Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

Ria Wessels

Goede ervaring. Prettig en snel, stipt op tijd

Stoffelsma

Vriendelijk, professioneel en netjes te werk gegaan!

A. J. Spieker

Tijdige melding afspraak en de manier waarop is belangrijk en perfect. de service is prima en als er iets is wordt het opgelost

Rob de Mooij

Normaal altijd goed. Prima service alleen laatste bezoek heeft monteur zijn afval maar laten liggen op de werkplek.

Joost van Schaik

Professioneel en snel

j van ruitenburg

Heel goed

J.M.A. de Vries

Aardige jongeman maar eat onhandig. Morste met water maar kan ook komen door kleine ruimte waarin hij moest werken. Constateerde lekkage bij de afvoerpijp maar kon daar niets mee doen.

J.J. Joosten

Goede service

WIEGERINCK

Normaal

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte mevrouw Hanenberg,
Geachte mevrouw Hanenberg,
N.a.v. uw review hebben wij contact gehad met uw man. Hij is bij de werkzaamheden aanwezig geweest en gaf aan dat die naar behoren waren uitgevoerd. We vinden het jammer dat dit niet tot uitdrukking komt in de door u opgestelde review.

R Scheelings

Ik vind één keer in de 4.5 jaar groot onderhoud veel te lang. Dat klein onderhoud steld niet zo veel voor. Alleen wat dingen doormeten

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte heer Scheelings,
Geachte heer Scheelings,
Zoals telefonisch met u besproken is de termijn van groot en klein onderhoud conform de voorschriften van de fabrikant. Om alle twijfel weg te nemen hebben we een controleafspraak met u afgesproken. Op 01-05-2020 is er een controlebezoek geweest en geconstateerd dat de metingen goed zijn en het toestel op de juiste manier is onderhouden.