Ine

Geweldig! Helaas is de tekst in het programmaboekje al sinds jaren en nog steeds van een erbarmelijk slechte kwaliteit. Kromme zinsbouw, steeds het woord ook in iedere zin. Zou u moeten latrn... Geweldig! Helaas is de tekst in het programmaboekje al sinds jaren en nog steeds van een erbarmelijk slechte kwaliteit. Kromme zinsbouw, steeds het woord ook in iedere zin. Zou u moeten latrn redigerrn door iemand met meer opleiding dan lagerr school.

a.f. Loos

Eerste dag eerste tuinbezoek te krap gepland, maar 30 min tijd om de tuin te bezoeken, dure tuinbezoek.
Andere tuinen oké.
Hotelkamer erg lawaaierig van de airco op het dak,gelukkig wel...
Andere tuinen oké.
Hotelkamer erg lawaaierig van de airco op het dak,gelukkig wel een andere kamer gekregen de volgende dag.
Eten m.n. avondeten niet goed.
Goede en prettige chauffeur, mijn complimenten aan Henk Vis.
Reis en leider ook oké.

Van voiet

Matig te lange busreis te weinig tuinen te veel gebouwen tuinen matig al met al te veel geld voor deze reis

Heerlijke reis met prachtige tuinen.

van soest

Danzij Kitty weer een prachtige reis

Karel Wiegert

Prima tuin-cruise. Goede combi van tuinen en vrije tijd in de aangelopen havens. We zijn met 1 tuin, de busreis en een bezoek aan een stad toch de hele dag bezig. Op tijd weer terug aan boord geeft... Prima tuin-cruise. Goede combi van tuinen en vrije tijd in de aangelopen havens. We zijn met 1 tuin, de busreis en een bezoek aan een stad toch de hele dag bezig. Op tijd weer terug aan boord geeft iedereen gelegenheid weer bij te komen voor overige bezigheden aan boord.

Anne-Wil Stolk

Eindoordeel: Alles was goed verzorgd. Het hotel was ook prima, echter m.u.v. het ontbijt en het diner. Kennelijk met het oog op bezuinigingen werden de plakken ham gevierendeeld en was het beleg... Eindoordeel: Alles was goed verzorgd. Het hotel was ook prima, echter m.u.v. het ontbijt en het diner. Kennelijk met het oog op bezuinigingen werden de plakken ham gevierendeeld en was het beleg verder schaars. Het diner werd avond na avond gedomineerd door rauwe stukjes bloemkool en broccolli. Kortom, weinig smaak en geen variatie. Kwam niet overeen met de standaard van Garden Tours.

Tineke Goedman

Fantastisch!

Els

Bijzonder mooi tuinen. Jammer dat er weinig tijd was voor Sissinghurst was.
Had liever een beter hotel gehad. Avondeten was matig. Kleine kamers. Geen fijne ligging van hotel.

Tuinen waren prachtig, hotel was echt verouderd, eten slecht en veel geluidsoverlast. Locatie vanuit hotel naar Tuinen lag ook echt niet logisch. We hebben veel te veel en lang in de bus gezeten.... Tuinen waren prachtig, hotel was echt verouderd, eten slecht en veel geluidsoverlast. Locatie vanuit hotel naar Tuinen lag ook echt niet logisch. We hebben veel te veel en lang in de bus gezeten. Met de boot naar Engeland ipv de tunnel, kost zoveel tijd, dat we minder dan een uur hadden voor de tuin op zaterdag. Het is echt slecht dat de reistijden uitgingen van reis per tunnel en niet aangepast waren voor de boot vanuit de organisatie (dit duurde 2 uur langer!). Ik vind 1x in de pub lunchen of avondeten een must als je naar Engeland gaat, dat was niet gelukt. Waarom ga je niet vliegen als je een hotel in Gatwick neemt?! Logischer was 2 verschillende hotels zodat reizen naar tuinen korter was. Wat meer charme van het hotel en leukere plaats, zou zeker niet verkeerd zijn.