Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

Goede service

Vriendelijke en kundige monteur

Zijn als sinds de zomer 2019 bezig warm water problemen op te lossen, in jan 2020 nog steeds niet opgelost. Facturen stapelen zich op.

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte heer, mevrouw, Graag zouden we n.a.v. uw review contact met u willen opnemen. De review is echter anoniem. Wel hebben we uw mailadres gekregen maar dat komt niet voor in ons... Geachte heer, mevrouw, Graag zouden we n.a.v. uw review contact met u willen opnemen. De review is echter anoniem. Wel hebben we uw mailadres gekregen maar dat komt niet voor in ons adressenbestand. Er is naar dat mailadres een bericht gestuurd met het verzoek contact met ons op te nemen, maar tot op heden is er nog niet gereageerd.

Snelle service, vakkundige vriendelijke Monteur.
Prima !

Vriendelijk, correct en professioneel.

Goed, maar ik vind een tijdvak van 4 uur veel te lang voor 2020. Het moet toch mogelijk zijn om een korter tijdsbestek te reserveren, zoals bij coolblue en AH. Zij verwachten ook niet dat je 4 uur... Goed, maar ik vind een tijdvak van 4 uur veel te lang voor 2020. Het moet toch mogelijk zijn om een korter tijdsbestek te reserveren, zoals bij coolblue en AH. Zij verwachten ook niet dat je 4 uur gaat wachten. Natuurlijk kan het uitlopen, maar dan kan de planningsadeling de klant informeren dat het later wordt.

Very satisfied. Nice guys, very efficient and tidy.