1934 beoordelingen
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

1934 Reviews

Hagedoorn

Meer voorlichting en uitgebreide offerte

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goed geplaatst en alles goed opgeruimdl

Correcte afhandeling

Beste Meneer Hagedoorn
Bedankt voor uw beoordeling.
Beste Meneer Hagedoorn
Bedankt voor uw beoordeling.
U geeft aan niet tevreden te zijn over een aantal punten, met name het geven van goede informatie, dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen dit intern opnemen. Onze excuses voor het ongemak.
Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Alles goed geregeld duidelijke informatie

Wat viel u in positieve zin op?

Netheid wat ze beloven doen ze

Beste Mevrouw
Beste Mevrouw
Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.
Veel wooncomfort gewenst van de nieuwe CV-ketel.

Sheila Muntz

Ik weet niet of het vaak gebeurd, maar dat het afval (in dit geval 2 ketels) wel opgehaald wordt.
Het kan voorkomen dat mensen er in gaan snuffelen of iets dergelijks.

Ze zijn snel, ze zijn eerlijk, ze zijn niet extreem duur.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat onze keuze overeen kwam.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het invullen van de review. Uw positieve reactie stellen wij uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Dat de 2 ketels een paar dagen hebben geleden... Bedankt voor het invullen van de review. Uw positieve reactie stellen wij uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Dat de 2 ketels een paar dagen hebben geleden gaan we intern behandelen. Ik wens u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Tot nu toe niks

Vriendelijk, correct en behulpzaam

Vriendelijk

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Hartelijk bedankt voor uw review.

Meer uitleg aan klanten

Alles goed te overleggen

Wat viel u in positieve zin op?

Weinig uitleg ook over thermostaat

Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte.

Niet

Heldere communicatie. Heldere afspraken welke ook schriftelijk bevestigd worden. Snelle levering

Wat viel u in positieve zin op?

De omgangsvormen van de monteurs!!

Goedemiddag
Hartelijk dank voor deze positieve feedback, Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.

D.Klop

Verleen altijd goede service

Keurig geĆÆnstalleerd en netjes achtergelaten door monteur

Prettige samenwerking

Beste Meneer Klop
Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe
CV-ketel.

ertmann

Op tijd aanwezig

Beste Meneer Ertmann
Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Van der A

Goede en perfecte voorlichting

Goede en vakkundige plaatsing

Beste Meneer van der A
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Hartelijk dank voor uw reactie.
Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Martin Eidhof / Rijschool Twente

Het duurt even voordat de factuur komt, ik heb deze nog niet ontvangen.

Ketel is netjes geinstalleerd

Wat viel u in positieve zin op?

Ketel werd vlot en vakkundig geinstalleerd

Beste Meneer Eidhof
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.