M

Het was een reis met een thema, er waren veel litteraire personen mee waarvan meerdere schrijfsters,. Ik heb haar boek gekocht, zeer leuk om te lezen als je de auteur kent. Een oud-leraar... Het was een reis met een thema, er waren veel litteraire personen mee waarvan meerdere schrijfsters,. Ik heb haar boek gekocht, zeer leuk om te lezen als je de auteur kent. Een oud-leraar nederlands , Ingrid Tieken leraar op de univ Leiden. Het was dus een bijzondere reis. Veel dames, 3 mannen. De dansavond was zeer geslaagd en bijna iedereen was in Regency-kleding. Je wordt er vrolijk van! Magali

Reactie Garden Tours:

Fijn om te horen dat u vrolijk werd van de reis! Bedankt voor het delen van deze review!

Coco Hoek-Sandtke

De Jane Austen reis onder leiding van Marieke Schroder was werkelijk geweldig. Ze had een zeer interessante gastspreekster gevonden, we hebben bijzondere manuscripten gezien, gedineerd in het huis... De Jane Austen reis onder leiding van Marieke Schroder was werkelijk geweldig. Ze had een zeer interessante gastspreekster gevonden, we hebben bijzondere manuscripten gezien, gedineerd in het huis van Jane Austen's broer - iedere dag had wel een "wow, dat we dit meemaken" moment.

Alle huizen en tuinen waren overigens zeer de moeite waard, en er was voldoende gelegenheid om ook eens alleen of met de reispartner iets te ondernemen.

Het is geen wonder dat er mensen zijn die standaard iedere Jane Austenreis van Marieke willen meemaken. Je weet niet hoe het leven loopt, maar ik zou daar zomaar een van kunnen worden.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor dit uitgebreide verhaal! U bent altijd van harte welkom op onze Jane Austen reizen!

Adri

Garden Tours heeft mijn partner en mij een heel aparte beleving bezorgd. In een bijzonder relaxte sfeer hebben wij veel ideeën kunnen opdoen voor onze eigen tuin, waaraan de andere deelnemers,... Garden Tours heeft mijn partner en mij een heel aparte beleving bezorgd. In een bijzonder relaxte sfeer hebben wij veel ideeën kunnen opdoen voor onze eigen tuin, waaraan de andere deelnemers, deelneemsters en de reisleidster veel hebben bijgedragen. Reizend door Zuid Engeland krijg je ook het gevoel: "Waarom ben ik hier niet veel vaker op vakantie geweest". De professionele organisatie en begeleiding hebben zeker bijgedragen aan de plezierige herinneringen die deze reis ons heeft gegeven.

Reactie Garden Tours:

Wat een mooi verhaal! We zijn blij om te horen dat u fijne herinneringen heeft aan de reis! Bedankt voor de prachtige review!

Ago

Een prachtige reis met een zeer gevarieerd programma onder begeleiding van een zeer professioneel team, een alerte, deskundige en enthousiaste reisleidster, ondersteunt door een even enthousiaste... Een prachtige reis met een zeer gevarieerd programma onder begeleiding van een zeer professioneel team, een alerte, deskundige en enthousiaste reisleidster, ondersteunt door een even enthousiaste expert vwb alle weetjes over Jane Austen en een geweldige chauffeur. We hebben echt genoten. Ook als niet Jane Austen fans!

Reactie Garden Tours:

Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over de reis. Bedankt voor de mooie review!

Jannetta

Wilt u een prachtige en kleurrijke tuinenreis maken met veel tijd om al het moois in u op te nemen, kies dan voor de 5-daagse reis naar Ierland, naar Dublin en Wiclow. Garden Tours staat garant voor... Wilt u een prachtige en kleurrijke tuinenreis maken met veel tijd om al het moois in u op te nemen, kies dan voor de 5-daagse reis naar Ierland, naar Dublin en Wiclow. Garden Tours staat garant voor deskundige begeleiding en heeft zorg voor haar gasten. U kunt genieten van de liefde- en humorvolle uitleg van de eigenaren van de prive tuinen. U bezoekt zelfs twee botanische tuinen. Kortom deze reis is een aanrader.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor deze mooie woorden! Leuk om te lezen dat u een mooie reis heeft gemaakt naar Dublin!

