Reviews

9.1 / 10
52 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

52 Reviews

Kim

10/10

Tuinkas Four Seasons 100 met veiligheidsglas 4mm zwart hier gekocht. Ik hou er van! Wat een ontzettende fijne kas! Het in elkaar zetten was wel ff een dingetje, de handleiding is soms niet heel... Tuinkas Four Seasons 100 met veiligheidsglas 4mm zwart hier gekocht. Ik hou er van! Wat een ontzettende fijne kas! Het in elkaar zetten was wel ff een dingetje, de handleiding is soms niet heel handig maar ooooh zo de moeite waard. Ik geniet er elke dag van

Sterke punten

Goede service en snelle levering

Verbeterpunten en/of tips

Geen

Reactie Jimmy at Work:

Beste Kim,
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons en onze tuinkas bent.
We wensen je nog veel plezier met je tuinkas.
Met vriendelijke groet.
Jimmy at Work


Stelwagen

2/10

De ruim op tijd bestelde en betaalde kas werd op het laatste moment niet geleverd omdat het glas zogenaamd op zou zijn.
Er werd niet meegedacht over een alternatief. Ook geen tegemoetkoming...
De ruim op tijd bestelde en betaalde kas werd op het laatste moment niet geleverd omdat het glas zogenaamd op zou zijn.
Er werd niet meegedacht over een alternatief. Ook geen tegemoetkoming voor de kosten van al gemaakte voorbereidingen .
We hebben na veel zoeken een ander bedrijf gevonden.
Jimmy at work is een simpele dozen schuiver, waardeloos.

Sterke punten

Website bovenaan google zoeken.

Verbeterpunten en/of tips

Kom afspraken na.

Reactie Jimmy at Work:

Beste hr. Stelwagen,
Wij vinden het erg vervelend dat we door een fout in onze voorraad uw order niet uit hebben kunnen leveren. Een passend alternatief voor een Foreststar 300 hebben wij niet....
Beste hr. Stelwagen,
Wij vinden het erg vervelend dat we door een fout in onze voorraad uw order niet uit hebben kunnen leveren. Een passend alternatief voor een Foreststar 300 hebben wij niet.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet.
Jimmy at Work


Loes

10/10

Prima service! Miste een onderdeeltje en na 1 telefoontje dag later al ontvangen.

Sterke punten

Goede communicatie, goed bereikbaar en zeer vriendelijk.

Verbeterpunten en/of tips

Ga zo door

Reactie Jimmy at Work:

Hallo Loes
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent.
Met vriendelijke groet.
Jimmy at Work


Hoentjen

10/10

We hebben een tuinkas Foreststar 400 met veiligheidsglas en automatische raamopeners en regenpijpen gekocht. We hadden in eerste instantie 3 ramen niet geleverd gekregen. Ik heb hun gemaild en ze... We hebben een tuinkas Foreststar 400 met veiligheidsglas en automatische raamopeners en regenpijpen gekocht. We hadden in eerste instantie 3 ramen niet geleverd gekregen. Ik heb hun gemaild en ze hebben deze gelijk de volgende dag geleverd gekregen. Het bouwen van de kas staat goed beschreven in de handleiding, maar het is wel een klus van een paar dagen.
We hadden nog wat problemen met de raamopener en wisten niet goed hoe we dit konden bevestigen. Na even gemaild te hebben, kregen we een aantal foto's en we misten nog een paar extra boutjes hiervoor. Deze hebben ze ook meteen opgestuurd. De raampjes gaan nu automatisch open. Echt heel mooi systeem.
We zijn erg blij met het resultaat en de service die ze geleverd hebben.

Sterke punten

Service

Verbeterpunten en/of tips

geen

Reactie Jimmy at Work:

Hallo,
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent, ondanks dat je een de raamopeners miste.
We wensen je nog veel plezier met je tuinkas.
Met vriendelijke groet.
Jimmy at Work


Diana

10/10

Boven verwachting goede service

Sterke punten

Snel geleverd, goed product, door eigen montagefout iets kapot, werd keurig opgelost. Foreststar 300 is een hele mooie kas waar we veel plezier van gaan hebben.

Verbeterpunten en/of tips

Een montageservice ?

