Kim

Tuinkas Four Seasons 100 met veiligheidsglas 4mm zwart hier gekocht. Ik hou er van! Wat een ontzettende fijne kas! Het in elkaar zetten was wel ff een dingetje, de handleiding is soms niet heel... Tuinkas Four Seasons 100 met veiligheidsglas 4mm zwart hier gekocht. Ik hou er van! Wat een ontzettende fijne kas! Het in elkaar zetten was wel ff een dingetje, de handleiding is soms niet heel handig maar ooooh zo de moeite waard. Ik geniet er elke dag van

Goede service en snelle levering

Beste Kim,
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons en onze tuinkas bent.

Stelwagen

De ruim op tijd bestelde en betaalde kas werd op het laatste moment niet geleverd omdat het glas zogenaamd op zou zijn.
Er werd niet meegedacht over een alternatief. Ook geen tegemoetkoming...
Er werd niet meegedacht over een alternatief. Ook geen tegemoetkoming voor de kosten van al gemaakte voorbereidingen .
We hebben na veel zoeken een ander bedrijf gevonden.
Jimmy at work is een simpele dozen schuiver, waardeloos.

Website bovenaan google zoeken.

Kom afspraken na.

Beste hr. Stelwagen,
Wij vinden het erg vervelend dat we door een fout in onze voorraad uw order niet uit hebben kunnen leveren. Een passend alternatief voor een Foreststar 300 hebben wij niet....
Beste hr. Stelwagen,
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Loes

Prima service! Miste een onderdeeltje en na 1 telefoontje dag later al ontvangen.

Goede communicatie, goed bereikbaar en zeer vriendelijk.

Ga zo door

Hallo Loes
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent.

Hoentjen

We hebben een tuinkas Foreststar 400 met veiligheidsglas en automatische raamopeners en regenpijpen gekocht. We hadden in eerste instantie 3 ramen niet geleverd gekregen. Ik heb hun gemaild en ze... We hebben een tuinkas Foreststar 400 met veiligheidsglas en automatische raamopeners en regenpijpen gekocht. We hadden in eerste instantie 3 ramen niet geleverd gekregen. Ik heb hun gemaild en ze hebben deze gelijk de volgende dag geleverd gekregen. Het bouwen van de kas staat goed beschreven in de handleiding, maar het is wel een klus van een paar dagen.
We hadden nog wat problemen met de raamopener en wisten niet goed hoe we dit konden bevestigen. Na even gemaild te hebben, kregen we een aantal foto's en we misten nog een paar extra boutjes hiervoor. Deze hebben ze ook meteen opgestuurd. De raampjes gaan nu automatisch open. Echt heel mooi systeem.
We zijn erg blij met het resultaat en de service die ze geleverd hebben.

Service

Hallo,
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent, ondanks dat je een de raamopeners miste.

Diana

Boven verwachting goede service

Snel geleverd, goed product, door eigen montagefout iets kapot, werd keurig opgelost. Foreststar 300 is een hele mooie kas waar we veel plezier van gaan hebben.

Een montageservice ?

Beste Diana
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent.

Gorissen

Ik had onlangs nog enkele bouten van het type M6 Crop nodig om mijn kas nog steviger de kunnen verankeren aan het fundament vanwege zich aandiende winterstormen. Deze worden dus per kerende post... Ik had onlangs nog enkele bouten van het type M6 Crop nodig om mijn kas nog steviger de kunnen verankeren aan het fundament vanwege zich aandiende winterstormen. Deze worden dus per kerende post geleverd, zonder dat daarvoor kosten in rekening worden gebracht!! Dat is nog eens service!

klantgerichtheid, service, hulpvaardigheid. Kwaliteit.

Nvt

Beste hr. Gorissen
Bedankt voor u review, we vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Wij wensen u nog heel veel plezier met uw tuinkas.
Met Vriendelijke Groet

F. Jacobs

Prima bedrijf, luisterend en vriendelijk oor bij de klantenservice, hebben alle vervangdelen (van de tuinkassen) op voorraad en wordt dan snel geleverd, doen nergens moeilijk over (bv ik had zelf... Prima bedrijf, luisterend en vriendelijk oor bij de klantenservice, hebben alle vervangdelen (van de tuinkassen) op voorraad en wordt dan snel geleverd, doen nergens moeilijk over (bv ik had zelf iets beschadigd, en dat werd nieuw binnen 3 dagen thuis afgeleverd zonder rekening), kortom, doen wat ze beloven.

Als boven, prima.

Beste hr. Jacobs
Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Veel plezier met uw tuinkas.
Met vriendelijke groet

Stephanie

In oktober 2020 de Foreststar100 gekocht met fundering en erg veel plezier gehad met het in elkaar zetten. Dat is me in mijn eentje gelukt. Je moet minstens een ikea kast in elkaar kunnen zetten en... In oktober 2020 de Foreststar100 gekocht met fundering en erg veel plezier gehad met het in elkaar zetten. Dat is me in mijn eentje gelukt. Je moet minstens een ikea kast in elkaar kunnen zetten en best wel een beetje van een puzzel houden. Alle onderdelen en gereedschappen (!) zitten erbij en zijn van goede kwaliteit. De gebruiksaanwijzing is goed geschreven, niet altijd volgens mijn logica maar zeer uitgebreid. Ik denk dat iedere moer wel een keer of 5 gemiddeld aan en los gedraaid is om het geheel goed te krijgen.

Enige die snel kassen van goede kwaliteit kan leveren, veel goedkoper ook nog dan de concurrent.
De kas is van goede kwaliteit

Verbeterpunten en/of tips

In elkaar zetten is niet heel eenvoudig maar goed te doen als je de tijd ervoor neemt.

Peter de Jong

Gardenmeister heeft de tuinkas volgens afspraak geleverd en de kleine problemen tijdens de assemblage (eigenhandig) keurig en snel opgelost.

Goed bereikbaar en snelle afhandeling.

Verbeterpunten en/of tips

Er staan wat foutjes in de handleiding. Met name nummering van de onderdelen.

A. Docters

Tijdens montage van de 4 seasons tuinkas, diverse slordighden geconstateerd: onnauwkeurig gezaagde onderdelen, krassen op de panelen en verbogen uiteinden. Dit maakte dat wij zelf aanpassingen... Tijdens montage van de 4 seasons tuinkas, diverse slordighden geconstateerd: onnauwkeurig gezaagde onderdelen, krassen op de panelen en verbogen uiteinden. Dit maakte dat wij zelf aanpassingen moesten uitvoeren. Ook de montage instructie is niet al te duidelijk / logisch van opzet.

Mooie showroom en vriendelijke personeel.

Verbeterpunten en/of tips

Betere uitgangscontrole op de onderdelen, wellicht instuctievideo's.

Beste A. Docters,
Beste A. Docters,
Fijn om te lezen dat u desondanks toch tevreden bent over onze service. We hebben inmiddels contact gehad en zijn blij dat we u hebben kunnen helpen. Wij zullen al uw opmerkingen ter harte nemen. Zo blijven wij continu verbeteren!
Met vriendelijke groet, klantenservice Gardenmeister