Anna

Dit was mijn eerste tuinreis: naar Devon in Engeland en het heeft al mijn verwachtingen ver overtroffen! Prachtige tuinen, landhuizen en idyllische weggetjes lieten Engeland op een andere manier... Dit was mijn eerste tuinreis: naar Devon in Engeland en het heeft al mijn verwachtingen ver overtroffen! Prachtige tuinen, landhuizen en idyllische weggetjes lieten Engeland op een andere manier zien! De deskundige reisbegeleiding had een grote meerwaarde bij de introductie van de tuinen en bij alle vragen over planten en bloemen. De chauffeur was zeer kundig en reed ons veilig over de smalste landweggetjes tussen de hagen door naar de prachtigste tuinen. Hij kreeg vele malen applaus van ons.
Het aanbod van bloemen, planten en bomen uit de hele wereld was zeer inspirerend om thuis weer aan de slag te gaan; dit was zeker niet mijn laatste tuinreis!

Reactie Garden Tours:

Mooi om te lezen dat u een leuke tuinreis en vooral ook vol inspiratie weer thuis bent gekomen. Bedankt voor de mooie review!

Annelies

Een vakantie met Garden Tours staat garant voor een vakantie met prachtige tuinen, heerlijk eten en goede hotels. De reis nar Dublin en Wicklow was daar weer een prachtig voorbeeld van. Wat heb ik... Een vakantie met Garden Tours staat garant voor een vakantie met prachtige tuinen, heerlijk eten en goede hotels. De reis nar Dublin en Wicklow was daar weer een prachtig voorbeeld van. Wat heb ik genoten van de kleurrijke tuinen, klein en groot, een unieke flora.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor uw leuke review! We zijn erg blij om te horen dat u een leuke tijd in Dublin heeft gehad en genoten heeft!

Agnes

Ierland en tuinen? Het land staat er niet echt bekend om, maar mijn nieuwsgierigheid was gewekt. En wat heb ik genoten van de prachtige tuinen, de goede begeleiding en de gezellige groep. Een... Ierland en tuinen? Het land staat er niet echt bekend om, maar mijn nieuwsgierigheid was gewekt. En wat heb ik genoten van de prachtige tuinen, de goede begeleiding en de gezellige groep. Een aanrader.
Agnes

Reactie Garden Tours:

Leuk om te lezen dat u genoten heeft en een leuke groep had. Heel erg bedankt voor het schrijven van deze review!

Tamara

Samen met een vriendin heb ik dit jaar weer een Tuinenreis gemaakt, deze keer naar de tuinen van Devon. Een geweldige reis, met prachtige tuinen. De informatie die onze reisleidster Karin Stolker... Samen met een vriendin heb ik dit jaar weer een Tuinenreis gemaakt, deze keer naar de tuinen van Devon. Een geweldige reis, met prachtige tuinen. De informatie die onze reisleidster Karin Stolker gaf, maakte ons steeds ontzettend nieuwsgierig naar de te bezoeken tuin. En we werden nooit teleurgesteld!
Een van de hoogtepunten van deze reis vonden we het bezoek aan de kwekerij Wildside Nursery en de daarbij horende prachtige tuin aangelegd door Keith Wiley en zijn vrouw. Adembenemend wat deze twee mensen gedaan hebben.
Onze chauffeur loodste ons steeds op een veilige manier door de smalle straatjes en langs landweggetjes.
Kortom, het was een geweldige reis !

Reactie Garden Tours:

Heel erg bedankt voor de uitgebreide review over Devon! Daar zijn we erg blij mee. Goed ook om te lezen dat u en uw vriendin een mooie reis hebben gemaakt!

brigeh

Geweldig mooie, gevarieerde tuinenreis gemaakt in Kent en Succex met uitstekende buschauffeur Rex en zeer deskundige reisbegeleidster Hanneke. De sfeer was ongedwongen en we hebben veel gelachen... Geweldig mooie, gevarieerde tuinenreis gemaakt in Kent en Succex met uitstekende buschauffeur Rex en zeer deskundige reisbegeleidster Hanneke. De sfeer was ongedwongen en we hebben veel gelachen met de groepsleden.
Deze reis is zeker een aanrader. We gaan volgende jaar weer, maar dan naar een ander land.
Brigitte

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor deze leuke review! Fijn dat de reis naar Kent & Sussex met Rex en Hanneke zo ongedwongen was!