Danielle

De tuinreis naar Hampton Court Flowershow was zeer gevarieerd. Prachtige tuinen en parken, mooie verhalen, uiteraard de hele dag genieten van de Hampton Court Flowershow , een prima hotel en last... De tuinreis naar Hampton Court Flowershow was zeer gevarieerd. Prachtige tuinen en parken, mooie verhalen, uiteraard de hele dag genieten van de Hampton Court Flowershow , een prima hotel en last but not least een super reisleidster. Aanrader!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de review! Fijn om te lezen dat de Hampton Court reis zo geslaagd was!

Marian

Ik heb de tuinreis Love and Friendship gedaan. Een Jane Austen thema reis. We hebben niet alléén tuinen bezocht, ook twee prachtige stadjes, Bath en Oxford. In Oxford waren wel genoeg tuinen te... Ik heb de tuinreis Love and Friendship gedaan. Een Jane Austen thema reis. We hebben niet alléén tuinen bezocht, ook twee prachtige stadjes, Bath en Oxford. In Oxford waren wel genoeg tuinen te zien, namelijk de prachtige college tuinen! Omdat dit een thema reis is, zijn er ook wat extra's in het programma opgenomen, zoals een feestelijke regency diner avond, alsmede een regency dans avond. Verkleden in regency kleren werd aangemoedigd, maar zeker geen probleem als je lekker je eigen 'kloffie' - :) -aan had. Het hotel was helemaal prima, goed centraal gelegen, van waaruit wij naar verschillende locaties werden gebracht. Prachtige landhuizen en landschapstuinen en/of aangelegde tuinen mogen bewonderen, waaronder Stourhead, Wilton House, Gobmersham House, Gobbington House, en het wat kleinere maar zeker niet mindere Mompesson House in Salisbury, vlakbij de kathedraal gelegen. Wat is Engeland toch een prachtig tuinenland. En vaak was er een gezellige tearoom bij, met allerlei lekkernijen. We hebben genoten! De reisleiders hebben alles goed bij elkaar gezocht, een mooie en gevarieerde garden tours reis! Ik ga zeker over twee jaar weer mee hoor! ik kijk er eigenlijk alweer naar uit!

Reactie Garden Tours:

Wat een prachtig enthousiast verhaal! Bedankt daarvoor. Fijn om te horen dat de Jane Austen reis zo geslaagd was.

Lisette

Voor de derde keer meegewerkt met Garden Tours; een beetje verslavend blijkt zo’n Tuinenreis wel! Ze weten elke keer weer een mooi programma neer te zetten. Completeer dat met een goed hotel,... Voor de derde keer meegewerkt met Garden Tours; een beetje verslavend blijkt zo’n Tuinenreis wel! Ze weten elke keer weer een mooi programma neer te zetten. Completeer dat met een goed hotel, ontzettend leuke gids en een goede chauffeur en je wilt direct bij thuiskomst boeken voor volgend jaar!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de enthousiaste review! Fijn om te lezen dat u een mooie tuinreis heeft gemaakt.

Charlotte

Mijn tuinreis had het thema de 19e eeuwse schrijfster Jane Austen. Het was een mooie afwisseling van steden, musea, tuinen en huizen, die in verband stonden met de schrijfster. Het maakte de reis... Mijn tuinreis had het thema de 19e eeuwse schrijfster Jane Austen. Het was een mooie afwisseling van steden, musea, tuinen en huizen, die in verband stonden met de schrijfster. Het maakte de reis heel afwisselend. Dat vond ik heel prettig, want hoewel ik gek ben op tuinen vind ik 3 of 4 op een dag veel te veel. Hoop dus dat er nog meer van dat soort reizen worden opgenomen. Er zijn genoeg onderwerpen, want de historie van Engeland is groot en interessant

Reactie Garden Tours:

Leuk om te horen dat u onze themareis zo leuk en interessant vond. Bedankt voor het schrijven van een review!

Claudine Spatz

Gans het plaatje leek te kloppen.Prachtige tuin-en cultuurreis in een toffe groep, mooie warme dagen en een begeleiding om u tegen te zeggen die iedereen perfect wist te enthousiasmeren.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor uw lovende woorden en de review! Fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad!

Paulien

De vierdaagse zomerreis naar Kent en East-Sussex was geweldig! Om in vier dagen tijd zoveel moois te zien lukt je niet wanneer je dit zelf wilt organiseren. Wel is het aanpoten: soms 3 tuinen op een... De vierdaagse zomerreis naar Kent en East-Sussex was geweldig! Om in vier dagen tijd zoveel moois te zien lukt je niet wanneer je dit zelf wilt organiseren. Wel is het aanpoten: soms 3 tuinen op een dag; maar tussendoor heb je weer tijd in de bus om uit te rusten. De reisleiding en chauffeur waren zeer professioneel, vriendelijk en behulpzaam en gaven ons - waar mogelijk - ook veel vrijheid. Ook het gezelschap was heel gezellig, hoewel 4 dagen wat kort is om allen een beetje te leren kennen.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de leuke review! Goed om te lezen dat de tuinreis naar Kent & Sussex geslaagd was!

Ingrid Scheele - Esselbrugge

Prachtige Tuinreis met 3 verschillende Hotels. Netjes en Modern. Onze reisleidster Kitty was heel goed. En een heel goede chauffeur Arrian van de Fa. Hinnenan. Alles TOP.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u een leuke reis gemaakt heeft naar de Cotswolds.

Anneke

De tuinreis naar Kent&Sussex 2019 was onze eerste kennismaking met dit deel van Engeland. Een
onvergetelijke ervaring! Prachtig landschap, mooie ommuurde tuinen die je wellicht moeilijk zelf vindt, fijne chauffeur die over de kleinste binnenweggetjes manouvreert en prettige reisleiding. Het hotel ligt fijn centraal tussen de tuinen en is een prima uitvalsbasis. Een prettig reisgezelschap met gelijkgestemden maakt deze reis voor ons tot een zeer aangename ervaring. We kunnen niet wachten tot volgend jaar!

Reactie Garden Tours:

Wat een mooie review! Bedankt daarvoor. Fijn om te lezen dat u een mooie reis gemaakt heeft door "The garden of England".

Fred

Het was een heerlijke tocht door Schotland. De tuinen waren fantastisch. Alleen het bezoek aan een kweker had achterwege kunnen blijven. Het hotel was prima. Over het Schotse eten verschillen fe... Het was een heerlijke tocht door Schotland. De tuinen waren fantastisch. Alleen het bezoek aan een kweker had achterwege kunnen blijven. Het hotel was prima. Over het Schotse eten verschillen fe meningen. Al met al een aanrader.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de goede en eerlijke review! Goed om te lezen dat u een leuke tuinreis heeft gemaakt naar Schotland!

John

We hebben genoten van de reis naar isle of Wight: goed georganiseerd, vlotte reisleiding en uiterst sympathieke chauffeur. Dank zij Garden Tours konden we verschillende schitterende privé tuinen... We hebben genoten van de reis naar isle of Wight: goed georganiseerd, vlotte reisleiding en uiterst sympathieke chauffeur. Dank zij Garden Tours konden we verschillende schitterende privé tuinen bezoeken!