Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht CV ketels
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht CV ketels
8.5/10

Hoogstege

Alles zelf doen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht CV ketels wel/niet aanbevelen?

Tussen de opgesomde artikelen in de offerte en het uitgevoerde werk zitten grote verschillen. Er zijn onderdelen welke in de offerte staan niet vervangen.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles werkt na montage

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het vervelend dat onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij nemen contact met u op voor het behandelen van uw klacht.

Meer uitleg over voordeel nieuwe ketel

We kregen goede voorlichting van de medewerker van GEAS en snelle reactie van plaatsen nieuwe ketel

snelheid van levering

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe cv-ketel.

Haak

Ga zo door..

Service hoe alles verlopen is. Van advoes tot het plaatsen van de CV Ketel.

Vrolijkheid en betrouwbaarheid.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe cv-ketel.

Kies met zorg de installateur

Wat viel u in positieve zin op?

Vlotte levering, goede service van GEAS

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Bedankt voor het plaatsen uw reactie. We stellen dit zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Johan Hutterd

goede voorlichting.
snelle levering en installatie van de nieuwe ketel.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn dat u tevreden bent over onze geleverde diensten. Wij wensen u veel woongenot toe van uw nieuwe cv-ketel en thermostaat.

Wat viel u in positieve zin op?

De cv ketel werkt veel stiller. Snelle warm water.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat de ketel minder lawaai maakt. Wij wensen u veel woongenot van uw nieuwe cv-ketel.

Willem Agten

Alles prima en correct verlopen.

Wat viel u in positieve zin op?

Totale behandeling. Alle mensen even vlot en aardig.

Johnny Esmeijer

Ga zo door

Netjes op tijd. Goede en correcte medewerkers die netjes alles vragen en uitleggen. Vakmensen šŸ‘.

Al eerder vermeldt .

B kolbrink

Zeggen wie er komt als installateur

Iedereen vrij laten in keuze

Nelheid

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.