Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

Ik ben tevreden degene die er was heeft goed gewerkt

Weer een mail dat we niet thuis waren terwijl wij volgens ons geen afspraak hadden gemaakt. Dat proces werkt niet goed. Bezoek zelf was weer uitstekend

Ben tevreden en goed geïnformeerd.

R.E. Ris

Monteur kwam een uur te vroeg. Kon hij niets aan doen. Er was gebeld op een oud nummer.

P.J.Bosman

Uw medewerker kwam op de afgesproken tijd bij ons dus: prima
Uw medewerker kwam op de afgesproken tijd bij ons dus: prima
Heeft keurig gevraagd of we klachten hadden en is daarna met de het onderhoud begonnen toen hij ermee klaar was heeft hij aangegeven hetgeen hij heeft moeten verhelpen zover dus prima.

Mooi op tijd; vriendelijke monteur

Uitstekende service

E. Schmitt

Dhr. Paul Diemer, tijdelijk ondersteund door Dhr. Sebastiaan ??, hebben bij ons op SINTERKLAAS een nieuwe CV-ketel ingebouwd.
Ondanks dat Dhr. Paul Diemer 2 kleine kinderen heeft en daarom...
Ondanks dat Dhr. Paul Diemer 2 kleine kinderen heeft en daarom NATUURLIJK ’s avonds SINTERKLAAS wilde vieren en op tijd thuis wilde zijn - heeft hij ALLE tijd genomen om mij ALLES - MAAR OOK ECHT ALLES - HEEL GEDULDIG uit te leggen !!!
Zij waren SUPER efficiënt, SUPER deskundig, SUPER snel, SUPER handig EN VOORAL
SUPER VRIENDELIJK & SUPER LEUK !!!
Wat heb ik ALLEMAAL nu geleerd !!!
EINDELIJK weet ik nu HOE een verwarming functioneert 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 !!!
Zij krijgen van mij BEIDEN een DIKKE 10 !!!
U mag BLIJ & TROTS zijn dat u ZULKE KANJERS in dienst hebt !!!

Twisk

Goed geinstalleerd en netjes achter gelaten.