Wendy Balder

Wat een lieve dame! Ze weet hee
Goed wat ze doet. Ik heb haar de vrije hand gegeven nadat ik thema en outfit heb besproken en zij heeft mijn make-up en haar helemaal perfect verzorgd!

Geen! Blijf zo doorgaan

Reactie GB Hair And Makeup:

Ah dank je wel! Ik heb je haar en make-up met veel plezier verzorgd!

Roos Smit

Hele informatieve middag gehad, goed advies en goed gevoel eraan overgehouden.

Nee

Wat fijn! Graag gedaan!

Alet de Vries Dutch design

Een fijne samenwerking waar er oog was voor de kleinste details

Reactie GB Hair And Makeup:

Bedankt voor de fijne samenwerking!

Marlijn van Ast

Het was de eerste keer dat ik gebruik maakte van de kunsten van Giolina. Ze vroeg of ik voorkeuren had, maar heb haar gewoon carte blanche gegeven, zodat ik kon zijn wat ze in huis had ;-) Ik was... Het was de eerste keer dat ik gebruik maakte van de kunsten van Giolina. Ze vroeg of ik voorkeuren had, maar heb haar gewoon carte blanche gegeven, zodat ik kon zijn wat ze in huis had ;-) Ik was heel erg tevreden. Mooie kleuren, schoon werk, prachtig gestyled haar en ze bleef ook nog tijdens de brandingshoot! Daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Dat maakte dat ik mij nergens zorgen over hoefde te maken. Ze trok af en toe was kleding recht, deed plukken opzij of trok nog wat extra plukjes los voor een speelser effect. Ik voelde mij echt ondersteund door haar! Dit gaan we volgende keer weer doen!

Eigenlijk ging alles zoals gepland of nog beter zelfs!

Reactie GB Hair And Makeup:

Bedankt lieve Marlijn voor je mooie woorden en vertrouwen in mij! Ik kijk ernaar uit om je de volgende keer weer in de watten te leggen!

Laura van Iperen

Ik had het genoegen om de haar- en make-up styling van Giolina te ervaren tijdens de bruiloft van mijn broer, en kan met oprechtheid zeggen dat het een fijne ervaring was.

Vanaf het...

Vanaf het moment dat we contact maakten, was Giolina buitengewoon professioneel en attent. Ze luisterde aandachtig naar de wensen die werden doorgegeven (door mijn moeder en mij) en hield rekening met de individuele stijlen en voorkeuren.

Op de dag van de bruiloft werd Giolina haar expertise en passie voor haar vak meteen merkbaar, wat ons een gevoel van vertrouwen gaf dat we in goede handen waren. Ze slaagde erin om precies de looks te creëren waar we naar op zoek waren, en nog veel meer. Mijn moeder en ik zagen er prachtig uit dankzij de haar- en make-up styling van Giolina.

Als je op zoek bent naar een professionele, getalenteerde en vriendelijke stylist, zoek dan niet verder. Ik beveel Giolina van harte aan en ben dankbaar voor haar bijdrage aan onze speciale dag.

NVT

Reactie GB Hair And Makeup:

Bedankt voor je mooie woorden en vertrouwen in mij. Ik heb jullie haar en make-up met veel plezier verzorgd!

Justyna Z

Professionele make-up die de hele dag blijft zitten en prachtig kapsel.im heb heel veel complimenten gekregen!het beste van het beste, ik raad het aan!😃

Reactie GB Hair And Makeup:

Dank je wel! Ik vond het leuk om je haar en make-up te verzorgen.

Marianne Beun

Giolina maakt in een uurtje een prachtige versie van jezelf.

Geen.

Graag gedaan!

Wiesje Bakema / Partou kinderopvang

Ik zie dat iedereen zich bij jou direct op z'n gemak voelt. En even kan ontspannen voor de shoot begint. Dat is zo fijn! Bovendien is het resultaat van jouw werk altijd goed: iedereen altijd... Ik zie dat iedereen zich bij jou direct op z'n gemak voelt. En even kan ontspannen voor de shoot begint. Dat is zo fijn! Bovendien is het resultaat van jouw werk altijd goed: iedereen altijd stralend zichzelf.

Reactie GB Hair And Makeup:

Wat fijn om te lezen! Dank je wel! Ik verzorg de opdrachen voor Partou met veel plezier.

Laziza

Heel erg fijn. Ik heb ontzettend veel complimenten gekregen op mijn 50e verjaardag op mijn feestkapsel en makeup

Ik heb geen verbeterpunten die ik kan bedenken

Reactie GB Hair And Makeup:

Graag gedaan! Dank je wel!

Stefanie

Giolina is een heel professionele en aardige dame. Mijn dochter en ik hebben samen een workshop gevolgd, en deze was heel erg leuk en goed. Boven verwachting!

Als ik echt iets moet noemen: mss iets meer enthousiasme in de mails/ contact in aanloop naar de workshop. In het 'echt' ben je veel spontaner en gezelliger dan je in eerste instantie overkomt in de... Als ik echt iets moet noemen: mss iets meer enthousiasme in de mails/ contact in aanloop naar de workshop. In het 'echt' ben je veel spontaner en gezelliger dan je in eerste instantie overkomt in de mails en aan de telefoon. Geen big deal!

Reactie GB Hair And Makeup:

Ik heb de workshop met veel plezier verzorgd! Bedankt voor je feedback!