Goed Groen

Hele mooie en voordelige serre. We hadden wel wat moeite om ze in elkaar te zetten. Maar het is gelukt en het resultaat is fantastisch. Een pareltje!

Mooi formaat, degelijk materiaal, voordelig

Handleiding om de serre in elkaar te zetten

Jos van Brakel

Geweldige service en klantvriendelijkheid.
Door mijn onhandigheid was er tijdens de montage een ruit gesneuveld.
Kreeg gratis nieuwe ruit.
Ook telefonisch goede uitleg als ik even...
Geweldige service en klantvriendelijkheid.
Door mijn onhandigheid was er tijdens de montage een ruit gesneuveld.
Kreeg gratis nieuwe ruit.
Ook telefonisch goede uitleg als ik even iets niet goed begreep.

Goede kwaliteit van de Forester 100
Gekozen voor de groende uitvoering en staat prachtig in onze tuin.
Met een perfecte bijgeleverde fundering staat hij als een huis.
Zeker als je dat precies volgens de instructies uitvoert.

Opbouwen vereist enige deskundigheid/handigheid.
Lezen, lezen en nog eens lezen van de beschrijving maar tenslotte kom je er wel uit.
Duidelijke instructiefilm, per model zou helpen.

Wij hebben alle tuinkassen bekeken en vergeleken van Fonteyn tot aan Gardenmeister, maar de prestige is qua prijs / kwaliteit absoluut de beste. Het opbouwen duurde ongeveer 3 dagen, maar dan is ook... Wij hebben alle tuinkassen bekeken en vergeleken van Fonteyn tot aan Gardenmeister, maar de prestige is qua prijs / kwaliteit absoluut de beste. Het opbouwen duurde ongeveer 3 dagen, maar dan is ook af en klaar.

Prijs!

meer afbeeldingen van de producten online!

Wp de Groot

We zijn super blij met onze kas. Een echt sieraad in de tuin. Het opzetten doe je het beste met twee personen.
Het duurt even maar dan staat er ook echt wat.
Er was een glas gesneuveld...
Het duurt even maar dan staat er ook echt wat.
Er was een glas gesneuveld tijdens vervoer maar direct een nieuwe ontvangen.
De onderdelen van de kas was keurig verpakt.
Nog steeds superblij.

steyaert philippe

Wij zijn nog steeds zeer tevreden over onze aankoop v/d serre nu 2 jaar geleden.
Bij levering v/d serre was er glasbreuk vastgesteld ,na melding hiervan,zijn er kort nadien nieuwe glasdelen aangekomen.
prijs -kwaliteit zeer goed en service TOP !!!

Zeer goede en vriendelijke communicatie.
Goede naservice

alain Herssens

Zeer goede snelle service. mooi en stevig verpakt.
geen on aangename verassingen.

snelle service - correcte prijs

een handige handleiding. soms onduidelijk.

Mark Kusters

Over het bedrijf kan ik kort zijn: helemaal top! Informatie voor, tijdens en na de koop is uitstekend. Je wordt adequaat en goed geholpen, ook als er iets niet helemaal goed gaat. Ik ben zeer... Over het bedrijf kan ik kort zijn: helemaal top! Informatie voor, tijdens en na de koop is uitstekend. Je wordt adequaat en goed geholpen, ook als er iets niet helemaal goed gaat. Ik ben zeer tevreden over de kas, erg mooie kwaliteit!

Kwaliteit, komt afspraken na. Goede informatievoorziening.

De handleiding is natuurlijk uiterst belangrijk. Het in elkaar zetten van een kas is een tijdrovende klus (advies: altijd met twee man aan werken!). Er zijn ontzettend veel onderdelen, de nummering en verpakking is daarom heel belangrijk. En dat is goed op orde. Voor 95% spreekt alles voor zich. Verbetertip: de glasplaten zijn niet genummerd of gecodeerd, zou handiger zijn als dat ook gebeurt. Bovendien is niet direct duidelijk welke zijde de binnen- of buitenzijde is van het glas.
Laatste tip: de montagehandleiding van de raamopener is echt onvoldoende. Na wat bellen en ontvangst van foto's die de montage verhelderen is dat probleem ook adequaat opgelost.

Mirjam

Eerst gaan kijken in de showroom naar de foreststar maar toen toch voor de mooie kwaliteit van de prestige 300 gegaan. Super blij mee! We miste een onderdeel maar dat werd netjes nagestuurd.... Eerst gaan kijken in de showroom naar de foreststar maar toen toch voor de mooie kwaliteit van de prestige 300 gegaan. Super blij mee! We miste een onderdeel maar dat werd netjes nagestuurd. Bedankt voor de top service!

Service en de super mooie kwaliteit.

Sommige onderdelen waren een klein beetje beschadigd. Het instructie boekje lijkt vertaald. Misschien de zinsbouw hier en daar aanpassen. In het begin hadden we niet door dat sommige schroeven in het gootje geschoven moesten worden. De tekening mag daar iets duidelijker.

Andy

Prijs

Wellicht iets meer uitleg over de tuinkas

Goed. Het opbouwen is goed gegaan, maar we hebben wel de tijd voorgenomen ( samen met de buurman ). De tuinkas is stevig en heeft 4mm veiligheidsglas. dit zie je bijna nergens meer. Een echte... Goed. Het opbouwen is goed gegaan, maar we hebben wel de tijd voorgenomen ( samen met de buurman ). De tuinkas is stevig en heeft 4mm veiligheidsglas. dit zie je bijna nergens meer. Een echte pluspunt!

Geen spring clips. Vroeger wel gehad, maar dat werkt gewoon niet.

Meer accessoires of zaadjes verkopen