Info over verloop van uw order
Snelheid van levering

Maike

Prima service alleen jammer dat er met
DHL gewerkt wordt en dat er niet op mijn feedback gereageerd wordt.

Snelle levering,
Prachtige tas

Andere vervoerder

Femke

Dubbel

Als ik iets moet zeggen. makkelijk om iets te bestellen. Geld retour ontvangen, waarvoor mijn dank.

In de gaten houden of het pakket daadwerkelijk wel is ingescand door DHL. En niet de klant het idee geven dat hij/zij ongeduldig is terwijl ze al meer als een week wacht en dhl gecontacteerd heeft... In de gaten houden of het pakket daadwerkelijk wel is ingescand door DHL. En niet de klant het idee geven dat hij/zij ongeduldig is terwijl ze al meer als een week wacht en dhl gecontacteerd heeft over het pakket en deze nergens in het systeem zit.

Reactie Gavetas.nl:

Jammer dat u ons op deze manier negatief beoordeeld. Als u na een week, net voor pasen mij informeert dat u het pakketje niet kan traceren kunnen wij pas na de pasen een onderzoek starten bij DHL.... Jammer dat u ons op deze manier negatief beoordeeld. Als u na een week, net voor pasen mij informeert dat u het pakketje niet kan traceren kunnen wij pas na de pasen een onderzoek starten bij DHL. Dat kost tijd, daar had u geen geduld voor. Wij hebben wel uw pakket overhandigt aan DHL maar blijkbaar is het daar zoek geraakt. Op uw verzoek gelijk uw aankoop terug betaald.

Anneke

Goede ervaringen met Gavetas.nl
Had al eerder een tas daar gekocht

Fijn dat er van elke tas veel duidelijke foto's zijn, zodat je goed kan beoordelen of de tas aan jouw eisen voldoet.

Geen.

Anna Lemsma

Prima geshopt

zeer uitgebreide fotoserie om te laten zien wat je koopt

bericht op vrijdag met nummer wordt tot dinsdag niet herkend: dan wordt de tas bezorgd...dus nummer op vrijdag geeft onrust!

Gé Nijenhuis van Veen

Super snelle levering

Mooie tassen

Niet nodig te verbeteren

Mw.M.W. Smit

Gavetas gaat zorgvuldig om.website ziet er goed uit.met de bestelling en in mijn geval ook met de retour afhandeling Dank daarvoor.

Website ziet er goed uit.

N.v.t.

Annelies Dingjan -Boon

Verrassend anders dan de andere aanbieders, volop keus en kleur.

Prijs en kwaliteit en ook kleur

Wat meer reclame en aanbiedingen

x

mooie tassen

een index waarin de maten van alle tassen staan, zodat je snel de maat kunt vinden die je zoekt

Saskia Habraken

Super! Snele levering en erg mooi produkt!

duidelijke foto's, en omschrijving.

geen, verliep allemaal probleemloos.

Dennis

Alles. Alles was correct zoals verwacht en zoals afgesproken.

Niets