Reactie Jimmy at Work:

Beste Diana
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent.
We wensen je nog veel plezier met je tuinkas.
Met vriendelijke groet.
Jimmy at Work


Gorissen

9/10

Ik had onlangs nog enkele bouten van het type M6 Crop nodig om mijn kas nog steviger de kunnen verankeren aan het fundament vanwege zich aandiende winterstormen. Deze worden dus per kerende post... Ik had onlangs nog enkele bouten van het type M6 Crop nodig om mijn kas nog steviger de kunnen verankeren aan het fundament vanwege zich aandiende winterstormen. Deze worden dus per kerende post geleverd, zonder dat daarvoor kosten in rekening worden gebracht!! Dat is nog eens service!

Sterke punten

klantgerichtheid, service, hulpvaardigheid. Kwaliteit.

Verbeterpunten en/of tips

Nvt

Reactie Jimmy at Work:

Beste hr. Gorissen
Bedankt voor u review, we vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Wij wensen u nog heel veel plezier met uw tuinkas.
Met Vriendelijke Groet
Jimmy at Work


F. Jacobs

10/10

Prima bedrijf, luisterend en vriendelijk oor bij de klantenservice, hebben alle vervangdelen (van de tuinkassen) op voorraad en wordt dan snel geleverd, doen nergens moeilijk over (bv ik had zelf... Prima bedrijf, luisterend en vriendelijk oor bij de klantenservice, hebben alle vervangdelen (van de tuinkassen) op voorraad en wordt dan snel geleverd, doen nergens moeilijk over (bv ik had zelf iets beschadigd, en dat werd nieuw binnen 3 dagen thuis afgeleverd zonder rekening), kortom, doen wat ze beloven.

Sterke punten

Als boven, prima.

Verbeterpunten en/of tips

Nee

Reactie Jimmy at Work:

Beste hr. Jacobs
Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Veel plezier met uw tuinkas.
Met vriendelijke groet
Jimmy at Work


Stephanie

10/10

In oktober 2020 de Foreststar100 gekocht met fundering en erg veel plezier gehad met het in elkaar zetten. Dat is me in mijn eentje gelukt. Je moet minstens een ikea kast in elkaar kunnen zetten en... In oktober 2020 de Foreststar100 gekocht met fundering en erg veel plezier gehad met het in elkaar zetten. Dat is me in mijn eentje gelukt. Je moet minstens een ikea kast in elkaar kunnen zetten en best wel een beetje van een puzzel houden. Alle onderdelen en gereedschappen (!) zitten erbij en zijn van goede kwaliteit. De gebruiksaanwijzing is goed geschreven, niet altijd volgens mijn logica maar zeer uitgebreid. Ik denk dat iedere moer wel een keer of 5 gemiddeld aan en los gedraaid is om het geheel goed te krijgen.

Sterke punten

Enige die snel kassen van goede kwaliteit kan leveren, veel goedkoper ook nog dan de concurrent.
De kas is van goede kwaliteit

Verbeterpunten en/of tips

In elkaar zetten is niet heel eenvoudig maar goed te doen als je de tijd ervoor neemt.


Peter de Jong

10/10

Gardenmeister heeft de tuinkas volgens afspraak geleverd en de kleine problemen tijdens de assemblage (eigenhandig) keurig en snel opgelost.

Sterke punten

Goed bereikbaar en snelle afhandeling.

Verbeterpunten en/of tips

Er staan wat foutjes in de handleiding. Met name nummering van de onderdelen.


A. Docters

4/10

Tijdens montage van de 4 seasons tuinkas, diverse slordighden geconstateerd: onnauwkeurig gezaagde onderdelen, krassen op de panelen en verbogen uiteinden. Dit maakte dat wij zelf aanpassingen... Tijdens montage van de 4 seasons tuinkas, diverse slordighden geconstateerd: onnauwkeurig gezaagde onderdelen, krassen op de panelen en verbogen uiteinden. Dit maakte dat wij zelf aanpassingen moesten uitvoeren. Ook de montage instructie is niet al te duidelijk / logisch van opzet.

Sterke punten

Mooie showroom en vriendelijke personeel.

Verbeterpunten en/of tips

Betere uitgangscontrole op de onderdelen, wellicht instuctievideo's.

Reactie Jimmy at Work:

Beste A. Docters,
Fijn om te lezen dat u desondanks toch tevreden bent over onze service. We hebben inmiddels contact gehad en zijn blij dat we u hebben kunnen helpen. Wij zullen al uw...
Beste A. Docters,
Fijn om te lezen dat u desondanks toch tevreden bent over onze service. We hebben inmiddels contact gehad en zijn blij dat we u hebben kunnen helpen. Wij zullen al uw opmerkingen ter harte nemen. Zo blijven wij continu verbeteren!
Met vriendelijke groet, klantenservice Gardenmeister