Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

Vriendelijk, correct en professioneel.

Goed, maar ik vind een tijdvak van 4 uur veel te lang voor 2020. Het moet toch mogelijk zijn om een korter tijdsbestek te reserveren, zoals bij coolblue en AH. Zij verwachten ook niet dat je 4 uur... Goed, maar ik vind een tijdvak van 4 uur veel te lang voor 2020. Het moet toch mogelijk zijn om een korter tijdsbestek te reserveren, zoals bij coolblue en AH. Zij verwachten ook niet dat je 4 uur gaat wachten. Natuurlijk kan het uitlopen, maar dan kan de planningsadeling de klant informeren dat het later wordt.

Very satisfied. Nice guys, very efficient and tidy.

Installatie nieuwe CV-ketel

NBVRODEN

Vertelde dat het expansievat stuk was en er nog meer onderdelen vervangen moesten worden. De kosten zouden ca. € 80 zijn, naderhand bleek het toch hoger te zijn. Of e.e.a. wel of niet correct is is... Vertelde dat het expansievat stuk was en er nog meer onderdelen vervangen moesten worden. De kosten zouden ca. € 80 zijn, naderhand bleek het toch hoger te zijn. Of e.e.a. wel of niet correct is is door mij niet te controleren.

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte heer, mevrouw Van Roden, Onze monteur heeft aangegeven wat de kosten van de materialen zouden zijn. Die zijn totaal op € 77.68 uitgekomen. Echter, binnen het door u afgesloten contract... Geachte heer, mevrouw Van Roden, Onze monteur heeft aangegeven wat de kosten van de materialen zouden zijn. Die zijn totaal op € 77.68 uitgekomen. Echter, binnen het door u afgesloten contract wordt bij het vervangen van de onderdelen ook nog de gewerkte tijd berekend. Vandaar dat het totale bedrag iets hoger is geworden.

De la Croix

Ervaren monteurs, vriendelijk. Correct

Prima geregeld. Goede mensen voor service aan huis.

Reijer Kooij

Snel, klantvriendelijk