Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht CV ketels
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht CV ketels
8.5/10

Goed door praten

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht CV ketels wel/niet aanbevelen?

Wel goede service

Het werk tempo

Han Heupers

Geen zo doorgaan

Wel gezien de uitzonderlijke goede service, ondersteuning ed. Mijn complimenten hiervoor

Wat viel u in positieve zin op?

Niet iets specifieks meer algehele service

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Hartelijk dank voor uw positieve review, meneer Heupers. Fijn om te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel toegewenst.

H. Venekamp

Nvt

is goed verzorgd

is goed verzorgd

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Venekamp. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Betrouwbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Alles is naar wens verlopen

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

?

Wel

Snelle afhandeling?

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee

A. Vonk

Geen.

Prima service door Geas. Alles wordt duidelijk van te voren uitgelegd.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs hadden plezier in hun werk. Tevens goede kennis van zaken. Het gebruik van de nieuwe ketel prima uitgelegd.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. En ja, uiteraard is ook ons uitgangspunt om dit serviceniveau naar onze klanten hoog... Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. En ja, uiteraard is ook ons uitgangspunt om dit serviceniveau naar onze klanten hoog te houden, waar mogelijk nog meer te verbeteren. We wensen u veel plezier en wooncomfort met uw nieuwe Cv-ketel.

Goede service

Bekwaamheid en vriendelijkheid

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

Goed verloop

Was alleen maar positiefGeen

Reactie Geas Energiewacht CV-ketel:

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service en uw verbeterpunt zullen wij meenemen. Wij wensen u veel plezier en wooncomfort met uw nieuwe Cv-ketel.

Benny Pongers

Geen, ik heb zelf geen kennis

Stipt werkende medewerkers

Overtuiging bij vragen

Beste meneer Pongers

G.Strijker

Beter kijken naar de werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd en het materiaal dat werkelijk nodig is bij de installatie.

wegens duidelijke informatie van het produkt.

Wat viel u in positieve zin op?

de vlotte afhandeling van een klacht van mijn kant

Beste meneer Strijker

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.