Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

E. Warlich

Factureren als alle werkzaamheden zijn verricht (kanaalreiniging was reeds gefactureerd maar nog niet uitgevoerd)

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

servicegericht en snelle afspraken

Snelheid en levering/installatie

Beste Meneer Warlich
Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen. Hartelijk bedankt voor uw review.

F. Uitzetter

Ik ben de eerste in de straat waar de ketel ban stuk is. Hoe kan dat.

De loodgieter zou het netter achter kunnen laten.

Met het schoonmaken boel er een stuk uit de muur waar...
Ik ben de eerste in de straat waar de ketel ban stuk is. Hoe kan dat.

De loodgieter zou het netter achter kunnen laten.

Met het schoonmaken boel er een stuk uit de muur waar hij geboord had.
Ik heb dat zelf gemaakt.

Is netjes

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes te woord gestaan en goed advies gegeven.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Jammer dat er veel punten waren die niet aan de verwachtingen voldeden. Wij bieden u hiervoor excuses aan en nemen het... Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Jammer dat er veel punten waren die niet aan de verwachtingen voldeden. Wij bieden u hiervoor excuses aan en nemen het op met de betreffende installateur.

Bruggeman

goede service en snel

Wat viel u in positieve zin op?

Lekker snel en alles vlgs afspraal.

Beste Meneer Bruggeman
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Kleinsman

Besteed geen installatiewerk uit aan derden, tenzij hierover duidelijke afspraken gemaakt worden over kwaliteitseisen aan het werk.

De service van GEAS is op zich prima. De communicatie over werkzaamheden kan beter. Werk voor installatie uitbesteden aan derden is een afrader.

Wat viel u in positieve zin op?

De ervaren monteurs hebben goede kennis van de installaties, de voorschriften en de apparatuur.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Vervelend dat de installatie niet naar wens is verlopen. Wij hebben contact opgenomen met de installateur en inmiddels is het ook verholpen. Hartelijk dank voor uw review en wensen u veel... Vervelend dat de installatie niet naar wens is verlopen. Wij hebben contact opgenomen met de installateur en inmiddels is het ook verholpen. Hartelijk dank voor uw review en wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Louise Tangelder

Eigen app

Zeer vriendelijk en goed advies aan huis en goede koppeling per mail en telefoon

Goed erkend bedrijf

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. En ja, uiteraard is ook ons uitgangspunt om dit serviceniveau naar onze klanten hoog... Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. En ja, uiteraard is ook ons uitgangspunt om dit serviceniveau naar onze klanten hoog te houden, waar mogelijk nog meer te verbeteren. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Hans Kuijer

Goede communicatie/nette afspraken

Goede service

Bert Platvoet

Het is door Geas niet van tevoren verteld dat er een externe installateur ingeschakeld zou worden voor de plaatsing. Dan sta je wel even vreemd te kijken als dat gebeurt. Net niet goed!

Goede, vriendelijke en adequate inventarisatie van wat er nodig is. Snelle offerte en dito kundige plaatsing van het apparaat. Alles werd netjes en werkend afgeleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle, kundige en nette oplossing van het door Geas ontdekte disfunctioneren van onze 22 jaar oude Nefitinstallatie.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij nemen uw verbeterpunten betreft de duidelijkheid en de uitleg van de installatie van harte en zullen dit intern... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij nemen uw verbeterpunten betreft de duidelijkheid en de uitleg van de installatie van harte en zullen dit intern oppakken. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel

xx

Een klein beetje uitleg bij de ketel was fijn geweest.
Om alleen de montagehandleiding in de hand gedrukt te krijgen komt een beetje bot over.

Goede prijs-kwaliteitverhouding van de ketel samen met goede service en onderhoudscontract is een prima combinatie

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd netjes gewerkt; de installateurs waren vriendelijk, maar kwamen niet met informatie.

Beste Mijnheer/Mevrouw
Bedankt voor het plaatsen van uw review en uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte.

Jan van der Vinne

Ga zo door

goede service en al 30 jaar geen klachten

Wat viel u in positieve zin op?

de adviseur kwam heel rustig en betrouwbaar over. de monteur werkt netjes

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, Meneer Van Der Vinne. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, Meneer Van Der Vinne. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.

Vd Wal

Prima monteur

Vlotte service volgens afspraak

Prima monteur

Beste Meneer Van De Wal
Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.