Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

Monic Buhrs

Heel goed, zeer klantvriendelijke monteur. Hij belde zelfs om te zeggen dat het wat later zou worden.

nvt.

Echt mensen die weten waar ze mee bezig zijn, vaklui !

Van 't Veer

Zeer onvriendelijke monteur langs geweest op onze tweede melding. Luisterde niet en handelde op basis zijn collega had omschreven en daarmee wat het voor hem afgesloten. Probleem niet opgelost. Zeer onvriendelijke monteur langs geweest op onze tweede melding. Luisterde niet en handelde op basis zijn collega had omschreven en daarmee wat het voor hem afgesloten. Probleem niet opgelost.
Rekening hebben ze wel snel bezorgd.

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte heer Van 't Veer,
Heel vervelend dat het bezoek van onze monteur zo onpleziering is ervaren.
Geachte heer Van 't Veer,
Heel vervelend dat het bezoek van onze monteur zo onpleziering is ervaren.
N.a.v. telefonisch contact is er een controlebezoek geweest en is de storing inmiddels opgelost. Het bezoek van de tweede melding is uiteraard gecrediteerd.

Kool-Metz

Ik vind 8.10 veel te vroeg in de morgen. Ik sliep nog , strok me dood. Het was nog donker. Ik ben 77 en sta wat later op. Als het tussen 8 en 12 is la de tijd dan aub wat specifieker zijn.

Hetty

Gisteren monteur in huis voor de 2-jaarlijkse servicebeurt, prima gedaan, niks mis mee. Tevens gevraagd of mijn handdoekradiator ontlucht kon worden omdat de bovenste helft koud bleef. Hij heeft... Gisteren monteur in huis voor de 2-jaarlijkse servicebeurt, prima gedaan, niks mis mee. Tevens gevraagd of mijn handdoekradiator ontlucht kon worden omdat de bovenste helft koud bleef. Hij heeft even gekeken en zei me dat er wel een schroef in zat maar dat hier een buisje met een ontluchtingsventiel op gemaakt zou moeten worden om te kunnen ontluchten.
Vandaag zelf even gekeken en zag er een inderdaad een boutje in zitten. Met een steeksleutel dat boutje even een beetje los gedraaid en al snel ontsnapte er lucht.....Jammer dat de monteur dit niet kon oplossen. ??

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte Hetty,
Geachte Hetty,
Onze monteur heeft naar de radiator gekeken en geadviseerd om een ontluchter te plaatsen. Het boutje waar nu door u aan gedraaid is is geen ontluchter. De kans bestaat dat er lekkage ontstaat als er aan gedraaid word, vandaar dat de monteur hier niet voor heeft gekozen.

De Haan

Prettige monteur, vriendelijk en kundig