Willemien Swane

Een fantastische reis, heel afwisselend!

Simone Heikens

De definitie van een HARO-reis, met Rex als chauffeur: EXCELLENT. Origineel programma met veel extra's. Zeer persoonlijke begeleiding: gedegen vakkennis én warme gezelligheid.
Beoordeling van...
Beoordeling van het hotel. Mooi gelegen. Vriendelijk personeel; echter veel te weinig personeel, dat zich tot uitputting toe afmatte. De diners beantwoorden zeker NIET aan de standaard, die we van Garden Tourshotels gewend zijn. Rommelige presentatie, veel borden vol nattigheid (saus); veel ronduit niet lekker.

A.M.à Campo van de Avoird

Prachtige interessante reis.
Ik heb genoten!

Beppy Smeerdijk Nuy

Wij hebben totaal geen minpunten gehad bij de reis, alles was topje,topie!!!
Volgend jaar weer

Marc Joormann

Fantastisch, creatief programma vol unieke evenementen. Heel knap bij elkaar gevonden en gecombineerd tot een geweldige ervaring.

Nely Formsma

Heel erg leuk, in formatief, afwisselend

F.A. Overes

(In één woord): Geweldig.

Anita Boogaard

Alles prima voor elkaar ,keurig op tijd ,goede verzorging ,
de informatie in de bus heel leuk en informatief .
Van mij mag alleen ( blijft persoonlijk) de aankomst in hotel en het...
Alles prima voor elkaar ,keurig op tijd ,goede verzorging ,
de informatie in de bus heel leuk en informatief .
Van mij mag alleen ( blijft persoonlijk) de aankomst in hotel en het avonddiner "een klein uurtje "iets aan de korte kant
omdat je met z' n tweeen even wilt douchen en omkleden ,
klein drankje drinken beneden en om 7 uur aan tafel is redelijk snel .
Kwartiertje tot half uurtje extra . Maar goed ,iedereeen is anders .

Alie Unij

Ik heb weer heel erg genoten van de reis. Fijne groep mensen met natuurlijk dezelfde belangstelling en we kennen elkaar van eerdere reizen en is er meteen contact met bijna iedereen. Helaas voor mij... Ik heb weer heel erg genoten van de reis. Fijne groep mensen met natuurlijk dezelfde belangstelling en we kennen elkaar van eerdere reizen en is er meteen contact met bijna iedereen. Helaas voor mij de laatste keer maar ik kijk terug op mooie reizen en fijne contacten.