GavoorA

Lawrence

Not worth the charges and cost the offer

Reactie GavoorA:

Geachte heer Low,
Geachte heer Low,
Wij vinden het vervelend dat u onze dienstverlening als zodanig heeft ervaren. U heeft van ons een zeer uitgebreid energierapport met marktconforme prijzen ontvangen op basis van een anderhalf uur durende inspectie van uw woning. Dat u ervoor kiest om niet tot uitvoering over te gaan is uw goed recht. Wij wensen u als vanzelfsprekend veel woonplezier.
Team GavoorA

Leo

Bijzonder prettige ondersteuning en deskundige aanpak. Bij vragen wordt snel actie ondernomen en komt er snel terugkoppeling.

Bram Damen

Persoonlijk, enthousiast en deskundig. Ik heb voor het eerst een huis gekocht en hierdoor was ik onervaren met leveranciers ed. Door nauw en persoonlijk contact heb ik mijn huis kunnen verduurzamen... Persoonlijk, enthousiast en deskundig. Ik heb voor het eerst een huis gekocht en hierdoor was ik onervaren met leveranciers ed. Door nauw en persoonlijk contact heb ik mijn huis kunnen verduurzamen zonder problemen.

Lisa

Fijne en goede communicatie.
De zorgen worden je uit handen genomen!

Sjoerd

Zeer fijne partij om mee te werken!