Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Geas Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Geas Energiewacht

Peter Beek

Geen. Wij zijn tevreden zo.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Geas Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Snelle service. En duidelijke uitleg van de installateur. Ook de geas is duidelijk in de levering en het onderhoud aan de huurketel.

Wat viel u in positieve zin op?

De nette montage van de CV ketel. Ook de nieuwe extra aangebrachte aansluiting van een watervulpunt aan de ketel is erg handig.

Anita Wind

Goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijkheid van de monteur over de ketel

Ard Abbink

Goed geĆÆnformeerd. De installatie was prima en netjes, prettig personeel

Hulpvaardig personeel

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve review, meneer Abbink. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de installatie van uw CV-ketel en onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw... Hartelijk dank voor uw positieve review, meneer Abbink. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de installatie van uw CV-ketel en onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

AJ.DE.LEEUW

GEEN

KWALITEIT

DE SNELHEID

Beste Meneer De Leeuw
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Vreeswijk

Stuur sneller de rekening. Ik wacht nog steeds.

Hoe de verwarming werkt weet ik niet, deze is die ene week dat wij hem hebben nog niet gebruikt. Het water is kouder dan voordien.

De vriendelijkheid

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Vreeswijk. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Geas Energiewacht. De factuur zult u zo spoedig mogelijk ontvangen. Mocht u tzt nog... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Vreeswijk. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Geas Energiewacht. De factuur zult u zo spoedig mogelijk ontvangen. Mocht u tzt nog vragen hebben over de werking van de ketel, dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

nvt

=

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe zonnepanelen.

Arno

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review, Arno. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

Vijn

?

Nette prijs en service

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke uitleg en alles klopte. Tijd van afspraak, onderdelen waren er allemaal

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, mevrouw Vijn. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

W. Meerbeek

Er was in het verleden altijd goede service.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke adviseur en monteurs.

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Warnaars

Geen idee

Goede service en goede voorlichting gehad

Wat viel u in positieve zin op?

De vlotte levering en de goede service.
Ook de goede voorlichting

Reactie Geas Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Wij wensen u nog veel wooncomfort van uw CV ketel