Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

Particulier

Goed maar waarom moet stap 2 zo nodig in het engels? dat stoort!

Vesely, Karel

Betrouwbaar, snel - geen opmerkingen

Gasservice Kennemerland

Keurig geholpen en antwoord gekregen op vragen. Kortom zeer tevreden en vriendelijke man.

Arnold Nieuwstad

Prima.

Mario Bosman

De monteur kwam keurig in de afgesproken tijdsperiode. Heeft de controle uitgevoerd en de CV bijgevuld.
Ben dik tevreden.

Fam. van Someren

Ik vond de monteur snel aanwezig. De monteur is zeer rustig, dat heb ik als prettig ervaren. Wel heel jammer, en eerlijk gezegd slecht is dat de monteur de ketel van binnen niet goed heeft droog... Ik vond de monteur snel aanwezig. De monteur is zeer rustig, dat heb ik als prettig ervaren. Wel heel jammer, en eerlijk gezegd slecht is dat de monteur de ketel van binnen niet goed heeft droog gemaakt waardoor er binnen 5 minuten weer kortsluiting ontstond en wij alles zelf weer los moesten maken om dit zelf op te lossen. Onze ketel is ingebouwd dus maakte het er niet makkelijker op. Ook de kranen van de wasmachine waren niet teruggezet. Dus voor ons is dit half werk-

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte familie Van Someren,
Geachte familie Van Someren,
N.a.v. uw review hebben we contract gehad. De conclusie is dat er te gehaast gewerkt waardoor de storing gelijk weer terug kwam. Excuses daarvoor. We hebben dit doorgenomen met de betreffende medewerker.

De Wit

De controle werd zelfs 2 dagen eerder gedaan dan afgesproken.
Vooraf kregen we een telefoontje of dat uit kwam.