud
Hartelijk dank voor uw reactie. De uitleg over de installatie had iets beter gekund, daar gaan wij aandacht aan besteden. Verder zijn wij blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Zwiggelaar

Alles in 1 pakket

Snelheid

Beste Meneer Zwiggelaar
Beste Meneer Zwiggelaar
Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Bedankt voor uw positieve review daar zijn wij erg blij mee. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Labots

Komt betrouwbaar over

Beste Mevrouw Labots
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

kroeze

Als je iets beloofd niet het verhaal aanpassen na het tekenen van de offerte

snel geregeld

ze hebben netjes gewerkt

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat u niet duidelijk bent geïnformeerd betreft de verstrekte informatie. Wij gaan dit intern... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat u niet duidelijk bent geïnformeerd betreft de verstrekte informatie. Wij gaan dit intern doorgeven. Mocht u nog vragen hebben of informatie willen betreft de plaatsing van de nieuwe ketel kunt u ons altijd bellen op 053-8528500 of mailen met informatie@geas.nl
Ik wens u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

willens

Eerlijk wezen kosten over het installeren

bevald goed

alles

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Bosch

Duidelijkheid wie de montage doet

Goede service

Snelheid van de montage

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Heel erg bedankt voor uw beoordeling, meneer Bosch. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Johan Weegink

Nvt

Keuze mogelijkheden

Wat viel u in positieve zin op?

Met deze nieuwe Combiketel heb ik sneller warm water en meer druk.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Weegink. Fijn dat u tevreden bent over uw nieuwe CV-ketel. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe ketel toe.