F. Jacobs

Prima bedrijf, luisterend en vriendelijk oor bij de klantenservice, hebben alle vervangdelen (van de tuinkassen) op voorraad en wordt dan snel geleverd, doen nergens moeilijk over (bv ik had zelf... Prima bedrijf, luisterend en vriendelijk oor bij de klantenservice, hebben alle vervangdelen (van de tuinkassen) op voorraad en wordt dan snel geleverd, doen nergens moeilijk over (bv ik had zelf iets beschadigd, en dat werd nieuw binnen 3 dagen thuis afgeleverd zonder rekening), kortom, doen wat ze beloven.

Als boven, prima.

Nee

Reactie Jimmy at Work:

Beste hr. Jacobs
Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Veel plezier met uw tuinkas.
Met vriendelijke groet
Jimmy at Work

Stephanie

In oktober 2020 de Foreststar100 gekocht met fundering en erg veel plezier gehad met het in elkaar zetten. Dat is me in mijn eentje gelukt. Je moet minstens een ikea kast in elkaar kunnen zetten en... In oktober 2020 de Foreststar100 gekocht met fundering en erg veel plezier gehad met het in elkaar zetten. Dat is me in mijn eentje gelukt. Je moet minstens een ikea kast in elkaar kunnen zetten en best wel een beetje van een puzzel houden. Alle onderdelen en gereedschappen (!) zitten erbij en zijn van goede kwaliteit. De gebruiksaanwijzing is goed geschreven, niet altijd volgens mijn logica maar zeer uitgebreid. Ik denk dat iedere moer wel een keer of 5 gemiddeld aan en los gedraaid is om het geheel goed te krijgen.

Enige die snel kassen van goede kwaliteit kan leveren, veel goedkoper ook nog dan de concurrent.
De kas is van goede kwaliteit

Verbeterpunten en/of tips

In elkaar zetten is niet heel eenvoudig maar goed te doen als je de tijd ervoor neemt.

Peter de Jong

Gardenmeister heeft de tuinkas volgens afspraak geleverd en de kleine problemen tijdens de assemblage (eigenhandig) keurig en snel opgelost.

Goed bereikbaar en snelle afhandeling.

Verbeterpunten en/of tips

Er staan wat foutjes in de handleiding. Met name nummering van de onderdelen.

A. Docters

Tijdens montage van de 4 seasons tuinkas, diverse slordighden geconstateerd: onnauwkeurig gezaagde onderdelen, krassen op de panelen en verbogen uiteinden. Dit maakte dat wij zelf aanpassingen... Tijdens montage van de 4 seasons tuinkas, diverse slordighden geconstateerd: onnauwkeurig gezaagde onderdelen, krassen op de panelen en verbogen uiteinden. Dit maakte dat wij zelf aanpassingen moesten uitvoeren. Ook de montage instructie is niet al te duidelijk / logisch van opzet.

Mooie showroom en vriendelijke personeel.

Verbeterpunten en/of tips

Betere uitgangscontrole op de onderdelen, wellicht instuctievideo's.

Reactie Jimmy at Work:

Beste A. Docters,
Beste A. Docters,
Fijn om te lezen dat u desondanks toch tevreden bent over onze service. We hebben inmiddels contact gehad en zijn blij dat we u hebben kunnen helpen. Wij zullen al uw opmerkingen ter harte nemen. Zo blijven wij continu verbeteren!
Met vriendelijke groet, klantenservice Gardenmeister

Isabelle

Wij hebben het de tuinkas Foreststar 400 gekocht in april 2020, super mooie kas en inmiddels hebben wij er een hele moestuin om heen gebouwd. Wij zijn heel blij met de bezorging en het meedenken van... Wij hebben het de tuinkas Foreststar 400 gekocht in april 2020, super mooie kas en inmiddels hebben wij er een hele moestuin om heen gebouwd. Wij zijn heel blij met de bezorging en het meedenken van het bedrijf mbt de levering.

Fijne communicatie en snelle levering.

C. Bolck

We hebben een Tuinkas Prestige 300 zwart 4 mm veiligheidsglas net voor de corona crisis begon gekocht en zelf in elkaar gezet. We hebben er daarom met volle teugen van genoten omdat we allebij thuis... We hebben een Tuinkas Prestige 300 zwart 4 mm veiligheidsglas net voor de corona crisis begon gekocht en zelf in elkaar gezet. We hebben er daarom met volle teugen van genoten omdat we allebij thuis moesten werken. De automatische raamopener is trouwens een uitkomst!

Grond voorbewerken kostte ons 1 weekend en frame ook. Glas nog een dag. En daarna hebben we nog kit aangebracht op de dakramen. Voor glas hadden we van die glas klemmen / nappen gekocht dat wel erg handig werkte al hebben we wel 1 raam laten vallen dat trouwens netjes is nageleverd!

Mooie degelijke kas, netjes bezorgd, goede service bij vragen over levering en nazending.

Verbeterpunten en/of tips

Bijleveren glasnappen voor montage glas en kit voor waterdicht maken.

S. Kalf

Prima!

Handleiding is zeer goed te volgen. Tip voor toekomstige kopers van een tuinkas Forrester. Niet afwijken van de handleiding...

Verbeterpunten en/of tips

Graag het glas ook markeren met stickers, welk glas waar moet worden geplaatst, dat werkt een stuk makkelijker.

Marieke visseren

Een zeer vriendelijk en meedenkend bedrijf. De kas die wij hadden gekocht, moest op een andere plaats afgeleverd worden. Nadat we de kas in elkaar hadden gezet, bleek er 1 ruitje te missen. Binnen 2... Een zeer vriendelijk en meedenkend bedrijf. De kas die wij hadden gekocht, moest op een andere plaats afgeleverd worden. Nadat we de kas in elkaar hadden gezet, bleek er 1 ruitje te missen. Binnen 2 dagen is dit opgelost en is t ruitje nageleverd met een presentje. Helemaal top!

Klantvriendelijk, snel, meedenkend, secuur

Verbeterpunten en/of tips

De ruitjes van de kas waren niet gelabeld. Het zou het opbouwen makkeljjker maken als de ruitjes genummerd zijn.

De Vriendt Ruben

Snelle reactie bij het stellen van vragen. Dinsdag tuinkas besteld en donderdag geleverd. Geen enkel doet hen na!

Snelle service.

Jouke

Een Four Seasons 500 met polycarbonaat beglazing besteld en direct geleverd gekregen.
Het is even zoeken naar de onderdelen en beschrijving als je het voor het eerst monteert, maar het is goed gelukt. De onderdelen passen perfect en de aantallen kloppen precies. De (kleine) problemen bij de montage werden direct opgelost. Wellicht zouden er enkele foto's bij de montagehandleiding toegevoegd kunnen worden: de tekeningen kloppen wel, maar zijn bij een eerste montage wat onduidelijk.
Ik heb het kasje alleen kunnen monteren: het meeste werk was om een goede fundering te maken.
De kas heeft de storm van afgelopen maanden perfect doorstaan.

Goed product; prima service.