Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

van Vugt

Prima! Ik weet er niet veel van, maar het zag er gedegen uit, de monteur was erg vriendelijk en legde veel uit.

Fam. G.W. van der Veldt

Een hele goede service. Vorige week nieuwe ketel geplaatst. Uitstekend werk geleverd, Dit heb ik ook naar jullie gemaild.

Iris Gertenbach

Correct en informatief

Fred

Prima verkoper en prima monteur

J v Hamburg

Prima service

Marcel van Hassel

Heel netjes uitgevoerd.

Bob Laurenssen

Ervaring was goed, vooraf was duidelijk tussen welke tijdstippen de monteur zou komen. Werkzaamheden prima en zonder haast uitgevoerd en vooraf was duidelijk wat de kosten zouden zijn.

Hoogewerf

Iedere x komen jullie minstens pas na 13maanden of langer, inmiddels is er een heel jaar overgeslagen, terwijl wij wel betalen, niet zo netjes dus! Niet iedere monteur heeft kennis van hete... Iedere x komen jullie minstens pas na 13maanden of langer, inmiddels is er een heel jaar overgeslagen, terwijl wij wel betalen, niet zo netjes dus! Niet iedere monteur heeft kennis van hete luchtverwarming is onze ervaring....

Reactie Gasservice Gaswacht:

Beste Hoogewerf,
Beste Hoogewerf,
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. U heeft bij ons bedrijf een servicecontract voor onderhoud aan de geiser en luchtverwarming. De afgesproken onderhoudstermijn is 18 maanden. Wij hebben die termijn tot dit jaar ook steeds aangehouden. Echter, door alle coronamaatregelen hebben we nu inderdaad een achterstand opgelopen in het onderhoudswerk. Inmiddels kunnen we weer voluit aan de slag en zijn hard bezig de achterstand in te halen. U mag er vanuit gaan dat de volgende onderhoudsbeurt weer op tijd wordt uitgevoerd.

NCLM Beentjes

De laatste keer, controle, regulier onderhoud, water bijvullen en een kraan vervangen. Naar volle tevredenheid; contactueel perfect en technisch correct. uitgevoerd.
Ooit in het verleden bij...
Ooit in het verleden bij een storing een foute diagnose gedaan, maar overigens jarenlang alles naar tevredenheid.