Angela en Wim

Heel gezellig, ook de tweede reisleidster (Maaike) was heel zorgzaam en actief.
Mooie tuinen, enthousiaste gidsen, reisleidsters en medereizigers.

FHuese

Goed georganiseerd en mooie tuinen bezocht. Super hulp bij gebruik van rollator.
Prettig om tips en ervaringen uit te wisselen met reisgenoten. En heel aangenaam om een keer geen verantwoording te hebben als reisleider.

Buesink-Riegen

Prachtige reis. Vooral de diversiteit was heel goed.

Mardo Last

Ik heb genoten van deze mooie promotie reis, met fraaie tuinen en prima verzorging en jullie gezelligheid. Waarvoor hartelijk dank.

Monique

Mooie reis met geweldig reisgezelschap

Monique de Goede

Voor de allereerste keer mee geweest en zeker niet de laatste keer

marijke endert

Prima begeleiding,fijne hotels, chauffeur kon beter, doordat hij erg weinig Engels kende was er geen interactie met hem.

V. Heeren

Prachtig en afwissleende bezoeken

H.v.d.Woerdt

Heel leuk.Alleen lag de afstand tussen tuinen en hotel niet altijd logisch. voor sommige tuinen werd teveel tijd uitgetrokken.

simone frederiks-vanden berg

We hadden een heerlijk verblijf in het Buxted Park Hotel, geweldige kamer en zalige diners. De keuze voor de overtocht per boot heeft niet mijn voorkeur vanwege de reistijd die hiermee verlengd... We hadden een heerlijk verblijf in het Buxted Park Hotel, geweldige kamer en zalige diners. De keuze voor de overtocht per boot heeft niet mijn voorkeur vanwege de reistijd die hiermee verlengd wordt. Deze tijd ben ik liever in een tuin. We hadden ook de pech in Dover dat we uren moesten wachten op onze overtocht, waardoor er mensen niet meer thuis konden komen met het openbaar vervoer. Het jachtige optreden van onze reisleidster heeft mij zeer gestoord. het is onze vakantie! Ik snap dat zij soms onder tijdsdruk staat, maar dat hoef je niet aan de reizigers te laten merken. Dat kan!!! Hulde aan chauffeur Rex, geweldig gereden, georganiseerd met koffers en "ik weet niet wat allemaal uit Ardingly", alles kon mee en op tijd weg bij de terugreis. Je had zelfs nog 5 min. over Rex! Bedankt Boudewijn voor je hulp, vooral bij "de girls", borstbeelden uit Ardingly. Groet, Simone